Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 21 жовтня 2009, 16:17
grenouille
Відповідно до змін МЮУ Лист від від 31.07.2009 р. N 9366-0-26-09-31 Документи, за якими встановлено особу громадянина, в інтересах якого вчиняється нотаріальна дія, чи його представника або представника юридичної особи, повертаються особам, що їх подали. У реєстрі для реєстрації нотаріальних дій записуються назва документа, серія, номер, дата його видачі і найменування установи, яка його видала. Копія цього документа долучається до справ нотаріуса (пункт 27 вказаної Інструкції). Підкажіть в яку справу ложить ці копії і до яких документів їх долучати, не просто так їх зберігати?

ПовідомленняДодано: 21 жовтня 2009, 16:44
МиланаЯ
копии этих документов складываем в отдельную папку...без присвоения какого-либо индекса...

ПовідомленняДодано: 21 жовтня 2009, 16:49
Армани
в папку [qoute]Для гриля[qoute]

ПовідомленняДодано: 21 жовтня 2009, 16:50
Любава
эти заявления с 2010 года будут учтены в номенклатуре, как отдельный наряд, было сказано на семинаре 17.10.2009 г.

ПовідомленняДодано: 21 жовтня 2009, 16:51
grenouille
Дякую всім за роз’яснення

ПовідомленняДодано: 21 жовтня 2009, 20:03
sofi
№4, а под каким индексом на семинаре сказали?

ПовідомленняДодано: 22 жовтня 2009, 12:28
НЮТА
а все оставляют себе эти копии?только паспортов или кодов тоже??

ПовідомленняДодано: 22 жовтня 2009, 13:35
Любава
sofi, номенклатура будет [qoute]перечесанная[qoute] на 2010г, т.е кое-что уберут, кое-что добавят

ПовідомленняДодано: 22 жовтня 2009, 15:07
ВІК
А приведут ее в порядок как обычно, после всех новогодних праздников и, уже как правило, вступившую в силу месяц тому назад

ПовідомленняДодано: 23 жовтня 2009, 17:05
Лешая
проект змін до діловодства http://www.palata.notariat.org.ua/news/380.html,читаю и [qoute]радуюсь[qoute] когда все переделывать будем в этом году или в следующем?

ПовідомленняДодано: 23 жовтня 2009, 19:57
Jaine
Це проффесіонали департаменту нотаріату якось нашвидкоруч понаписують Правила, Інструкції, а після того, як Міністр підпише -читають, що ж саме вони там натворили. Почитають та й хапаються за голови: мамоньки, а що ж це ми наробили,- тай й давай переписувати заново. Ідея вивчити свою творчість приходить комусь в голівоньку десь через декілька місяців після опублікування Наказу, тому що саме через декілька місяців після [qoute]старих[qoute] Наказів починають готувати [qoute]нові[qoute] зіни до них. Причому це повторюється із завидною циклічністю. Невже у працівників Мінюсту величина зарплати залежить від кількості натворених нормативних документів? Як на мене, за такі недоопрацювання та поспіх потрібно догани виносити та звільняти з роботи, оскіільки якщо порахувати вартість нових заведених книг, суму витраченому заробітку за час поїздок до УЮ на попідписання цих книг, витрати на поїздки,- то збитки, які завдаються такою [qoute]нормотворчістю[qoute] усім нотаріусам України- досить великі! Особливо коли їх покладати на конкретних осіб!

ПовідомленняДодано: 24 жовтня 2009, 15:11
Jaine
Хто чи що заважає працівникам Мінюсту написати Правила, Інструкцію в такому варіанті, щоб не доводилося через місяць вносити зміни? 1. Недостатній інтелектуальний потенціал? 2. Умисне заплутування норм для отримання хабарів під час перевірок ? 3. Умисне заплутування норм для отримання більших гонорарів від проведення семінарів ? 4. [qoute]Зайнятість[qoute] відповідальних працівників МЮ проведенням платних семінарів та як наслідок- недостатнє приділення уваги своїх безпосередній роботі? 5. Недостатній кваліфікаційний рівень співробітників МЮ? Щось інше?