Номер повідомлення:#1
peteroff
» 22 жовтня 2009, 17:34
Підкажіть будь-ласка, дуже терміново! Є два протоколи: 1. Протокол засідання правління житлово-будівельного кооперативу про обрання нового голови правління кооперативу. 2. Протокол позачергових загальних зборів кооперативу. Чи повинен нотаріус особисто бути присутнім на засіданні правління і позачергових зборах, щоб засвідчити справжність підписів членів правління на протоколах? Або достатньо того, що члени кооперативу як фізичні особи звернуться до нотаріуса особисто за засвідченням підписів? Поділіться будь-ласка в кого яка практика? Які документи необхідні для засвідчення справжності підпису членів кооперативу (чи потрібно вимагати документи, які підтверджують їх членство в кооперативі, чи потрібні документи від кооперативу – Статут, Свідоцтво тощо)?