Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 15:01
Нельчик
если у нас купля-прадажа земли назначение садівництво, то согласно п.4.3.18 Закона про доход с физ лиц мы не берем 5%, если гос. акт на землю сільськогосподарського призначення выдан на основании приватизации. Правильно? Является ли садівництво землею сільськогосподарського призначення? И требуем ли мі справку, что не пай?

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 15:10
Love
до 01.01.2010 р. передбачена заборона на продаж земель с/г призначення!!! Землі для садівництва відносяться до земель с/г призначення.

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 15:18
Моника
возмите справочку о том, что это не пай

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 15:35
sofi
продавать пока нельзя.

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 15:51
Oooo
[qoute]до 01.01.2010 р. передбачена заборона на продаж земель с/г призначення!!! Землі для садівництва відносяться до земель с/г призначення. [qoute] Підкажіть яким нормативно-правовим актом?

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 15:57
Viktor-D
Если продавать по антикризисному Закону земли с/х назначения нельзя, то по этой логике паевую землю дарить можно, передавать ее в уставный фонд, в ипотеку, и т.д., т.е проигнорировать ЗУ Украины, который являеся специальным законом, регулирующим земельные правоотношения ( ст. З ЗК Украины), и где детально прописан настоящий мораторий, а не будущий- ( ПЕРЕДБАЧИТИ ) ? Антикризисный к таковым не относится. Почему мы не можем выработать единую позицию по этому вопросу ?

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 15:59
Jemini
На №5,Законом України від 04.02.2009 «Про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання негативним наслідкам впливу світової фінансової кризи на розвиток агропромислового комплексу».

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 16:23
Husky
нА № 7 Якщо бути дослівним, то в цьому Законі написано [qoute]... передбачити...[qoute], а не [qoute]передбачено[qoute]. Слово [qoute]передбачено[qoute] застосовано в майбутному часі, тобто: [qoute]передбачити на майбутнє[qoute], наскільки мені відомо, до сих пір в жодному НПА така заборона не передбачена.

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 16:39
Viktor-D
Таке враження, що комусь вигідно підтримувати цю дурню з мораторієм на с/г землі, щоб виправдати угоди з пайовою землею ( напр. дарування ). На форумі опубліковано лист Держкомзему, який найбільш логічно і у правовому полі ( Конституція України, ст. 3 ЗК України) висвітлює цю ситуацію - на підставі Антикризового закону повинні бути внесені зміни до спеціального закону - Прикінцевих положень ЗК України. Закликаю нотарів до єдиної думки з цього приводу, бо після цих законотворців разом з дарувальниками попадемо під роздачу всі.

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 16:46
Любов
Земля для садівництва, беру довідки з с/р що це не пай і відчужую, 5% немає згідно з законом про Подат. з дох. ф.о.

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 16:58
Viktor-D
На № 10Що це не пай - видно з цільвого призначення. А от що не змінювалось цільове призначення з пайової на осг, а потім - садівництво, і що отримана в результаті приватизації ( для застосування п.4.3. 18) - це, на мою думку, дійсно потрібно. І такі довідки ми беремо від сільських рад ( якщо земля в межах), та від Головупр. Держкомзему - якщо земля за межами, і була виділена по розпорядженню РДА.

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 18:55
Oooo
нА № 7 вибачте, але ну не бачу я в цьому законі слів [qoute]заборонено відчужувати[qoute] або як в ЗК [qoute]не допускається відчуження[qoute], а передбачити можна багато чого, а коли невідомо

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 18:59
Jemini
На № 12 ЗУ від 04.02.2009 «Про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання негативним наслідкам впливу світової фінансової кризи на розвиток агропромислового комплексу».[B]12. Передбачити заборону на продаж земель сільськогосподарського призначення до 1 січня 2010 року[qoute]. [/B]Передбачити невідомо коли, але в довідках по землі цей пунктик вже є :))

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 19:05
Oooo
в довідках про наявність обмежень (обтяжень) на земельну ділянку, виданих зем. ресурсами? Ці довідки Ви маєте наувазі? то зем.ресурси як завжди беруть на себе забагато. А якщо принесуть довідку без даного пунктику, а звичайно як завжди, наприклад про відсутність обмежень. Будете робити чи як?

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 19:11
Jemini
З сайту УНП:12.05.2009 | Надiйшло вiд: ОльгаЗапитання: Відповідно до ЗУ [qoute]Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання негативним наслідкам впливу світової фінансової кризи...[qoute] п.12 запропоновано [qoute]передбачити заборну продажу земель сільськогосподарського призначення до 1 січня 2010 року[qoute] При посвідченні договору купівлі-продажу землі, наприклад, для садівництва нотаріус вимагає довідку з земельних ресурсів про обмеження та обтяження. Земельні ресурси видають довідку, в якій вказано обтяження [qoute]заборона продажу земельної ділянки відповідно до Закону України [qoute]Про вненсення змін до деяких законів України щодо запобігання впливу світової фінансової кризи...[qoute], Чи можна посвідчити такий договір купівлі-продажу земельної ділянки для садівництва,якщо в довідці про обмеження існує такий пункт? Якщо нотаріус посвідчить такий договір, то, виходить, він порушує наявні обмеження. Якщо посвідчити договір дарування, то в договорі потрібно вказати на таке обмеження і обдарований в майбутньому теж не зможе продати цю земельну ділянку. Підкажіть, будь-ласка, яким чином вчиняти такі нотаріальні дії і як має виглядати довідка упраління Держкомзему про обмеження? Адже п. 12 вищевказаного закону мість рекомендативний, а не заборонний характер. Буду дуже вдячна.Ми відповідаємо:Українською нотаріальною палатою був направлений запит до Міністерства юстиції України щодо застосування при вчиненні нотаріальних дій доповнень, внесених до Прикінцевих положень Закону України від 31.10.2008 «Про першочергові заходи щодо запобігання негативним наслідкам фінансової кризи та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» Законом України від 04.02.2009 «Про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання негативним наслідкам впливу світової фінансової кризи на розвиток агропромислового комплексу». Зокрема, розділ ІІІ зазначених Прикінцевих положень Закону доповнений пунктом 12, яким передбачена заборона на продаж земель сільськогосподарського призначення до 1 січня 2010 року. Оскільки в зазначеному Законі немає чіткого визначення яких саме земель сільськогосподарського призначення стосується заборона продажу та чи поширюється дія даної заборони на земельні ділянки для ведення садівництва та для ведення особистого селянського господарства, УНП просить надати роз’яснення щодо застосування вищезазначеного Закону. Чекаємо відповідного роз’яснення. З повагою, методист УНП. Так що, поки що воздерживаемся :))

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 19:18
Oooo
як завжди ))))))

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 20:16
СКІФ
Love та іншим : якщо у Витязі ДЗК немає обмежень(обтяжень) - продавайте без огляду на [qoute] нормотворчество ДД(депутатів-дебілів) [qoute].

ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 21:13
Xela
Продавать можна !!!!!! Переходными предусмотрено только внесение в Земельный кодекс запрета, эта норма чисто декларативная!

ПовідомленняДодано: 22 травня 2009, 01:16
notDen
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ Л И С Т 21.12.2007 N 7074/Щ/17-0715 N 26080/7/17-0717 Державним податковим адміністраціям в АР Крим, областях, мм. Києві і Севастополі Про розгляд листа Державна податкова адміністрація України розглянула лист щодооподаткування доходу від відчуження земельної ділянки для веденнясадівництва і в межах своєї компетенції повідомляє. Оподаткування доходів фізичних осіб регулюється ЗакономУкраїни від 22.05.2003 р. N 889-IV ( 889-15 ) [qoute]Про податок здоходів фізичних осіб[qoute] (далі - Закон N 889), який набрав чинностіз 01.01.2004 р. Пунктом 4.3 статті 4 Закону N 889 ( 889-15 ) встановленоперелік пільг платникам податку з доходів фізичних осіб у виглядіневключення до об'єкта оподаткування окремих видів доходів(незалежно від розміру одержаного доходу). Підпунктом 4.3.18 пункту 4.3 статті 4 Закону N 889 ( 889-15 )встановлено, що до складу загального місячного або річногооподатковуваного доходу платника податку не включаються (непідлягають відображенню в його річній податковій декларації),зокрема, сума доходу, отриманого платником податку внаслідоквідчуження земельних ділянок сільськогосподарського призначення,земельних часток (паїв), майнових паїв, безпосередньо отриманихним у власність у процесі приватизації згідно з нормами земельногозаконодавства. Згідно з пунктом 3 статті 22 Земельного кодексу України від25.10.2001 р. N 2768-III ( 2768-14 ) (далі - Земельний кодекс)землі сільськогосподарського призначення передаються у власністьта надаються у користування громадянам України, зокрема, длясадівництва. При цьому громадяни України із земель державної і комунальноївласності мають право набувати безоплатно у власність або наумовах оренди земельні ділянки для ведення індивідуального абоколективного садівництва (пункт 1 стаття 35 Земельного кодексу( 2768-14 ). Пунктом 5 вищевказаної статті Земельного кодексу ( 2768-14 )встановлено, що приватизація земельної ділянки громадянином -членом садівницького товариства здійснюється без згоди на те іншихчленів цього товариства. Статтею 116 Земельного кодексу ( 2768-14 ), зокрема,визначено, що громадяни набувають права власності на земельніділянки із земель державної або комунальної власності за рішенняморганів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування вмежах їх повноважень, визначених цим Кодексом. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадянпровадиться у разі (пункт 3 вищевказаної статті): а) приватизації земельних ділянок, які перебувають укористуванні громадян б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизаціїдержавних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установта організацій в) одержання земельних ділянок із земель державної ікомунальної власності в межах норм безоплатної приватизації,визначених цим Кодексом ( 2768-14 ). Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян умежах норм, визначених Земельним кодексом, провадиться один раз покожному виду використання (пункт 4 статті 116 Земельного кодексу( 2768-14 ). Порядок безоплатної приватизації земельних ділянокгромадянами визначено статтею 118 Земельного кодексу України( 2768-14 ), пунктами 6 та 7 якої встановлено, що громадяни,зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянкиіз земель державної або комунальної власності для веденнясадівництва у межах норм безоплатної приватизації, подають заявудо відповідної районної, Київської чи Севастопольської міськоїдержавної адміністрації або сільської, селищної, міської ради замісцезнаходженням земельної ділянки, яка розглядає заяву, і в разізгоди на передачу земельної ділянки у власність надає дозвіл нарозробку проекту її відведення. Статтею 121 Земельного кодексу ( 2768-14 ) встановлено нормибезоплатної передачі земельних ділянок громадянам із земельдержавної або комунальної власності. А саме, громадяни Українимають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земельдержавної або комунальної власності для ведення садівництва врозмірі не більше 0,12 гектара. Відповідно до пункту 1 статті 125 Земельного кодексу( 2768-14 ) право власності на земельну ділянку виникає післяодержання її власником документа, що посвідчує право власності наземельну ділянку, та його державної реєстрації. Таким документом єдержавний акт на право власності на земельну ділянку (пункт 1статті 126 Земельного кодексу). Враховуючи наведене, до складу загального місячного аборічного оподатковуваного доходу платника податку не включаєтьсясума доходу, отриманого платником податку внаслідок відчуженнялише тих земельних ділянок сільськогосподарського призначення (зурахуванням норм статті 121 Земельного кодексу ( 2768-14 ), в томучислі для ведення садівництва, що безпосередньо отримані ним увласність у процесі приватизації із земель державної абокомунальної власності (за умови дотримання вимог статей 35, 116,118 Земельного кодексу), права власності на які посвідченодержавними актами, зареєстрованими відповідно до чинногозаконодавства. Одночасно повідомляємо, що згідно із підпунктом 11.2.2 пункту11.2 статті 11 Закону N 889 ( 889-15 ) доход, отриманий платникомподатку від продажу протягом звітного податкового року об'єктанерухомості, в тому числі земельної ділянки, іншого, ніж зазначеніу підпункті 4.3.18 пункту 4.3 статті 4 та підпункті 11.1.1 пункту11.1 статті 11 Закону N 889 підлягає оподаткуванню за ставкою,визначеною пунктом 7.2 статті 7 цього Закону - 5%. Дохід від продажу об'єкта нерухомого майна визначаєтьсявиходячи з ціни, зазначеної в договорі купівлі-продажу, але ненижче оціночної вартості такого об'єкта нерухомого майна,розрахованої органом, уповноваженим здійснювати таку оцінкувідповідно до законодавства (підпункт 11.2.3 пункту 11.2 статті 11Закону N 889 ( 889-15 ). При цьому, відповідно до підпункту 8.2.1 пункту 8.2 статті 8Закону N 889 ( 889-15 ) платник податку, що отримує доходи,нараховані особою, яка не є податковим агентом, зобов'язанийвключити суму таких доходів до складу загального річногооподатковуваного доходу та подати річну декларацію з цього податкуу терміни встановлені законодавством. Заступник Голови С.І.ЛекарьТребую Решение о приватизации