Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 24 лютого 2009, 18:55
lopez
Читаю изменения требований к рабочему месту нотариуса. Не могу понять, нужна ли отдельная комната для помощника???? Достаточно ли будет отдельного кабинета для нотариуса и отдельного кабинета для помощника? Или еще для приемной место нужно выделить? :(

ПовідомленняДодано: 24 лютого 2009, 19:01
1608
я теж вичитувала вимоги до приміщення і зрозуміла, що окремої кімнати непотрібно

ПовідомленняДодано: 24 лютого 2009, 19:10
Talexa
[I]Особи, які працюють з приватним нотаріусом на підставі цивільно-правового чи трудового договору і є технічним персоналом, повинні бути забезпечені [B]відокремленою[/B] від нотаріуса, належно пристосованою для роботи [B]кімнатою[/B].[/I]

ПовідомленняДодано: 24 лютого 2009, 19:14
lopez
это понятно. А приёмная не нужна уже? Клиенты могут ожидать и в кабинете помощника?

ПовідомленняДодано: 24 лютого 2009, 19:19
Talexa
абзац шостий виключити ))))))))))))))[I][qoute]У Приміщенні повинна бути приймальна кімната, призначена для перебування осіб, які очікують прийому в нотаріуса. У такій кімнаті ведеться попередній прийом з організаційних питань, пов'язаних з роботою приватного нотаріуса, чи надаються правові консультації загального характеру. Не допускається розташування в приймальній кімнаті робочих місць приватного нотаріуса чи працівників, які займаються підготовкою документів до вчинення нотаріальних дій. [qoute][/I]

ПовідомленняДодано: 24 лютого 2009, 19:26
lopez
Получается, что двух комнат достаточно? Просто я звонил в управление и разговаривал с человеком который проводит сертификацию места, он сказала мне, что нужно три комнты: каб.нотариуса, каб.помощника, приёмная

ПовідомленняДодано: 24 лютого 2009, 19:35
Talexa
[QUOTE]Получается, что двух комнат достаточно? [/QUOTE]Ну если помощника нет, то 2 очень даже достаточно!

ПовідомленняДодано: 25 лютого 2009, 18:57
lopez
а если есть помощник? Я читаю и понимаю, что достаточно иметь только две комнаты, для помощника и для нотариуса!

ПовідомленняДодано: 26 лютого 2009, 20:29
lopez
ау

ПовідомленняДодано: 26 лютого 2009, 23:46
lopez
ау

ПовідомленняДодано: 27 лютого 2009, 00:21
Nonna
ау! если Вас устраивает , что клиенты зимой будут мерзнуть на улице.....померзнут,померзнут и пойдут дальше.....где тепло, уютно ,телевизир... и нотариус добрый...да, не забудтье про архив

ПовідомленняДодано: 27 лютого 2009, 00:50
Сана
Когда клиенты заглядывают через плечо в компьютер печатающего помощника, рассматривают, что там именно множат не ксероксе, видят, что рядом с ними лежат чьи-то документы (и хорошо, если только видят)... И бланки... То кабинет помощника=приемная для клиентов превращается в зону повышенного риска...

ПовідомленняДодано: 27 лютого 2009, 12:47
Veдьмо4ка
абзац первый п 3. Приміщення [B]повинно забезпечувати виконання вимог статті 8 Закону України [qoute]Про нотаріат[qoute] щодо дотримання нотаріальної таємниці[/B],......абзац третий п. 3 Особи, які працюють з приватним нотаріусом на підставі цивільно-правового чи трудового договору і є технічним персоналом, [I]повинні бути забезпечені відокремленою від нотаріуса,[/I] [B]належно пристосованою для роботи кімнатою[/B]идем дальше по п. 3 ....Умови трудових чи цивільно-правових договорів з особами, які постійно працюють у приватного нотаріуса або виконують тимчасові завдання, пов'язані з учинюваними нотаріальними діями, чи проходять стажування у приватного нотаріуса, [B]повинні передбачати покладання на цих осіб обов'язку дотримання нотаріальної таємниці. [/B]каким образом помощник нотариуса может исполнить пункт такового договора, если около него ходят люди и заглядывают в его комп?!..идем дальше...Архів приватного нотаріуса повинен зберігатися у металевих шафах або в окремій належно обладнаній кімнаті. Забороняється [I]розміщувати шафи для зберігання архіву в приймальні[/I], а також у місцях, де відвідувач може безперешкодно до них підійти. в прямую (как раньше было до изменений) не прописано, что должна быть приемная, но факт таковой очень сильно просматривается....

ПовідомленняДодано: 27 лютого 2009, 15:09
lopez
[B]железный шкаф с архивом всегда храню, и хранила в своем кабинете, возле себя. клиентов заставлять мерзнуть тоже не собираюсь :)))Задала этот вопрос, потому что собираюсь сделать перепланировку офиса. У меня есть маленький кабинет -мой кабинет и большая комната -это кабинет помощника, есть еще коридор, из него я хочу сделать приемную (точнее, чтобы коридор считался приемной). Но на самом деле люди будут ожидать подготовку документов в большом кабинете помощника на удобном диване, при этом они не будут мешать помощнику, так как будут сидеть от него далеко, в другом конце комнаты. Так очень удобно нам работать. Очень не хочется ставить перегородку и перегораживать всю комнату. Не хочется делать много маленьких кабинетиков. [/B]

ПовідомленняДодано: 27 лютого 2009, 15:13
Veдьмо4ка
lopez, так многие и идут по пути того, что коридор и считают за отдельную комнату (читай приемная:-)), пару стульев там поставить так вообще - чем не приемная-)