Форум

Інформаційний ресурс

Купля-продажа земельного участка

Номер повідомлення:#1


Повідомлення Вовчич » 06 березня 2008, 00:20

Удостоверите ли Вы договор купли-продажи земельного участка который находится в коммунальной собственности и приобретается частным лицом для обслуживания размещённого на нём нежилого строения если в качестве правоустанавливающего документа на этот участок предоставляется не госакт, а решение органа местного самоуправления согласованное с соответствующим органом исполнительной власти? Ведь на основании ст.126 Земельного кодекса правоустанавливающим документом на участок является государственный акт. В данном случае размежевания не было (п.68 нашей Инструкции). Заранее благодарен за ответы!
Вовчич
 
Повідомлення: 68
З нами з: 29 лютого 2008, 00:01
Дякував (ла): 24 раз.
Подякували: 0 раз.

Номер повідомлення:#2


Повідомлення Per se » 06 березня 2008, 00:37

Вовчич, боюсь, что однозначного мнения Вы не услышите, Было когда то такое разъяснение МЮ, видимо и до сих пор действует, раз гос. акты не выдают… Щодо документів, які посвідчують право власності на земельну ділянкуЗгідно з ст. 126 Кодексу право власності на земельну ділянку посвідчується відповідним державним актом. Тому, з часу набрання чинності Кодексом виключається можливість застосування рішення місцевої ради у якості документу, що посвідчує право власності на землю.В той же час, практика показує, що деякі нотаріуси неоднаково розуміють вимоги даної статті. У зв'язку з цим, роз'яснюємо, що в даний час в Україні застосовується Постанова Верховної Ради України від 13 березня 1992 року № 2201 -XII, якою, поряд з іншим, затверджено форму державного акта на право приватної власності на землю. Виходячи з того, що суб'єктами права приватної власності на землю, відповідно до ст. 80 Кодексу, є громадяни та юридичні особи, саме вони для вчинення нотаріальних дій подають відповідні державні акти. Що стосується земель державної та комунальної власності, то до затвердження Кабінетом Міністрів України нових форм державних актів органи місцевого самоврядування та місцеві державні адміністрації реалізують свої повноваження, визначені, Кодексом, шляхом підготовки рішень та розпоряджень, тобто тих актів, які вони вправі приймати в межах своєї компетенції.
Аватар користувача
Per se
 
Повідомлення: 14136
З нами з: 21 липня 2006, 13:59
Дякував (ла): 12938 раз.
Подякували: 14340 раз.

Номер повідомлення:#4


Повідомлення Sannotar » 06 березня 2008, 15:00

"Ця тема обговорювалася на форумі. Ось деяка інформація з повідомлень:Якщо земельна ділянка відноситься до земель державної та комунальної власності, то нотаріусу для посвідчення дого¬вору купівлі-продажу подається:- рішення сесії органів місцевого самоврядування (міської, сільської, селищної ради) про продаж земельної ділян¬ки (якщо земельна ділянка знаходиться на території міської, сільської, селищної ради в межах населеного пункту, чи розпорядження органів виконавчої влади (обласної, районної державної адміністрації), якщо земельна ділянка знахо¬диться на території міської, сільської, селищної ради за ме¬жами населеного пункту.Оскільки відчуження земельних ділянок державної чи ко¬мунальної власності здійснюється на конкурентних засадах (аукціон, конкурс), що передбачено ст. 127 ЗК, то нотаріусу подається належним чином оформлений протокол про про¬ведений аукціон (конкурс). Якщо продаж відбувається шля¬хом викупу, тобто продається земельна ділянка державної чи комунальної власності, на якій розташовані об'єкти нерухо¬мого майна, що є власністю покупця цієї ділянки, то нота¬ріусу подається правовстановлюючий документ на нерухоме майно, копія якого залишається в справах нотаріуса, та ро¬биться службова відмітка про наявність у власності покупця такого нерухомого майна план-схему земельної ділянки викопіювання із кадастрового плану акт про встановлення на місцевості та погодження меж земельної ділянки- довідка відділу земельних ресурсів та відділу містобудування архітектури і житлово-комунального господарства про відсутність чи наявність обтяжень, обмежень щодо ви¬користування земельної ділянки- витяг з реєстру обтяжень рухомого майна про відсут¬ність податкової застави- витяг з реєстру обтяжень нерухомого майна про відсут¬ність заборони (арешту)- довідка відділу земельних ресурсів про склад угідь зе¬мельної ділянки- документи, що встановлюють особу, правоздатність юридичної особи та повноваження представника.В рішенні сесії органів місцевого самоврядування чи роз¬порядженні органів виконавчої влади обов'язково зазнача¬ється місце розташування земельної ділянки, що відчужу¬ється (в межах чи за межами населеного пункту із зазначенням точної адреси) сума, за яку продається земельна ділян¬ка, в які строки сплачується (до підписання договору чи після, з розстрочкою платежу чи ні, на який рахунок пере¬раховується) категорія земельної ділянки, цільове призна¬чення. Якщо видається копія рішення сесії, розпоряджен¬ня, то обов'язково повинно бути вказано на цьому докумен¬ті, що оригінал знаходиться в справах органів місцевого са¬моврядування чи органів виконавчої влади.К-П земельної ділянки, якщо продавцем за даним договором є міська радаНеобхідні документи, що подаються нотаріусу:1. Рішення місцевої сільської (міської) ради про продаж (для земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності і розташовані в межах населеного пункту сільської (міської) ради) або Розпорядження голови Артемівської районної державної адміністрації Донецькій області про продаж (для земельних ділянок, що перебувають у державній власності і розташовані за межами населеного пункту) п. 68 Інструкц. ОПСНДНУ, п.п.10,12 Перехідних положень Земельного кодексу України.Розпорядження чи рішення мають містити: - ціну продажу, порядок розрахунку (із зазначенням строків оплати та реквізитів рахунку), місце розташування, розмір, цільове призначення, кадастровий номер земельної ділянки зазначення об'єктів нерухомого майна, що знаходяться на цих земельних ділянках та їх адреси (обов'язково якщо адреси будівель і земельної ділянки різні), належність, тощо...2. План схему меж земельної ділянки із зазначенням кадастрового номеру 3. Звіт про експертну грошову оцінку земельної ділянки та Витяг із звіту4. Висновок державної землевпорядної експертизи експертної грошової оцінки земельної ділянки5. Документи, що підтверджують право власності Покупця на об'єкти нерухомого майна, які розташовані на цій земельній ділянці. (Свідоцтво про право власності Договір купівлі-продажу нерух. майна, тощо, з документами, що підтверджують реєстрацію права власності на такі об'єкти в БТІ)6. Якщо земельна ділянка передається для здійснення підприємницької (комерційної) діяльності, то нотаріусу подається Свідоцтво про державну реєстрацію Покупця як суб'єкта підприємницької діяльності.7. Паспорти Покупця, представника юридичної особи, та Довідка (картка) про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків Покупця.8. Заява подружжя про згоду на купівлю у спільну сумісну власність Покупцем земельної ділянки, підпис на якій повинен бути нотаріально засвідчений.Якщо покупець у шлюбі не перебуває (шлюб розірвано) - подається Свідоцтво про розірвання шлюбу.Заява про те, що Покупець у шлюбі не перебуває виготовляється нотаріусом в робочому порядку.9. Довідка управління статистики про включення до ЄДРПОУ Сільської ради або Райдержадміністрації.10. Документи, що підтверджують повноваження голови сільської ради або райдержадміністрації (посвідчення, паспорт, Протокол, наказ про обрання на посаду тощо...)11. Витяг (довідка) з даних Державного земельного кадастру про відсутність чи наявність обмежень, обтяжень щодо користування земельною ділянкою (діє протягом дня і оформляється в день посвідчення договору ). П.71 Інструкції нотаріуса.12. Якщо земельна ділянка перебувала в оренді у Покупця, то нотаріусу подається Договір оренди земельної ділянки (п.4 ст. 128 Земельного Кодексу України).13. Викопіровка з проекту встановлення меж населених пунктів з вказанням зем. діл.14. Довідка, що державний акт не видавався (Земельний кодекс)."
Sannotar
 


Повернутись в Загальний Форум

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів