Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 07 листопада 2006, 17:04
Ex lege
Шановні колеги, поділіться досвідом - ЯК ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ ЗАРАХОВУЄ ВИТРАТИ ПРИВАТНИХ НОТАРІУСІВ: з урахуванням ПДВ чи без урахування. Наприклад:Відповідно рахунку Інформаційного центру вартість послуг без ПДВ 788,33 з урахуванням ПДВ - 946,00 грн. Чи включається сума ПДВ до наших витрат?

ПовідомленняДодано: 07 листопада 2006, 19:24
*Женская Логика*
а Вы можете оплатить этот счёт без пдв?...ели можете то не включайте это пдв в свои затраты.....

ПовідомленняДодано: 07 листопада 2006, 20:50
andy
ПДВ уплаченное нотариусом кому бы то ни было - это его затраты, так как и все остальное.

ПовідомленняДодано: 07 листопада 2006, 20:56
Ex lege
Thank you very much !!!