Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 11 жовтня 2006, 19:37
Во как...
Які особливості оренди державного майнв? Які документи потрібно вимагати? На що слід звернути увагу? Дуже дякую.

ПовідомленняДодано: 13 жовтня 2006, 17:58
Во как...
Чи потрібно вимагати згоду співласника на оренду державного майна ( по свідоцтву про власність є 85/ 100, а решта у власності іншої особи)? Чи будь-яке державне майно можна передавати в оренду, чи є обмеження (майно є власністтю Держави в особі МВСУ в оперативному управлінні відділу управління МВСУ в -- області)? В даній ситуації потрібно вимагати ще додатково документи МВСУ чи ще щось? Допоможіть, будь-ласка, розібратися, дякую!

ПовідомленняДодано: 20 жовтня 2006, 20:28
Жужа
"Всі особливості - в ЗУ ""Про оренду державного та комунального майна"" від 10.04.1992 р. № 2269-ХІІ. Орендодавцем буде регіональне відділення ФДМУ. Згоди співвласника не потрібно. Потрібна оцінка - або експертна, або комісією балансоутримувача згідно з Методикою оцінки об""єктів оренди, затв. постановою КМУ від 10.08.1995 р. № 629 (в ред. ПКМУ від 02.01.2003 р. № 3).Типовий договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності - затв. наказом ФДМУ від 23.08.2000 N 1774."

ПовідомленняДодано: 23 жовтня 2006, 18:53
Во как...
А хіба таке майно взагалі можна передавата в оренду, адже є обмеження щодо майна загальножержавного значенн? Дякую.