Форум

Інформаційний ресурс

Асоціація правників України на захисті прав нотаріусів м. Києва

Номер повідомлення:#1


Повідомлення Admin-Юкон » 13 листопада 2008, 15:23

"Асоціація правників України на захисті права нотаріусів м. КиєваКерівник групи з питань захисту прав нотаріусів Секції нотаріусів АПУ Поповченко Олег Іванович розробив та підготував схему захисту прав нотаріусів м. Києва від застосування неконституційного розпорядження Київської міської державної адміністрації №1488 „Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та положення тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання холодної та гарячої води, водовідведення для окремих бюджетних установ та суб’єктів господарювання”, яке передбачає не конституційне збільшення оплати, для приватних нотаріусів м. Києва, за використання згаданих послуг в 10 (десять) разів.Схема дій складається з трьох складових:1) Звернення з позовною заявою до окружного Адміністративного суду м. Києва: „Про призупинення дії вказаного вище Розпорядження. Визнання його не чинним та виключення з переліку приватних нотаріусів”:• Позивач – приватний нотаріус• Відповідач – Київська міська державна адміністрація• Третя особа – Антимонопольний комітет України2) Звернення з заявою про порушення діючого законодавства України до Антимонопольного комітету України.3) Звернення зі скаргою до прокуратури м. Києва на підставі ст.ст. 21, 22, 23 Закону України „Про прокуратуру” про прийняття заходів прокурорського реагування.У зв’язку з тим, що АПУ за діючим законодавством України не має можливості бути суб’єктом звернення до суду загальної юрисдикції, то за погодженням з членом АПУ, приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Поповченко Юлією Володимирівною, вона звернулася з таким позовом та зробила відповідні звернення до Антимонопольного комітету України та до прокуратури м. Києва.За рішенням Секції нотаріусів АПУ, для напрацювання єдиних стандартів захисту прав нотаріусів м. Києва, наводимо для ознайомлення та використання на практиці текст поданої та зареєстрованої Окружним Адміністративним судом м. Києва позовної заяви від 10.11.2008 року. Враховуючи значення та складність процесу захисту прав нотаріусів і важливість соціальних наслідків для суспільства в наслідок неконституційних дій Київської міської державної адміністрації, Секція нотаріусів АПУ звертається, як до кожного окремого нотаріуса, так і до кожної самоврядної організації нотаріусів, об’єднатися на шляху захисту порушених конституційних прав нотаріуса, як громадянина України.Додаток №1: Позовна заява від 10 листопада 2008 року на 3 аркушах. З повагоюГолова Секції нотаріусів член ПравлінняАсоціації правників України Володимир Марченко "
Аватар користувача
Admin-Юкон
 
Повідомлення: 1311
З нами з: 29 січня 2007, 18:27
Дякував (ла): 42 раз.
Подякували: 1207 раз.

Номер повідомлення:#2


Повідомлення Тили-тили » 13 листопада 2008, 15:40

Молодці! так тримати! Добре мати чоловіка-адвоката
Тили-тили
 
Повідомлення: 674
З нами з: 04 грудня 2007, 16:47
Дякував (ла): 9 раз.
Подякували: 3 раз.

Номер повідомлення:#3


Повідомлення Vолодимир » 13 листопада 2008, 15:42

На нашу думку це надважливе питання і його потрібно вирішувати кардинально та терміново бо ця зараза може перекинутися і на всю Україну . Обєднуємося та досягаємо потрібних результатів . З повагою
РОБІТЬ ДОБРО І ЗЛО ЗНИКНЕ САМО ПО СОБІ.
Vолодимир
 
Повідомлення: 15973
З нами з: 21 липня 2005, 21:47
Дякував (ла): 23252 раз.
Подякували: 25656 раз.

Номер повідомлення:#4


Повідомлення *Женская Логика* » 13 листопада 2008, 16:05

питання маю.... якщо квартира яку я займаю належить не мені, а я є орендарем, як думаєте позов подавати?
Полжизни выживаешь,
Полжизни доживаешь...
Аватар користувача
*Женская Логика*
 
Повідомлення: 6052
З нами з: 31 січня 2007, 14:11
Дякував (ла): 286 раз.
Подякували: 633 раз.

Номер повідомлення:#5


Повідомлення Vолодимир » 13 листопада 2008, 16:51

А яка різниця , тарифи встановлюють не на власника квартири , а на приватного нотаріуса .
РОБІТЬ ДОБРО І ЗЛО ЗНИКНЕ САМО ПО СОБІ.
Vолодимир
 
Повідомлення: 15973
З нами з: 21 липня 2005, 21:47
Дякував (ла): 23252 раз.
Подякували: 25656 раз.

Номер повідомлення:#6


Повідомлення Passer » 13 листопада 2008, 20:32

Было б очень интересно дать запрос в Киев Раду, с просьбой предоставить обоснование повышения тарифов для нотариуса. Ведь поднятие тарифов должно быть как то обосновано .К примеру:- В террариуме и стрип. клубе - больше потребления тепла так как необходимо держать более высокую темперетуру иначе [qoute]живность[qoute] замерзнет и не сможет показывать прыть посетителям.- В казино, секритарите Президента - так как много посетителей и часто открываются входные двери, а следовательно на поддержание необходимой темпиратуры - больще энергозатрат.- в стрип клубе -- ..........- Частные нтариусы - по факту своего существования.
Аватар користувача
Passer
 
Повідомлення: 2397
З нами з: 02 лютого 2006, 22:02
Дякував (ла): 327 раз.
Подякували: 475 раз.

Номер повідомлення:#7


Повідомлення LL » 14 листопада 2008, 01:01

Так у ЛЬоні одна відповідь та посилання , на всевишнього .
LL
 

Номер повідомлення:#8


Повідомлення LL » 14 листопада 2008, 01:04

Киянам прийшла допомога вчасно , тепер головне щоб рішення було позитивне . Ось на цьому напрямку потрібно працювати та підтримати Володимира , Олега та Юлю .
LL
 

Номер повідомлення:#9


Повідомлення Алекс » 20 листопада 2008, 18:22

Офіційне Iнтернет-представництво Президента України -------------------------------------------------------------------------------- УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 1058/2008Про скасування рішень голови Київської міської державної адміністраціїГолова Київської міської державної адміністрації 30 жовтня 2008 року видав розпорядження №1487 «Про погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для бюджетних установ та інших споживачів», №1488 «Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання холодної та гарячої води, водовідведення для окремих бюджетних установ та суб'єктів господарювання» та №1489 «Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для бюджетних установ та інших споживачів». Передбачений у розпорядженнях голови Київської міської державної адміністрації підхід не відповідає Порядку формування тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, що затверджений Кабінетом Міністрів України відповідно до наданих йому статтями 14 і 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» повноважень постановою від 10 липня 2006 року №955 (з наступними змінами), за яким тарифи формуються для трьох категорій споживачів - населення, бюджетних установ, інших споживачів. Розпорядженнями від 30 жовтня 2008 року тарифи на житлово-комунальні послуги для окремих споживачів з 1 грудня 2008 року збільшено у 5-10 разів. Між тим, за інформацією Національної комісії з регулювання електроенергетики України та Міністерства з питань житлово-комунального господарства України, нині діючі у місті Києві рівні тарифів на теплопостачання, водопостачання та водовідведення для населення на 52-67 відсотків відшкодовують собівартість відповідних послуг, а для комерційних споживачів - на 77-214% відповідно. Таким чином, для відшкодування собівартості виробництва житлово-комунальних послуг та гарантування необхідного прибутку для переоснащення житлово-комунального господарства тарифи на зазначені послуги в місті Києві могли б зрости у 2-3 рази. Крім того, підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги з 1 грудня 2008 року здійснено названими розпорядженнями без попереднього оприлюднення інформації з обгрунтуванням необхідності внесення змін до цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, надання споживачам інформації про структуру цін/тарифів. Отже, при виданні зазначених розпоряджень порушено низку вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», зокрема, щодо затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги в розмірі економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (частина третя статті 31), надання споживачам інформації про структуру цін/тарифів (пункт 2 частини першої статті 20). Зазначені розпорядження видано головою Київської міської державної адміністрації з перевищенням повноважень щодо встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, оскільки названим Законом на Київську міську державну адміністрацію покладено лише повноваження зі здійснення взаємодії з органами місцевого самоврядування з питань надання житлово-комунальних послуг та регулювання цін/тарифів, контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг (пункти 4 та 6 статті 6), встановлення ж цін/тарифів на житлово-комунальні послуги - віднесено до повноважень органів місцевого самоврядування (пункт 2 статті 7). Крім того, розпорядження голови Київської міської державної адміністрації можуть призвести до погіршення умов діяльності окремих суб'єктів господарювання (зокрема будівельних організацій, підприємств торгівлі, готельної сфери). В умовах загострення ситуації у фінансово-економічній сфері багатократне збільшення витрат суб'єктів господарювання внаслідок необгрунтованого збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги спричинить або звільнення чи зниження рівня соціального забезпечення їх працівників, або підвищення вартості товарів та послуг, що реалізуються цими суб'єктами господарювання, або навіть їх закриття. Конституцією України проголошено гарантії захисту прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, конкуренції у підприємницькій діяльності, прав споживачів (частина четверта статті 13 та частини третя та четверта статті 42). Усупереч цим конституційним приписам розпорядженнями голови Київської міської державної адміністрації запроваджено дискримінаційний підхід стосовно окремих бюджетних установ та суб'єктів господарювання щодо розмірів тарифів, за якими їм надаватимуться житлово-комунальні послуги. Без будь-яких законних підстав розпорядженням №1487 для окремих підприємств тарифи на послуги з водопостачання і водовідведення встановлені на такому ж рівні, як і для бюджетних установ, розпорядженням №1488 для окремих споживачів теплової енергії - суб'єктів господарювання тарифи на централізоване опалення визначено втричі більші, ніж їх конкурентам. Такий підхід суперечить і частині другій статті 25 Господарського кодексу України, якою органам державної влади та органам місцевого самоврядування забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції, а також призведе до поглиблення перехресного субсидування у сфері житлово-комунального господарства, наслідком чого буде субсидування за рахунок одних споживачів неекономічного та неефективного споживання ресурсів (газу, тепла, води) іншими споживачами. Нарешті слід зазначити, що рішення голови Київської міської державної адміністрації від 30 жовтня 2008 року №№1487, 1488, 1489 усупереч статті 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», яка визначає актами місцевих державних адміністрацій розпорядження голови місцевої державної адміністрації та накази керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів, оформлено як розпорядження Київської міської державної адміністрації. Ураховуючи викладене та відповідно до частини восьмої статті 118 Конституції України, частини другої статті 43 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» постановляю: 1. Скасувати розпорядження голови Київської міської державної адміністрації від 30 жовтня 2008 року: №1487 «Про погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для бюджетних установ та інших споживачів» №1488 «Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання холодної та гарячої води, водовідведення для окремих бюджетних установ та суб'єктів господарювання» №1489 «Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для бюджетних установ та інших споживачів» як такі, що не відповідають Конституції та законам України, іншим актам законодавства. 2. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування. Президент України Віктор ЮЩЕНКО 20 листопада 2008 року --------------------------------------------------------------------------------Адреса цієї сторінки: http://www.president.gov.ua/documents/8600.html Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Секретаріату Президента України.
Алекс
 

Номер повідомлення:#10


Повідомлення Vолодимир » 20 листопада 2008, 20:22

Ура !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
РОБІТЬ ДОБРО І ЗЛО ЗНИКНЕ САМО ПО СОБІ.
Vолодимир
 
Повідомлення: 15973
З нами з: 21 липня 2005, 21:47
Дякував (ла): 23252 раз.
Подякували: 25656 раз.


Повернутись в Загальний Форум

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot]