Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 15 вересня 2008, 19:40
E_l_e_n_a
Кому доводилось реєструвати благодійну організацію? Питання щодо органів управління: чи потрібно розписувати склад органів (поіменно з даними) в протоколі та відомостях щодо органів управління, які подаються для реєстрації?

ПовідомленняДодано: 16 вересня 2008, 01:24
stv
Я останній раз реєструвала рік тому (всеукраїнську, міжнародну, місцеву), так склад органів в протоколі писала поіменно, а в відомостях з іншими данними!

ПовідомленняДодано: 16 вересня 2008, 13:30
E_l_e_n_a
Дякую. А директора Ви також одразу вказували? Якщо його обирає Правління, а не Загальні збори на пешому засіданні.

ПовідомленняДодано: 16 вересня 2008, 14:05
СКІФ
А шо нотарі вже реєструють когось ? Я шось прогавив ?

ПовідомленняДодано: 16 вересня 2008, 14:21
Vatson
Не, Ялот, не реєструють, засвідчують справжність підпису на заявві про створення благодійної організації:)

ПовідомленняДодано: 17 вересня 2008, 00:36
stv
Зависит от того, кто Вас имеет право подписи пол Уставу. Потому что эти лица должны быть внесены в регистрационную карточку (Форму 1) для внесение в единый реестр. Директора первоначально тоже должно избрать общее собрание.

ПовідомленняДодано: 19 вересня 2008, 02:08
stv
Заяву на Міністерство юстиції про реєстрацію благодійної організації підписують три особи з числа засновників благодійної організації, а відомості про керівництво вносяться до форми, Форма, згідно якої вносяться відомості про організацію як юридичну особу до Єдиного державного реєстру. До внесення змін у закон Про державну реєстрацію юридичних осіб, юридичні особи самостійно зверталися до управлінь реєстрації з відповідною формою та отримували Свідоцтво про державну реєстрацію, після отримання Свідоцтва про реєстрацію благодійної організації. Зараз така реєстрація здійснюється безпосередньо через органи юстиції.