Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 08 грудня 2009, 22:04
Notart
Помогите, по возможности, примером акта приема -передачи дел, при увольнении гос нотариуса, в случае, если заведующий остается и контора продолжает функционировать, инструкцию смотрел, немного не то, обласной нот архив сказал в произвольной форме(но у всех она своя).

ПовідомленняДодано: 08 грудня 2009, 23:21
MG
[B]Notart,[/B] знаходите в архіві контори попередній акт прийому-передачі, і робите свій.. [U]АЛЕ, [/U]враховуючи правила ведення нот. діловодства. І, відображаєте в акті все, що вказане у розділі 4 Правил: [QUOTE]4. Порядок приймання – передавання документів нотаріального діловодства у разі зміни завідувача контори чи особи, відповідальної за ведення діловодства, заміщення (зупинення нотаріальної діяльності) приватного нотаріуса 4.1. При звільненні або переході на іншу роботу державного нотаріуса чи особи, на яку покладено ведення нотаріального діловодства в конторі, справи і документи, що знаходяться в діловодстві, передаються особі, яка приймає документи. 4.1.1. Для приймання-передавання документів нотаріального діловодства контори наказом завідувача контори призначається комісія у складі 3-х осіб, яка перевіряє наявність і стан документів, про що складається акт приймання-передавання (додаток 1). 4.1.2. Акт приймання-передавання документів нотаріального діловодства підписується членами комісії, особою, яка здає, і особою, яка приймає документи діловодства, і затверджується завідувачем контори. 4.1.3. При звільненні або переході на іншу роботу завідувача контори для приймання-передавання документів нотаріального діловодства наказом начальника управління юстиції призначається комісія у складі не менше 3-х осіб, у тому числі представник державного нотаріального архіву. 4.2. Під час приймання-передавання документів нотаріального діловодства перевіряються: наявність і стан справ (нарядів) постійного, тривалого (понад 10 років) зберігання наявність і стан облікових документів та довідкового апарату до справ (нарядів) наявність печаток і штампів, якими користуються державні нотаріуси дотримання порядку зберігання, витрачання та звітності спеціальних бланків нотаріальних документів та бланків документів інформаційної системи наявність і стан матеріально-технічного обладнання та інвентарю стан і умови зберігання документів.. [/QUOTE]І т.д...(не забудьте, додаток 1 до Правил) Успіху)))

ПовідомленняДодано: 08 грудня 2009, 23:24
Notart
так в том то и проблема, что я не пойму как я могу здать справи довгострокового и т.д. зберігання, и иные наряди, якщр я їх не приймав і в цих нарядах також знаходяться документи складені іншими нотаріусами контори ?????

ПовідомленняДодано: 08 грудня 2009, 23:30
MG
Я думаю, тоді проблема стає простішою (для Вас)...[qoute]Своє[qoute] передаєте завідуючому Актом.

ПовідомленняДодано: 08 грудня 2009, 23:31
Notart
Вот вот именно об этом акте я и спрашиваю :-=)

ПовідомленняДодано: 08 грудня 2009, 23:34
MG
Узгодьте з завідуючим. Це головне, повірте. А іншим - аби [qoute]був акт[qoute] у відповідній справі.

ПовідомленняДодано: 08 грудня 2009, 23:36
Notart
спасибо:-)