Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 19 серпня 2009, 16:59
Subwave
Викладаю дані рекомендації

ПовідомленняДодано: 19 серпня 2009, 17:05
Олена
шо опять?ми ж їх уже заповнили.

ПовідомленняДодано: 19 серпня 2009, 17:07
alena_77
от молодцы. Сначала до 01.01.2009 сдать в обязательном порядке запорлненные трудовые книжки, а через 8 месяцев - придумали КАК их заполнить. Ну как всегда, пора привыкнуть

ПовідомленняДодано: 19 серпня 2009, 17:39
Feba
Не ну и как сейчас приказ издавать?:) Сегодняшним числом что приступили к работе 10 лет назад?:)Не, ну прозреваешь каждый день.

ПовідомленняДодано: 19 серпня 2009, 18:37
Олена
у МЮ де жа вю

ПовідомленняДодано: 19 серпня 2009, 18:41
наивная дура
а у меня не открывается.

ПовідомленняДодано: 19 серпня 2009, 18:50
Subwave
[B]sama takaя [/B]могу скинути на пошту

ПовідомленняДодано: 19 серпня 2009, 18:52
Subwave
feba...розяснення як і закон не мають зворотньої сили..))) але мені як новозареєстрованому повідомили, що при перевірці звернуть на це особливу увагу)

ПовідомленняДодано: 19 серпня 2009, 19:08
Сашенька
"ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА«Про внесення змін до Закону України «Про нотаріат»(щодо повноважень по вчиненню нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування)1. Обґрунтування необхідності прийняття законопроектуВерховна Рада України 1 жовтня 2008 року прийняла Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про нотаріат» № 614-VI. Згідно з прийнятими змінами, уповноважені посадові особи органів місцевого самоврядування у населених пунктах, де немає нотаріусів, позбавлені права вчиняти ряд найпоширеніших серед громадян нотаріальних дій, які вчинялися ними раніше. Віддаленість населених пунктів від районних центрів і міст, недостатнє транспортне сполучення між ними, вікова категорія сільського населення (переважно люди пенсійного віку) призводить до значних вартісних витрат за вказані послуги, а часто й до неможливості отримати доступ до нотаріальних послуг, що безперечно створює певну напругу в суспільстві. Свідченням цьому є численні звернення до Верховної Ради України від місцевих рад та громадян.[B]Водночас, законопроектом пропонується усунути колізію, що виявилася в ч. 3 статті 24 Закону України «Про нотаріат» щодо обов‘язку приватного нотаріуса подавати на зберігання трудову книжку приватного нотаріуса до Головному управлінні юстиції Міністерства юстиції України в АР Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.Суть колізії полягає в тому, що приватна нотаріальна діяльність не є і не може розглядатися як вид найманої праці і тому правила її обліку не можна плутати з правилами обліку найманої праці. Частина 1 ст. 48 Кодексу Законів про працю (далі - КЗпП) передбачає, що «трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника», а не про підприємницьку чи іншу. Приватний нотаріус не знаходиться у трудових відносинах з управліннями юстиції. Зокрема, частини 2, 4 ст. 48 КЗпП вказують, що трудові книжки «ведуться на усіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації». Приватний нотаріус не набуває статусу найманої особи (робітника, службовця). Навпаки, законодавець закріплює за приватним нотаріусом статус роботодавця та самозайнятої особи. Наприклад, приватний нотаріус має право укладати «трудовий контракт» зі стажистом чи наймати «інших працівників, які знаходяться у трудових відносинах з нотаріусом» ( ч.2 ст. 8-1, ст.ст. 9, 13 Закону України «Про нотаріат») і саме як роботодавець приватний нотаріус зобов’язаний заповнювати та зберігати трудову книжку стажиста (ч.6 ст. 13 Закону України «Про нотаріат») . Слід зазначити, що законодавством передбачено, що обов’язок ведення трудових книжок законодавець покладає на того, хто наймає на роботу. [/B]2. Мета і шляхи її досягненняМетою законопроекту є повернення уповноваженим посадовим особам органів місцевого самоврядування права вчиняти певні нотаріальні дії в населених пунктах, де немає нотаріусів та виправлення тим самим соціальної несправедливості щодо жителів сіл та селищ. Крім того, законопроект покликаний усунути методологічну помилку щодо порядку ведення та зберігання трудових книжок нотаріусів, що міститься у статті 24 Закону України «Про нотаріат». Законопроект сприятиме підвищенню рівня доступу громадян до нотаріальних послуг та зменшенню витрат громадян у сфері цивільно-правових відносин.3. Правові аспектиПоложення законопроекту відповідають Конституції України та законодавству України. Прийняття законопроекту потребує внесення змін до статті 245 Цивільного кодексу України. У зв‘язку з цим, на розгляд Верховної Ради України у порядку законодавчої ініціативи, як це вимагають положення частини другої статті 4 Цивільного кодексу України, одночасно подається проект Закону України «Про внесення змін до статті 245 Цивільного кодексу України (щодо повноважень посадових осіб органів місцевого самоврядування по вчиненню дій, прирівняних до нотаріальних).4. Фінансово-економічне обґрунтуванняРеалізація законопроекту у разі його прийняття не потребуватиме додаткових витрат з Державного бюджету України.5. Громадські обговоренняВнесений законопроект був предметом обговорення на засіданнях обласних та районних рад, які прийняли рішення і звернулись до Верховної Ради України з пропозицією внести вказані зміни до Закону України «Про нотаріат». 6. Прогноз наслідків прийняття актуПрийняття та реалізація законопроекту дозволить підвищити рівень доступу громадян до нотаріальних послуг.народний депутат України М.В. Томенконародний депутат України С.Г. Міщенко"

ПовідомленняДодано: 19 серпня 2009, 19:59
m-n
на № 8 пусть [qoute]звернуть особливу увагу[qoute] на свои разъяснения и инструкцию. Учитесь [qoute]отстреливаться[qoute], при проверке может пригодиться.

ПовідомленняДодано: 19 серпня 2009, 20:10
Stella Artois
Ну інших проблем вже не залишилось. Пііііі...... Піііііі.......

ПовідомленняДодано: 19 серпня 2009, 20:39
Violetta
А где рекомендации как нотарусу записывать себе в трудовую поощрения и благодарности?

ПовідомленняДодано: 19 серпня 2009, 20:48
OLNIK
У меня к сожалению нет сейчас под рукой КЗоТа, если у кого-то есть посмотрите- где-то в районе статьи 21 или ниже ,идет речь о трудовой книжке.По-моему там написоно, что порядок ведения трудовых книжек устанавливается определенным органом или КМ.Такой орган есть, и Инструкция о порядке ведения трудовых книжек есть.Завтра найду.Уж лучше купить себе новый бланк книжки, чтобы не испортить ту, которая уже заполнялась, надо же и о пенсии подумать, не все такие тупые [qoute]как нотариусы по мнению МЮ[qoute], ведь могут и не принять, учитывая статус нотариуса как ФЛ, для них и вовсе порядок особый предписан.

ПовідомленняДодано: 19 серпня 2009, 20:57
Violetta
Популярно о трудовых книжках. http://www.dtkt.com.ua/show/1cid0601.html

ПовідомленняДодано: 20 серпня 2009, 11:54
Subwave
[B]m-n[/B] отстреливаться могу..сам работал какое то время в отделе нотариата)а насчет роз/ясненния могу сказать что запись в трудовую книжку частник должен делать сам..но я против сдачи книги в управление..обходимости нету...

ПовідомленняДодано: 20 серпня 2009, 12:09
MG
народ, та ці рекомендації вже були в лютому цього року !Subwave, може це Ваше управління проспало ..

ПовідомленняДодано: 20 серпня 2009, 12:25
Subwave
MG...не можу 100% сказати..враховуючи що я розпочав свою діяльність пізніше)..хоча все може бути...