Форум

Інформаційний ресурс

звітніст

Номер повідомлення:#4


Повідомлення Во как... » 24 листопада 2005, 19:05

"Податкова, на наші запитання з цього приводу, відповіла, що якщо в звіті ми вказуємо ступінь рідства між дарувальником та обдаровуваним (що, на думку податкової ми зобов""язані робити), то ми маємо всі ці документи (свідоцтва про народження, про шлюб, про переміну прізвища тощо) зберігати у себе в справах, тому, що можлива перевірка податковими органами правдивості цієї інформації. Тобто ми маємо допомагати податковій робити їхню справу, а вони будуть нас перевіряти, чи ми правильно допомагаємо. Ще виникає питання де всі ці документи зберігати і як ??? Виходить необхідно заводити окремі папки, вносити їх в номенклатуру? До того ж, інколи до одного договору дарування , для того, щоб встановити рідство, необхідно зібрати 4 документи. Що нам робити, на нас, нотаріусах, вже їздять всі хто хоче!!!"
Во как...
 
Повідомлення: 2007
З нами з: 14 вересня 2005, 20:11
Дякував (ла): 44 раз.
Подякували: 161 раз.


Повернутись в Загальний Форум

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів