Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 08 жовтня 2005, 16:45
Во как...
"Ми сплачуємо в Пенсійний фонд 1 % з ціни договору, але в ЗУ /""Про збір на обов/'язкове державне пенсійне страхування/""(зі змінами), вказвно, щл сплачувати потрібно з вартості нерухомого майна, зазначеної в договорі (п. 8 ст. 2). Але вартість майна часто менша, ніж сума, за яку продається майно? То з якої суми сплачувати: з вартості майна чи з ціни договору? Дякую за співпрацю і ВІТАЮ З ДНЕМ ЮРИСТА!!!"

ПовідомленняДодано: 08 жовтня 2005, 16:45
Во как...
0

ПовідомленняДодано: 08 жовтня 2005, 16:50
Бриз
Считаю, что оплачивать нужно с цены покупки, которая может быть и меньше и больше оценки. Всех тоже с Днем юриста! Побольше хороших клиентов.

ПовідомленняДодано: 11 жовтня 2005, 03:36
victoria
"Я считываю подобно начислению госпошлины: 1% всегда платится от бульшей суммы ,т.е. если цена больше, чем оценка - от суммы цены, а если сумма цены меньше, чем сама оценка - то с суммы оценки. А относительно вопроса о стоимости имущества (согл. ЗУ ""О сборе на обязат. пенс.госстрах. ...), то она может быть как оценочная (по БТИ), так и установленная сторонами, т.е. договорная. А если ( по примеру нік ) сумма цены меньше оценочной стоимости, то как же нотариус начисляет плату, неужели всё с суммы цены, которая меньше и тем самым сам себя наказывает? А если в этом случае плата у нотариуса насчитывается с больше стоимости , т.е. с оценочной, как же можно пенсионный насчитывать с суммы цены ? Этот процесс параллелен : какая плата (госпошлина - 1%), такой же и пенсионный сбор и считается он с одной суммы. "

ПовідомленняДодано: 17 жовтня 2005, 15:06
Бриз
Госпошлина и пенсионный не обязательно должны совпадать. По исчислению госпошлины есть специальная инструкция, с суммы договора, но не меньше... и т.д. А 1% в Пенс. фонд оплачивает покупатель с суммы - покупки, а не с оценки. Аналогию с госпошлиной проводить - не совсем верно.

ПовідомленняДодано: 18 жовтня 2005, 14:31
nota
"Что касается суммы уплаты в пенсиооный фонд при покупке недвижимости, так действительно, исходя из Закона, расчитывается 1% от покупной стоимости (это в общем и логично). Но было письмо Пенсионного фонда (к сожалению не помню ни номера, ни даты, хотя в ""Лиге"" его можно найти), которым разъяснили, что 1% взыскивается с большей суммы, по аналогии с госпошлиной. Я понимаю, что это только письмо, но захочется ли нам связываться и спорить с пенсионным фондом (может это все же прерогатитва наших клиентов)?"

ПовідомленняДодано: 19 жовтня 2005, 02:34
victoria
" МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ Л И С Т N 34-1712/1851 від 13.12.99 м.Київ vd991213 vn34-1712/1851 З метою встановлення єдиної нотаріальної практики з питаньзастосування Закону України ""Про внесення змін до Закону України""Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування"" від 15липня 1999 року N 967-XIV ( 967-14 ) Міністерством юстиції Українита Пенсійним фондом України повідомляється наступне. Відповідно до п.2 розділу II зазначеного Закону нотаріальнепосвідчення договорів купівлі-продажу нерухомого майназдійснюється за наявності документального підтвердження сплатизбору, який справляється у разі купівлі-продажу нерухомого майна. Пунктом 9 статті 1 згаданого Закону встановлено, щоплатниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування єпідприємства, установи та організації незалежно від форм власностіта фізичні особи, які придбавають нерухоме майно, за виняткомдержавних підприємств, установ і організацій, що придбаваютьнерухоме майно за рахунок бюджетних коштів, установ та організаційіноземних держав, що користуються імунітетами і привілеями згідноіз законами та міжнародними договорами України, згода наобов'язковість яких надана Верховною Радою України, а такожгромадяни, які придбавають житло і перебувають у черзі наодержання житла або придбавають житло вперше. Нерухомим майном визнається житловий будинок або йогочастина, квартира, садовий будинок, дача, гараж, інша постійнорозташована будівля, а також інший об'єкт, що підпадає підвизначення першої групи основних фондів згідно із Законом України""Про оподаткування прибутку підприємств"" ( 334/94-ВР ). Виходячи зі змісту наведених норм Закону, вважаємо, щоперевірка документального підтвердження сплати збору здійснюєтьсялише при нотаріальному посвідченні договорів купівлі-продажунерухомого майна. У разі посвідчення договорів міни, дарування тадовічного утримання цей збір не справляється. При застосуванні Закону варто також мати на увазі, що підпершою групою основних фондів Закон України ""Про оподаткуванняприбутку підприємств"" визначає будівлі, споруди, їх структурнікомпоненти та передавальні пристрої, в тому числі житлові будинкита їх частини (квартири і місця загального користування). Припосвідченні договорів купівлі-продажу земельних ділянокзазначений збір не справляється. !!! Згідно з п.8 статті 2 Закону ""Про збір на обов'язковедержавне пенсійне страхування"" ( 400/97-ВР ) для платників збору,визначених п.9 статті 1 цього Закону об'єктом оподаткування євартість нерухомого майна, зазначена в договорі купівлі-продажутакого майна. !!! У зв'язку з тим, при обчисленні суми збору слід виходити ізсуми договору, але не нижче інвентаризаційної (балансової)вартості об'єкта нерухомого майна, що вказується вдовідках-характеристиках бюро технічної інвентаризації. Слід також мати на увазі, що відповідно до Закону від сплатизбору звільняються громадяни, які придбавають житло і перебуваютьу черзі на отримання житла або придбавають житло вперше. Для документального підтвердження пільг громадян щодозвільнення від сплати збору на обов'язкове державне пенсійнестрахування нотаріусом може бути прийнята довідка органу, якийздійснює поліпшення житлових умов, що свідчить про перебуваннягромадянина-покупця у черзі на поліпшення житлових умов. Поряд з цим на сьогоднішній день в Україні не існує єдиноїсистеми реєстрації прав на нерухоме майно та, відповідно, органу,компетентного видавати довідки на підтвердження обставинипервинного придбання житла. У зв'язку з цим, Пенсійний фондУкраїни звернувся до Конституційного Суду України за офіційнимтлумаченням норми пункту 9 статті 1 згаданого Закону в частинівстановлення механізму звільнення громадян, що вперше придбаваютьжитло, від сплати збору. Враховуючи наведене, вважаємо що тимчасово до вирішеннязазначеного питання Конституційним Судом України нотаріус можеприйняти в якості документа, що підтверджує вказану пільгу,довідку органу Пенсійного фонду України. Перший заступник Міністра юстиції України Б.С.Стичинський Заступник Голови правління Пенсійного фонду України В.М.Короневський від 13.12.99 N 06/6472 Надруковано: ""Все про бухгалтерський облік"", N 4 (429), 19.01.2000. "

ПовідомленняДодано: 22 листопада 2005, 18:24
Samanta@I
Действие закона о котором идет речь продлевается каждый год законом о бюджете

ПовідомленняДодано: 24 листопада 2005, 04:31
victoria
" Стаття 12. Установити, що джерелами формування спеціальногофонду Державного бюджету України на 2005 рік у частині доходів є: 1) 70 відсотків акцизного збору з вироблених в Українінафтопродуктів і транспортних засобів( Пункт 1 статті 12 набирає чинності з 1 січня 2005 року згідно зрозділом II ""Прикінцеві положення"" Закону N 2505-IV ( 2505-15 )від 25.03.2005 ) 2) 70 відсотків акцизного збору з ввезених на територіюУкраїни нафтопродуктів і транспортних засобів( Пункт 2 статті 12 набирає чинності з 1 січня 2005 року згідно зрозділом II ""Прикінцеві положення"" Закону N 2505-IV ( 2505-15 )від 25.03.2005 ) 3) 10 відсотків коштів, отриманих за вчинення консульськихдій за межами України 4) 70 відсотків ввізного мита з нафтопродуктів і транспортнихзасобів та шин до них( Пункт 4 статті 12 набирає чинності з 1 січня 2005 року згідно зрозділом II ""Прикінцеві положення"" Закону N 2505-IV ( 2505-15 )від 25.03.2005 ) 5) надходження від збору у вигляді цільової надбавки додіючого тарифу на електричну та теплову енергію 6) платежі, пов'язані з перебуванням Чорноморського флотуРосійської Федерації на території України, відповідно до укладеної28 травня 1997 року Угоди між Урядом України і Урядом РосійськоїФедерації про взаємні розрахунки, пов'язані з поділомЧорноморського флоту та перебуванням Чорноморського флотуРосійської Федерації на території України ( 643_077 ) 7) 50 відсотків суми виконавчого збору, стягнутого державноювиконавчою службою 8) надходження коштів від реалізації матеріальної частинивиробів військового призначення та/або їх складових, що належатьНаціональному космічному агентству України 9) надходження коштів від реалізації надлишкового озброєння,військової та спеціальної техніки, іншого майна утворенихвідповідно до законів України військових формувань (крім ЗбройнихСил України) і правоохоронних органів 10) збори на обов'язкове державне пенсійне страхування, щовідповідно до закону сплачуються при здійсненні безготівковихоперацій з купівлі-продажу валют, торгівлі ювелірними виробами іззолота (крім обручок), платини і дорогоцінного каміння та привідчуженні легкових автомобілів, З ОПЕРАЦІЙ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ НЕРУХОМОГО МАЙНА, з надання послуг стільникового рухомого зв'язку(додаткові збори на виплату пенсій) у порядку, визначеномуКабінетом Міністрів УкраїниСм. Гос. бюджет 2001-2005 ! "

ПовідомленняДодано: 17 грудня 2005, 16:31
victoria
" З А К О Н У К Р А Ї Н И Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування ( Відомості Верховної Ради (ВВР), 1997, N 37, ст.237 )( Із змінами, внесеними згідно із Законами N 680/97-ВР від 03.12.97, ВВР, 1998, N 11-12, ст.49 N 25/98-ВР від 15.01.98, ВВР, 1998, N 25, ст.147 N 64-XIV ( 64-14 ) від 24.07.98, ВВР, 1998, N 42, ст.257 N 208-XIV ( 208-14 ) від 22.10.98, ВВР, 1998, N 49, ст.303 - дію продовжено до 01.01.2002 згідно із Законом N 2120-III ( 2120-14 ) від 07.12.2000, ВВР, 2001, N 2-3, ст.10 N 320-XIV ( 320-14 ) від 17.12.98, ВВР, 1999, N 5-6, ст.39 N 539-XIV ( 539-14 ) від 23.03.99, ВВР, 1999, N 25, ст.211 N 967-XIV ( 967-14 ) від 15.07.99, ВВР, 1999, N 38, ст.349 - діє до 01.01.2001 дію продовжено до 01.01.2002 згідно із Законом N 2120-III ( 2120-14 ) від 07.12.2000, ВВР, 2001, N 2-3, ст.10 дію продовжено до 01.01.2003 згідно із Законом N 2905-III ( 2905-14 ) від 20.12.2001, ВВР, 2002, N 12-13, ст.92 N 1222-XIV ( 1222-14 ) від 17.11.99, ВВР, 1999, N 52, ст.465 N 1461-III ( 1461-14 ) від 17.02.2000, ВВР, 2000, N 13, ст.104 N 2452-III ( 2452-14 ) від 24.05.2001, ВВР, 2001, N 31, ст.153 N 2905-III ( 2905-14 ) від 20.12.2001, ВВР, 2002, N 12-13, ст.92 N 373-IV ( 373-15 ) від 26.12.2002, ВВР, 2003, N 7, ст.65 N 380-IV ( 380-15 ) від 26.12.2002, ВВР, 2003, N 10-11, ст.86 N 849-IV ( 849-15 ) від 22.05.2003, ВВР, 2003, N 33-34, ст.267 N 980-IV ( 980-15 ) від 19.06.2003, ВВР, 2004, N 2, ст.6 N 1215-IV ( 1215-15 ) від 02.10.2003, ВВР, 2004, N 10, ст.104 N 1344-IV ( 1344-15 ) від 27.11.2003, ВВР, 2004, N 17-18, ст.250 N 1878-IV ( 1878-15 ) від 24.06.2004, ВВР, 2004, N 49, ст.528 N 2285-IV ( 2285-15 ) від 23.12.2004, ВВР, 2005, N 7-8, ст.162 N 2287-IV ( 2287-15 ) від 23.12.2004, ВВР, 2005, N 6, ст.137 N 2505-IV ( 2505-15 ) від 25.03.2005, ВВР, 2005, N 17, N 18-19, ст.267 N 2771-IV ( 2771-15 ) від 07.07.2005 ) ( Дію Закону зупинено для сільськогосподарських товаровиробників - учасників експерименту по запровадженню єдиного податку на території Глобинського району Полтавської області, Старобешівського району Донецької області та Ужгородського району Закарпатської області згідно із Законом N 25/98-ВР від 15.01.98 - Закон діє по 31 грудня 2000 року) ( Дію Закону зупинено для сільськогосподарських товаровиробників - платників фіксованого сільськогосподарського податку, за винятком пункту 4 статті 1, пункту 3 статті 2, частини першої статті 3, пункту 4 статті 4, статті 5 у частині, що стосується платників збору, визначених у пункті 4 статті 1 Закону N 320-XIV ( 320-14 ) згідно із Законом N 320-XIV ( 320-14 ) від 17.12.98 ) ( Дію Закону відновлено для сільськогосподарських товаровиробників - платників фіксованого сільськогосподарського податку, за винятком пункту 4 статті 1, пункту 3 статті 2, частини першої статті 3, пункту 4 статті 4, статті 5 у частині, що стосується платників збору, визначених у пункті 4 статті 1 Закону N 320-XIV ( 320-14 ) згідно із Законами N 2285-IV ( 2285-15 ) від 23.12.2004, N 2287-IV ( 2287-15 ) від 23.12.2004, N 2505-IV ( 2505-15 ) від 25.03.2005 ) Цей Закон визначає порядок справляння та використання зборуна обов'язкове державне пенсійне страхування. Стаття 1. Платниками збору на обов'язкове державне пенсійнестрахування є:.................................................. 9) підприємства, установи та організації незалежно від формвласності та фізичні особи, які придбавають нерухоме майно, завинятком державних підприємств, установ і організацій, щопридбавають нерухоме майно за рахунок бюджетних коштів, установ таорганізацій іноземних держав, що користуються імунітетами іпривілеями згідно із законами та міжнародними договорами України,згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, атакож громадян, які придбавають житло і перебувають у черзі наодержання житла або придбавають житло вперше. ( Абзац першийпункту 9 статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом N 980-IV( 980-15 ) від 19.06.2003 про часткове зупинення дії додатководив. Закони N 1344-IV ( 1344-15 ) від 27.11.2003, N 2285-IV( 2285-15 ) від 23.12.2004 із змінами, внесеними згідно ізЗаконом N 2505-IV ( 2505-15 ) від 25.03.2005 ) Нерухомим майном визнається жилий будинок або його частина,квартира, садовий будинок, дача, гараж, інша постійно розташованабудівля, а також інший об'єкт, що підпадає під визначення першоїгрупи основних фондів згідно із Законом України ""Про оподаткуванняприбутку підприємств"" ( 334/94-ВР )( Статтю 1 доповнено пунктом 9 згідно із Законом N 967-XIV( 967-14 ) від 15.07.99 - дію продовжено до 01.01.2002 згідно ізЗаконом N 2120-III ( 2120-14 ) від 07.12.2000, дію продовжено до 1січня 2003 року згідно із Законом N 2905-III ( 2905-14 ) від20.12.2001, дію продовжено до 1 січня 2004 року згідно із ЗакономN 380-IV ( 380-15 ) від 26.12.2002, дію продовжено до 1 січня 2005року згідно із Законом N 1344-IV ( 1344-15 ) від 27.11.2003, діюпродовжено до 1 січня 2006 року згідно із Законами N 2285-IV( 2285-15 ) від 23.12.2004, N 2505-IV ( 2505-15 ) від 25.03.2005 )Изменения согласно закона от 25.03.2005 года № 2505-IV ( это бюджет на 2005 год) надеюсь Вы сами найдёте и сделаете правильный вывод!"