Номер повідомлення:#1
Практик.
» 11 січня 2008, 19:33
в нотаріаті майже 13 років. У приватному нотаріаті я [qoute]молодий[qoute] нотаріус. В 2008 році здала свій перший звіт у Пенсійний фонд і виясниладля себе, що нотаріуси, які зареєструвалися в 2007 році в Пенс фоонді і отримали свідоцтво Пенсфорнду про реєстрацію як підприємці ( бо в них інша форма не передбачнена) в звітність по доходах та сплаті податків включені,а в пересоніфікацію платежів, з яких будуть рараховувати пенсію - ні. Це не стосується нотаріусів, які зареєстрорвані до 2004 року. У них ( в ПЕнс.фонді такі такі програми, що без інформації з ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРІВ ФІЗИЧНИХ ТА ЮР.ОСІБ-піідприємців нас туди на персоніфікацюю зарахувати не можуть. Мої докази того , що я не підприємець, і моя ціль діяльності не прибуток викликали сміх. Я розумію , що [qoute]достукатися[qoute] я до клерків не можу. Прошу , поділіться досвідом, що і як реєструватися в пенс.ф. і звітувати , що б колись отримувати пенсію. бо прийшла звідти вкрай принижена з одними запитанями. Дякую.