Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 16:26
Льолік
Сбросьте пожалйуста файл или текст или ссылку или номер указа Президента о том, что нотариусы взыскивают плату не ниже ставок госпошлины.

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 16:29
Льолік
И еще была какая-то писулька что можно не вести книгу доходов и расходов, а единственой такой книгой для нотариуса является реестр.

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 16:30
Katafeyka
У К А З ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ Про впорядкування справляння плати за вчинення нотаріальних дій З метою збільшення надходжень до державного бюджету івпорядкування діяльності приватного нотаріату та відповідно допункту 4 розділу XV [qoute]Перехідні положення[qoute] Конституції України( 254к/96-вр ) п о с т а н о в л я ю: 1. Установити, що розмір плати, яка справляється за вчиненнянотаріальних дій приватними нотаріусами, не може бути меншим відрозміру ставок державного мита, яке справляється державниминотаріусами за аналогічні нотаріальні дії. 2. Установити, що до сукупного оподатковуваного доходу,одержаного громадянами в період, за який здійснюєтьсяоподаткування, не включаються суми, одержані в результатівідчуження майна, що належить громадянам на праві власності задоговорами, посвідченими в установленому законом порядку. 3. Покласти на Кабінет Міністрів України надання офіційнихроз'яснень щодо цього Указу. 4. Цей Указ набирає чинності в порядку, передбаченому пунктом4 розділу XV [qoute]Перехідні положення[qoute] Конституції України. Президент України Л.КУЧМА м. Київ, 10 липня 1998 року N 762/98

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 16:32
Katafeyka
указ вроде этот, а про книгу доходов у меня нет(

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 16:35
Льолік
Katafeyka, спасибо!

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 17:02
OLNIK
Было письмо Главной государственной налоговой инспекции Украины от 15.12.1995г №14-119-60/10-6013, якобы на запрос частных нотариусов Киева, по вопросу необходимости ведения или неведения книги доходов расходов.Есть оно сегодня или нет -не знаю.

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 17:06
Льолік
OLNIK, размер моей благодарности не имеет видимых границ!:)

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 17:28
Notana
"15.12.95 N 14-119-60/14-645 252001, м.Київ, вул.Андрющенка, 7/19 кв. 41 А.М. Єрух 252001, м.Київ, пр.Маяковського, 32 кв. 191 Ю.М. Коз'якову Головна державна податкова інспекція України розглянула Вашого листа щодо оподаткування доходів приватних нотаріусів і повідомляє, що особливості оподаткування зазначених доходів викладені у розділі IV Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року N13-92 [qoute]Про прибутковий податок з громадян[qoute], як [qoute]інших доходів громадян, не передбачених як об'єкти оподаткування у розділах II та III цього Декрету[qoute]. Зокрема, з доходів, зазначених у цьому розділі Декрету, податок обчислюється податковими органами на підставі декларацій, поданих громадянами про очікуваний /оціночний/ у поточному році доход або про фактично одержані у звітному календарному році доходи та інших відомостей про доходи громадян, визначених у цьому розділі Декрету. Оскільки обчислення податку провадиться податковими органами за місцем постійного проживання платника з фактичного річного доходу, то приватні нотаріуси зобов'язані подати до податкового органу за місцем проживання декларації до 1 лютого наступного за звітним року. При цьому оподатковуваним доходом вважається сукупний чистий доход, тобто різниця між валовим доходом /виручки у грошовій та натуральній формі/ і документально підтвердженими витратами, безпосередньо пов'язаними з одержанням доходу. Якщо ці витрати не можуть бути підтверджені документально, то вони враховуються податковими органами при проведенні остаточних розрахунків за нормами, визначеними Головною державною податковою інспекцією України за погодженням з Міністерством економіки України та Державним комітетом України по сприянню малим підприємствам та підприємництву. Норми витрат наведені у додатку N 6 до Інструкції Головної державної податкової інспекції України [qoute]Про прибутковий податок з громадян[qoute], що зареєстрована в Міністерстві юстиції України 9 червня 1993 р. за N 64. Для визначення оподатковуваного доходу від вчинення нотаріальних дій застосовуються або документально підтверджені витрати, безпосередньо пов'язані з одержанням доходу, або норми витрат у розмірі 25 відсотків до валового доходу. [B]Облік доходів, одержаних за вчинення нотаріальних дій, ведеться у [qoute]Реєстрі для реєстрації нотаріальних дій[qoute] за ф. N1. [/B] Заступник начальника В.В. Зайцев (Лист, Головна державна податкова інспекція, від 15.12.1995, № 14-119-60/14-645 [qoute]Щодо оподаткування доходів приватних нотаріусів[qoute])"

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 18:24
Льолік
Notana, класс. Девочки я вас всех люблю! )

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 19:31
ларис
Уже Декрет о подоходном налоге с граждан утратил силу, принят закон о налоге с доходов физических лиц.Т.е. до 2004 года книгу доходов и расходов можно было не вести, а для тех кто отражает свои расходы в настоящее время - такая книга обязательна.

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 19:37
Stella Artois
ларис, а где написано, что обязательно?Мои доходы в реестре, а по расходам есть квитанции.

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 19:47
ларис
VikingЕсть подзаконный нормативный акт налоговой

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 19:57
Marysia.
Так, Льолик, колитесь быстренько, шо трапылось, кого- куда хотят взять за что-то?

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 20:16
Stella Artois
ларис, если можно, реквизиты в студию, пожалуйста.

ПовідомленняДодано: 09 квітня 2009, 23:23
Patrick
"Лист ДПА України Асоціація правників України№ 4053/6/17-21-16 від 11.05.2005 04071Київ,вул. Костянтинівська, 2АШановний Ігорю Анатолійовичу!Державна податкова адміністрація України розглянула Ваш лист від 08.04.2005 року №505 щодо деяких питань, пов’язаних з оподаткуванням доходів приватних нотаріусів відповідно до положень Закону України від 22 травня 2003 року № 889 „Про податок з доходів фізичних осіб” (далі — Закон) і повідомляє наступне.З 1 січня 2004 року порядок оподаткування доходів фізичних осіб, у тому числі тих, які здійснюють незалежну професійну діяльність, зокрема приватну нотаріальну діяльність, регламентується загальними нормами Закону. Спеціального розділу (групи статей), де б у цілому йшлося про особливості оподаткування доходів осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність і, зокрема, приватну нотаріальну діяльність, у Законі немає.Тобто, приватні нотаріуси хоча і належать до певної групи платників податку, проте законодавством встановлено, що з початку 2004 року їхні доходи оподатковуються за загальними нормами закону, в т.ч. щодо порядку визначення загального оподатковуваного доходу, ведення книг обліку доходів і витрат, обов’язків декларування та термінів сплати податку і таке інше.Крім цього, згідно із пунктом 22.2 статті 22 Закону у разі, якщо норми інших законів чи законодавчих актів, що містять правила оподаткування доходів фізичних осіб, які суперечать нормам цього Закону, пріоритет мають норми цього Закону. Згідно із пунктом 1.3 “з” статті 1 Закону, доходом з джерелом його походження з України визначено будь-який дохід, одержаний платником податку або нарахований на його користь від здійснення будь-яких видів діяльності на території України, зокрема, у вигляді доходів від здійснення незалежної професійної діяльності на території України.Доходи платників податку, які здійснюють приватну нотаріальну діяльність – це сума коштів, що сплачується клієнтами за вчинення нотаріальних дій та надання додаткових послуг правового характеру. Загальний річний оподатковуваний дохід складається з суми загальних місячних оподатковуваних доходів звітного року (пункт 4.1 статті 4 Закону).Статтею 3 Закону України „Про нотаріат” від 02.09.1993 р. №3425-XII визначено, що нотаріус не може перебувати в штаті інших державних, приватних та громадських підприємств і організацій, займатися підприємницькою і посередницькою діяльністю, а також виконувати іншу оплачувану роботу, крім тієї, яка передбачена абзацом другим статті 4 цього Закону (складати проекти угод і заяв, виготовляти копії документів та виписки з них, давати роз’яснення з питань вчинення нотаріальних дій і консультації правового характеру), а також викладацької і наукової у вільний від роботи час.Стаття 32 вищезгаданого Закону містить положення яке свідчить, що з доходу приватного нотаріуса справляться податок за ставками, встановленими чинним законодавством України.Отже, доходи приватних нотаріусів оподатковуються за загальними нормами, встановленими Законом для фізичних осіб, – за ставкою податку, визначеною у пункті 7.1 статті 7 Закону (з урахуванням пункту 22.3 статті 22 Закону – з 01.01 2004 та до 31.12.2006 р. на рівні 13 відсотків від об’єкта оподаткування).Відповідно до положень статті 18 Закону платники податку в т.ч. і самозайняті особи, що отримують доходи від осіб, які не є податковими агентами (пп.8.2.1 ст.8) зобов’язані включити суму таких доходів до складу загального річного оподатковуваного доходу та подати податкову декларацію з цього податку.В статті 19 Закону визначено, що платники податку зобов’язані, вести облік доходів і витрат у обсягах, достатніх для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу, у разі коли такі платники податку зобов’язані цим Законом подавати декларацію (п.п.”а” пункту 19.1 статті 19).[B]Порядок ведення обліку доходів і витрат платників податку – самозайнятих осіб ( в т.ч. і нотаріусів) регламентується положеннями наказу ДПА України від 16.10.2003 №490 «Про затвердження форми обліку доходів і витрат платника податку з доходів фізичних осіб та Порядку ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.10.2003 за №988/8309. А саме, цим наказом затверджено форму Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу (далі – Книга) та Порядок ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу (далі – Порядок).[/B]Графа 4 Книги має назву „сума витрат” до якої відповідно пункту 3.5 Порядку записуються суми понесених витрат.Оскільки нотаріуси, як платники податку зобов’язані поряд з веденням обліку доходів, вести і облік витрат, то ці витрати повинні бути безпосередньо пов’язані з отриманням доходу, підтверджуватись документально і відображатись у обсягах достатніх для визначення суми оподатковуваного доходу.Щодо особливостей оподаткування доходів осіб, які здійснюють нотаріальну діяльність, Державною податковою адміністрацією України було проінформовано Міністерство юстиції України (лист ДПА України від 30.04.2004 р. №4350/5/17-3216). Крім того, Державна податкова адміністрація України з метою забезпечення неупередженого ставлення до платників податків та реалізації положень програми діяльності Кабінету Міністрів України „Назустріч людям”, а саме в напрямку зрозумілих, стабільних і низьких податків, які зобов’язані платити всі, підтримує пропозицію Асоціації правників України стосовно робочої зустрічі для обговорення та напрацювання необхідного матеріалу по визначенню суми загального річного оподатковуваного доходу приватними нотаріусами, та пропонує залучити до цієї зустрічі фахівців Міністерства юстиції України. З повагою,Заступник Голови ДПА України Лекарь С.І. "

ПовідомленняДодано: 10 квітня 2009, 12:02
Stella Artois
Считаю, что ведение такой книги нотариусом есть невозможным по нескольким причинам.1. Заполнеие графы [qoute]Джерело отриманого доходу[qoute] с указанием ФИО, адреса, ИДН считаю нарушением ст.8. 2. С доходом в принципе понятно.3. А вот с суммой витрат много вопросов. По сути стоимость наших услуг включает в себя массу составляющих: это стоимость бумаги, чернил, эл.энергии, охрана, газ, вода, интернет и т.д.Так вот я не понимаю, как мне посчитать какие у меня реальные расходы на удостоверение одной, например, доверенности?А если за день не было ни одного действия? Расходы все равно капают. Куда их списывать?Поэтому наши доходы фиксируются в реестре, а расходы подтверждаем квитанциями.

ПовідомленняДодано: 10 квітня 2009, 12:24
Берн
А може заповняти цю книгу тілько в графі витрати? Отриманий дохід - фіксується по реєстру, а витрати - ось квітанції і ось книга обліку. Причому витрати писати в день їх фактичного виникнення. Щоб і вівці цілі і вовки ситі?

ПовідомленняДодано: 10 квітня 2009, 12:43
Льолік
0

ПовідомленняДодано: 10 квітня 2009, 12:45
OLNIK
На пост.19перенесите, пожалуйста, тему на малый форум.

ПовідомленняДодано: 10 квітня 2009, 12:56
Stella Artois
Льолік, мы не переживаем, просто тема довольно актуальная, думаю стоит обсудить на малом.

ПовідомленняДодано: 10 квітня 2009, 12:59
Льолік
mary написала[QUOTE]Так, Льолик, колитесь быстренько, шо трапылось, кого- куда хотят взять за что-то?[/QUOTE]Вот я и ответил, что это я по личному вопросу.

ПовідомленняДодано: 10 квітня 2009, 13:04
Stella Artois
[QUOTE]А може заповняти цю книгу тілько в графі витрати? [/QUOTE]А какой смысл тупо переписывать квитанции в книгу?

ПовідомленняДодано: 10 квітня 2009, 13:12
Берн
А шоб не чіплялися: -книгу обліку? - ось, будь ласка.

ПовідомленняДодано: 10 квітня 2009, 17:22
Альвиора
Штраф за то, что есть книга, но она не ведтся- 50 грн. Лучше заплатить , чем каждый день долбаться еще и с этой книгой! Я уже вся [qoute]записаная[qoute] - рука болит!

ПовідомленняДодано: 10 квітня 2009, 20:08
ларис
Зачем Вам лишние нарекания налоговой.С учетом колличества нотдействий вести эту книгу не проблема.Зато в конце года не надо мучиться над декларацией.

ПовідомленняДодано: 10 квітня 2009, 20:09
ларис
" Про затвердження форми обліку доходів і витрат платника податку з доходів фізичних осіб та Порядку ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу Наказ Державної податкової адміністрації Українивід 16 жовтня 2003 року N 490 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України29 жовтня 2003 р. за N 988/8309 У зв'язку з прийняттям Закону України [qoute]Про податок з доходів фізичних осіб[qoute] та керуючись статтею 8 Закону України [qoute]Про державну податкову службу в Україні[qoute], НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Книгу обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядок ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу (додаються). 2. Департаменту оподаткування фізичних осіб (Дубель В. С.) подати цей наказ до Міністерства юстиції України на державну реєстрацію. 3. Управлінню справами (Ніку В. О.) у 10-денний термін після державної реєстрації цього наказу забезпечити тиражування його та надсилання державним податковим адміністраціям в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі. 4. Департаменту громадських зв'язків та масово-роз'яснювальної роботи (Косарчук В. П.) після державної реєстрації цього наказу забезпечити його опублікування у засобах масової інформації. 5. Цей наказ набирає чинності з 1 січня 2004 року. 6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Степанова М. В. Голова Ю. Ф. Кравченко ПОГОДЖЕНО: Голова Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва І. Г. Богословська УЗГОДЖЕНОПерший заступник Голови КомітетуВ. П. Цушко ЗАТВЕРДЖЕНОнаказом Державної податкової адміністрації Українивід 16 жовтня 2003 р. N 490 Книга обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу (П.І.Б. платника податку, адреса місця постійного проживання, ідентифікаційний номер) (грн.) Дата (день місяця, місяць, рік) отримання доходу або понесених витрат Джерело отриманого доходу або понесених витрат (назва та код за ЄДРПОУ для юридичної особи, П. І. Б. та ідентифікаційний номер для фізичної особи, їх адреси) Загальний річний оподатковуваний дохід Сплачено (перераховано) податку Місячний оподатковуваний дохід Іноземні доходи сума доходу сума витрат сума доходу сума витрат 1 2 3 4 5 6 7 Заступник директора Департаментуоподаткування фізичних осіб А. Л. Цебенко УЗГОДЖЕНОПерший заступник Голови КомітетуВ. П. Цушко ЗАТВЕРДЖЕНОнаказом Державної податкової адміністрації Українивід 16 жовтня 2003 р. N 490 Зареєстрованов Міністерстві юстиції України29 жовтня 2003 р. за N 988/8309 Порядокведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу 1. Платники податку, які відповідно до Закону України [qoute]Про податок з доходів фізичних осіб[qoute] (далі - Закон) зобов'язані подавати декларацію або мають право на таке подання з метою повернення надміру сплачених податків, ведуть облік доходів і витрат у Книзі обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу (далі - Книга) згідно з формою, наведеною в додатку до даного наказу. 2. Порядок ведення Книги, яку ведуть платники податку, розроблено відповідно до Закону та інших законодавчих актів України. 3. Ведення Книги здійснюється у такому порядку: 3.1. Платники податку повинні заводити Книгу самостійно. Книга може мати вигляд, як правило, зошита чи блокнота і купується платниками самостійно. 3.2. Записи в графах Книги здійснюються безпосередньо платниками податку або іншою особою, нотаріально уповноваженою таким платником податку здійснювати такі записи, [кульковою або чорнильною ручкою] чітко і розбірливо не пізніше наступного дня після отримання відповідних сум доходів, сплати (перерахування) податку, а також понесених витрат, які пов'язані з отриманням доходів. 3.3. Підрахунки відображених у Книзі даних проводяться для цілей заповнення декларації, коли згідно з нормами цього Закону та інших законів таке подання є обов'язковим, або платники податку мають право подати таку декларацію з метою повернення надміру сплачених податків. Суми отриманих доходів, понесених витрат та сплачених (перерахованих) податків відображаються в графах Книги в гривнях. 3.4. До граф 1 та 2 записуються відповідно дати отримання доходу, понесених витрат, сплати (перерахування) податку, назви та коди за ЄДРПОУ для юридичних осіб, прізвища, ім'я, по батькові та ідентифікаційні номери за наявністю для фізичних осіб, а також їх юридичні і податкові адреси, де платники податку отримували доходи, які включаються до складу загального річного оподатковуваного доходу, та здійснювали витрати, безпосередньо пов'язані з отриманням зазначеного доходу. 3.5. До граф 3 - 6 записуються відповідно суми доходів, з яких складається загальний річний оподатковуваний дохід, а також суми понесених витрат, підтверджених документально, які безпосередньо пов'язані з отриманням зазначеного доходу. 3.6. У графу 7 записуються суми сплаченого (перерахованого) податку. 4. Облік документів і відомостей, пов'язаних з правом на отримання податкового кредиту згідно з статтею 5 Закону, платники податку можуть вести в реєстрі документів, записи в якому проводяться в довільній формі. Фактично понесені витрати, які включаються до складу податкового кредиту, повинні бути підтверджені платниками податку документально, а саме: фіскальними або товарними чеками, касовими ордерами, товарними накладними, іншими розрахунковими документами або договорами, які ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) та визначають суму таких витрат. 5. Книга та, за наявності, реєстр документів знаходяться у платників податку та повинні надаватись органам податкової служби на їх вимогу та у межах їх компетенції, визначеної законодавством. Заступник директора Департаментуоподаткування фізичних осіб А. Л. Цебенко Додаток N 4 до Інструкції про прибутковий податок з громадян Форма N 4 ********* Книга обліку доходів, одержаних платником прибуткового податку протягом 200_ календарного року ********************************************************************* Місяць * Від кого одер- *Нараховано* Сума *Оподатко-* Сплачено * жано доход * доходу * пільг *вуваний *(утримано) * і за що * * і *доход * податку * * * витрат * * * * * безпо- * * * * * середньо * * * * * пов'язаних * * * * * з одержан- * * * * * ням доходів* * ********************************************************************* 1 * 2 * 3 * 4 * 5 * 6********************************************************************* Примітка. Підсумкові записи робляться щомісяця та наростаючим підсумком з початку року. Додаток N 10 до Інструкції про прибутковий податок з громадян Форма N 10 ********** Книга обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності протягом календарного року Період обліку (день, тиждень місяць, рік) Кількість виготовле ної продукції, наданих послуг (од. виміру) Витрати на виробництво продукції (крб.) Кількість проданої продукції, (наданих послуг) (од. виміру) Ціна продажу продукції (послуг) (крб.) Сума виручки (доходу) (крб.) Чистий доход (крб.) 1 2 3 4 5 6 7Примітка. За необхідності, з урахуванням специфіки окремих видів діяльності, у книгу обліку доходів і витрат, за погодженням з податковою інспекцією, можуть бути внесені зміни і доповнення. Книга нумерується, прошивається, стверджується підписом начальника або заступника начальника податкової інспекції та печаткою. ____________"