Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 08 травня 2007, 15:54
Риба-Рак
я такі питання обумовлюю в трудовому договорі , а наказ виношу: прийняти такого на роботу на посаду консультанта приватного нотаріуса такого то з такого числа з правом ведення реєстру, дата, підпис, печатку. Може неправильно, в кого які думки?

ПовідомленняДодано: 08 травня 2007, 16:01
igor
А навіщо наказ, і що ви самі собі наказуєте прийняти на роботу?

ПовідомленняДодано: 08 травня 2007, 16:06
Nonna
Все оговариваю в трудовом договоре , наказы можно издавать уже на принятого работника (полы помыть , в агазин сбегать..).

ПовідомленняДодано: 08 травня 2007, 17:14
Iren
Несогласна: согласно действующего трудового законодательства Работодатель при приеме на работу должен выдать локальный нормативній акт о приеме работника (в данном случае приказ). И даже увольнение в случае разрыва трудового договора или его окончания оформляется обязательно наказом с указанием в нем причины увольнения.Кроме того, в трудовой книжке работника вы делаете запись о принятии с ссылкой на номер наказа (там специальная графа) о приеме и точно также при увольнении.

ПовідомленняДодано: 08 травня 2007, 17:47
Риба-Рак
там де спец.графа, якщо фізична особа приймає на роботу, мають бути записані реквізити трудового договору, так мені пояснили в Центрі зайнятості

ПовідомленняДодано: 08 травня 2007, 19:00
igor
Iren нормативним актом буде трудовий договір, а самому собі наказувати це вже зададто

ПовідомленняДодано: 08 травня 2007, 19:29
Iren
"Деякі нотаріуси підказали, що при перевірках вимагають реєстр власних наказів, де під першим номером має бути наказ - ""приступаю до виконання обовязків приватного нотаріуса"", а потім накази на працівників."

ПовідомленняДодано: 08 травня 2007, 20:54
Vолодимир
Не має жодного документа який зобовязує видавати наказ про ПРИСТУПАНИЕ до нотаріальной практики Як відомо то для цього достатньо Реєстраційного Якщо хтось з перевіряючих загубився то нагадайте їм

ПовідомленняДодано: 09 травня 2007, 01:01
Сонце
Ми робимо так. Наказ про прийняття на роботу. Без яких небудь доповнень про право ведення реєстру, аже у порядку про ведення реєстру вказано, що його можуть вести і особи, які перебувать у трудових відсносинах з нотаріусом. Крім того, правцівник пише заяву (або обзовіть як хочте) про те, що він ознайомений зі ст. 8 Закону та зобовязується не розголошувати таємницю яка стане відома йому через виконання трудових обовязків. Звичайно, тудовий договір. Крім того копії особистих документів (паспорт, код, диплом про вищу осавіту). Все це в одну купу і ось тобі особова спарва. Зовні виглядає нічого так.

ПовідомленняДодано: 09 травня 2007, 13:48
Алекса
В трудовій книжці запис про прийняття на роботу робимо ми, з посиланням на підставі - трудовий договір, який підлягає реєстрації у центрі зайнятості, і проставляється печатка саме центру зайнятості.Мене більше цікавить, шановні колеги, яким чином і коли робити запис у своїй трудовій книжці. Поділіться думками з цього приводу!

ПовідомленняДодано: 09 травня 2007, 23:47
sello
Печатка в трудовій ставиться на запис про звільнення.

ПовідомленняДодано: 10 травня 2007, 23:24
Irina В
В свою трудовую сами ничего не пишем, т.к. по найму не работаем

ПовідомленняДодано: 10 травня 2007, 23:44
Эбби
Згодна з Irinoy B, хоча вважаю, що нам повинен хтось внести запис в трудову (управління юстиції, наприклад), а не ми самі.Мій батько звільнився з нотаріату, сам собі записав запис про початок роботи, сам записав про закінчення, ніхто нічого не заперечував, пенсію нарахували і сплачують.

ПовідомленняДодано: 11 травня 2007, 02:43
V
Центр зайнятості вносить записи у трудову, якщо фізособа не має печатки.При відсутності штампа, можемо ставити печатку про прийняття на роботу та вести щодо себе трудову з посиланням на накази юстиції про реєстрацію діяльності.Нотаріус помирає на базарі, тому в трудову запис про звільнення ним не вноситься :-(

ПовідомленняДодано: 11 травня 2007, 13:39
Риба-Рак
І я собі написала що зареєстровано прив.нот. діяльність із посиланням на реєстраційне