Сторінка 1 з 3

ПовідомленняДодано: 27 травня 2007, 15:06
sello
"Шановні відвідувачі сайту (не нотаріуси)! Останнім часом на шпальтах де-яких як центральних так і переферійних друкованих видань, окремих інтернет - сайтах з завидною регулярність з""являються матеріали стосовно НАДПРИБУТКОВОСТІ приватної нотаріальної діяльності а також того, що начеб то з ініціативи вже практикуючих нотаріусів, їх прихованої протидії пересічні громадяни не мають вільного доступу до професії нотаріуса, навіть стверджується, що кроки до реформування нотаріату в Україні, які у комплексі з іншими нормами передбачалися у певних законопроектах, були відхилений Верховною Радою України через лобіювання окремих нотаріусів. Бачите, які ми ""всесильні"", якщо окремі нотаріуси мають можливість лобіювати законопроекти. Отже, якщо ви читаєте це повідомлення, то, мабуть, у багатьох з вас є намір розпочати практику приватного нотаріуса. А дехто з вас все ніяк не може прийняти остаточне рішення за відсутності повної і об""єктивної інформації. Тому й вирішив звернутися до вас з де-якими поясненнями. Вони (мої пояснення) не будуть цілком об""єктивними,оскільки я сам практикуючий приватний нотаріус і не можуть бути цілком повними, оскільки будь-яка інформація з будь якого питання з одного джерела не може бути повною. Сподіваюсь, що мої колеги підтримають мене і внесуть свої доповнення. Ітак, питання ФІНАНСОВОЇ НАДПРИБУТКОВОСТІ. Щоб відкрити контору потрібно: 1. Мати приміщення (орендоване чи куплене) не меньш чим з 2-х кімнат (якщо плануєте мати хоч одного помічника – 3 кімнати). Скільки коштує в вашому населенному пункті трьохкімнатна квартира або аренда анаголічного офісного приміщення ви й самі знаєте. 2. Металеві шафи для зберігання архіву: під заказ розміром 3,5 х2 метри і глибиною 50 см. – близько 10000 (десяти тисяч) гривень. В магазині стандартні не дуже великі – 800 – 1000 гривень. 3. Сейф вогнетривкий невеликий – близько 400 – 500 гривень. 4. Як мінімум – 2 комп""ютери (один для друкування документів, один для роботи з реєстрами і як запасний) – 5000 гривень кожний. 5. Ну, якщо є ПК, то повинні бути і столи для них – самі прості 450 -500 гривень коджний. 6. Принтер лазерний (струйний не витримує постійних навантажень) – 600 гривень. 7. Сигналізація охоронна з виведенням на пульт спостереження: датчини, дроти, пристрої, одним словом – ""залізо"" – 700 – 1400 гривень (залежить від площі нотаріальної контори). Встановлення і техприйомка – 1700 – 3000 гривень. 8. Сигналізація пожежна з виведенням на пульт спостереження: близько 5000 гривень та плюс техприйомка (як домовитесь з пожежниками). В нас можна домовитися за 800 (вісімсот) ДОЛАРІВ. 9. Приєднання до мережі Інтернет (дуже бажано – окрема виділена швидкісна лінія) – 300 – 400 гривень. 10. Міський телефоний номер – 980 – 1200 гривень (а бажано б - два). 10. Укладання угод з Інформцентром і технічне підключення до службових реєстрів, - в залежності від регіону – 950 – 1200 гривень. 11. Для початку купити хоча б 100 штук бланків нотаріальних документів – 695 гривень. 12. Обов""язково кондіціонер – 5000 грн. Повірте, це не примха. У спекотну погоду сам як вижатий лемон і мозок не працює, то це ще нічого, а от лазерники, той же Canon, починає барахлити і ""зажовує"" як стандартний папір так і спец.бланки, а це вже 6,95 грн. кожний та знищення за актом. 13.Факсаппарат – 800 грн. 14. Отримання дозвільних документів івиготовлення печатки – 400 грн. (і, у зв""язку з цим, пару поїздок: одна до Київа, одна у Вінницю). Ітак пісумок: усереднено – 28000-35000 гривень (це без вартості купленої під офіс квартири чи оренди офісного приміщення (якби ж би вони були б у кожному маленькому містечку) витрат ДО ПОЧАТКУ ДІЯЛЬНОСТІ. При умові, що працює нотаріус один, без помічника, а це на теперішній час, повірте, практично неможливо. Далі, розпочали роботу з найманим помічником: 1. Раз на півроку – підписка на друковану періодіку – 300 – 540 гривень. 2. Ліга-Закон приблизно – 300 грн. щомісячна абонплата. 3. Юридично література (кодекси, збірники і т.п.) один без коменарів – 60 - 90 гривень (а їх треба мінімум 10). Нещодавно придбав дві книги одна 180 грн. і друга 190 грн. 4. Щомісячна оплата приміщення контори 400 – 3000 грн.(в залежності від того своя чи арендована). 5. З/плата помічника не меньш ніж 420 (хто ж вам за таку буде працювати) тоді, в залежності від регіону в середньому – 900-1500 грн. 6. Нарахування і відрахування за нього у всі фонди – 400 грн. 7. Телефона абонплата – 90 – 150 грн. 8. Покупка щомісячно не меньш 200 бланків – 1390 грн. (а в кого і по 300 -400 штук за місяць використовується). 9. Плата щомісячна за охоронну сигналізацію (в залежності від загальної кількості годин) – 300 – 400 грн. 10. Плата щомісячна за пожежну сигналізацію – 200 грн. 11. Прибиральниця сусідка – пенсіонерка 200 грн. За усередненим підрахунком ЩОМІСЯЧНО витрачається близько 5000 гривень.Може хтось вже має досвіт підприємницької діяльності, то забудьте про спрощену систему оподаткування, єдиний податок і т.п. До нотаріусів це не застосовується. Таким чином, не важко підрахувати на конкретному прикладі: у травні отримали (а їх ще потрібно отримати) так званого валового доходу 12000 (десять тисяч) гривень. 5000 грн. – поточні щомісячні витрати. Залишається 7000 гривень і з них (якщо податкова погодиться ВСІ вищеназвані ""витратні"" 5000 зарахувати до витрат) – 33,2% - 2324 гривні – до Пенсійного фонду, і 15% - 701,40 грн. (7000 – 2324=4676) прибутковий податок. Таким чином залишається нотаріусу на ""яхти, море і текілу"" – 3975 гривень. Це – в ідеалі. Але треба пам""ятати що у будь-якій справі є непередбачені витрати і існують форс-мажорні обставини. Мою контору сусіди топили двічі. Приємного мало. ПРО ВСЕБІЧНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ (навіть за артеріальний тиск клієнта) нотаріуса в нашому недосконалому, суперечливому правовому полі багато не буду казати, приведу приклад: громадянин другий раз на рік продає житло за 110000 (сто десять тисяч) гривень і нотаріус як податковий агент не проконтролював (не має значення з якої причини) сплату продавцем 5500 гривень прибуткового податку. Ця сума з усіма штрафними санкціями виплачується за рахунок нотаріуса. Два таких випадки і нотаріус -банкрут! Візьміть до уваги майбутню пенсію у мінімальному розмірі, відсутність будь-якого захисту з боку державни (тільки суд), будь-яких лікарняних у випадку вашої хвороби, а найманому працівнику все рівно ви повинні все сплатити або спровадити у неоплачувану відпустку. Якщо припиняєте виконання своїх обов'язків на строк більше одного тижня, - зобов'язані повідомити про це управління юстиції.Враховуючи те, що кількість нотаріусів може значно зрости, доходи кожного окремого нотаря об""єктивно зменьшаться. Але Укртелеком плату за телефон не знизить, спецбланки не подешевшають, податкових пільг нотаріусу не нададуть, охорона безкоштовно не буде охороняти нотаріальну контору і т.д. і т.п., тобто ВИТРАТИ НЕ ЗМЕНЬШАТЬСЯ. А нотаріусам - новачкам треба буде не тільки нести поточні витрати, а й окупити вищеперераховані витрати, понесені до початку діяльності. Задайте самі собі питання, чи з провини практикуючих нотаріусів склалася така ситуація чи з провини практикуючих нотаріусів ПЕРЕВАЖНА БІЛЬШІСТЬ пересічних громадян не буде об""єктивно мати фінансових можливостей розпочати нотаріальну діяльність? При таких умовах будете ви мати ""вільний доступ до професії нотаріуса""? Читайте, думайте, аналізуйте, підраховуйте, оцінюйте свої можливості!"

ПовідомленняДодано: 27 травня 2007, 15:58
Армани
подтверждаю все вышесказанные слова и добавлю еще нервы которые вы потеряете, правда не знаю сколько они стоят?каждый потом посчитает сам, а кто всё же хочет быть нотариусом как говорится удачи, любви и терпения.

ПовідомленняДодано: 27 травня 2007, 16:23
Армани
"по поводу расходов:25 гривен с каждой доверенности надо заплатить информцентру102 гривны с каждого договора купли-продажи за проверку запретов отчуждения и регистрацию туда же60 гривен в месяц у нас взнос в нотариальную палату ""за защиту интересов нотариусов""на 250 гривен я заказывал штампов и удостоверительных надписей (для работы необходимость)гривен 150-200 журналы (входящей, исходящей корреспонденции, реэстры и тд. тп.)."

ПовідомленняДодано: 27 травня 2007, 16:28
Passer
"+ почитайте по форуму про то как томеняют нот действия делая ""козлом отпущения"" нотариуса, и просто ""возмещение нанесеної шкоді в повеному обсязі"" - это цветочки, а вот то что постоянно пытаются заявить , что нотариус - сообщник и возбудить уголовное дело"

ПовідомленняДодано: 27 травня 2007, 18:07
freezy
Пiдписуюсь пiд кожним словом. Одне хочу додати, до всiх цих витрат матерiальних є, ще й емоцiонально-психологiчно-професiйне навантаження. Як нi як але кожен звернувшийся до нас, проходить якщо не через серце нотаря, то через його голову точно. За 1-2 мiсяця такої роботи, ти вже не вижатий лимон, а пiдлогова ганчiрка, i ризик заразитися помилкою виростає з геометричню прогресiєю. Тому думайте, рахуйте i зважайте на те, що жодний позитивний результат не дається, якщо не викластись в повну силу. А взагалом, ласкаво просимо до наших лав...P.S.На останньому квалiфекзаменi 3 з 10 вiдмовились здавати iспит...До чого я це....

ПовідомленняДодано: 27 травня 2007, 18:55
Риба-Рак
Ну хлопці молодці ви своїми словами мене практикуючого нотаріуса настрашили, думаю може здатись:)????

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 00:06
Ninel
sello, Вы забыли +стоимость бронедверей (2000 - 5000 гривен).

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 00:30
Iren
а если поприпомнить все растраты при открытии, то наберется и поболее: изготовление всех штампов - 700 гривен, а сколько канцтоваров для начала (папки, бумаги, ручки, файлы, чернила, степлеры и т.д.) Да и в процессе деятельности много дополнительных растрат, которые не подлежат списанию.

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 00:50
Риба-Рак
Шановні нотаріуси цими словами ви тільки масла в огонь підливаєте, от тільки почитайте слова Станиславського, нехай пробує і решта теж на здоров'я!!!!!!!!!!!!!!

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 12:11
Доктор ZAZ
СтаниславскийА вы заходите, друзей берите, и страх пройдет. Вместе смеяться будем. Так к новому году совсем смешно станет.

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 12:24
L.T.Kiev
"Дякую за ініціативу, sello! Щоб ті, хто думає. що ми ""гребемо гроші лопатою"", не розгубилися, не злякалися і не розчарувалися, коли вперше поставлять свій підпис, знали ціну ""нашого хлібу"". Не зразу, але через місяць вони все зрозуміють про ""надприбутки"" і про те, що ""повелися"" на брехню наших ""доброзичливців"". А на новий рік разом з новачками і обговоримо як легко нотар заробляє і, головне, як ""багато"". "

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 13:52
sello
Шановні колеги, тільки ж ви доповнюйте цей НЕВИЧЕРПНИЙ перелік витрат. От, по - моєму, забувся написати про витрати по службовому страхуванню

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 14:55
Блондинка в законе
"Шановні! Спасибі велике Вам усім! Але хочу взяти на себе сміливість відповісти Вам від імені ""відвідувачів сайту (не нотаріусів)!"". За минулий тиждень пройшла усі ті страшні перепони які були описані вище, але знаєте от що я Вам сажу: п’ять років я працювала помічником у нотаріуса, якого вважаю дійсно великою людиною у своїй професії. Одразу після закінчення юридичного інституту вирішила ким хочу бути, і п’ять років намагалась «потрапити до професії». Але не маючи космічних можливостей, далі ніж складання іспиту, отримання свідоцтва, та праця помічником нажаль піти не змогла. Новина про збільшення квоти, мене застала за кордоном, і мабуть то був один з найкращих днів за останні кілько років. Продала улюблений автомобіль, а на отриманні гроші зняла приміщення, довела його до ума та зробила усе для того щоб пройти сертифікацію. Витрат багато, більш того розумію, що перші місяці буде дуже тяжко, оскільки коли почну працювати не зрозуміло, а орендну плату треба платити. Але працювати нотаріусом моя мрія. Тому що подобається, тому що мені це цікаво, тому що останні п’ять років я жодного разу не пожаліла проте що зв’язала своє життя з цією професією. А щодо досвіду, авжеж я ніколи не несла тієї великої відповідальності яку несе нотаріус, але намагалася вивчити усе що можливо, маю практику оформлення будь-яких правочинів, роботи у будь-якій частині багатоаспектної роботи як нотаріуса так і його помічника… Тому сподіваюсь все в мене вийде. Тому що люблю свою роботу. А ще хочу сказати от що: тільки п’ятий нотаріус до якого я звернулася із завіренням фотокопій необхідних документів для подання заяви на проходження сертифікації та реєстрації мені їх завірив. Усі інші мені у різній формі мені відмовили, а дехто ще й нагрубив… Тому у кожного своя об’єктивна реальність. А треба просто працювати от і все… і якось воно буде…"

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 16:14
Во как...
Годину писала повідомлення на сторінку, натисла НАДІСЛАТИ і все повідомлення зникло, пошукайте, АДМІН, будь-ласка, де воно поділось, бо всі ціни написала, і все таке, а повідомлення не зафіксувалося. Дякую. А може це цензура.

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 16:17
Блондинка в законе
Krol.ya, а чому ви ввіажаєте, що ті хто придуть... навіть с грошима... зможуть переплюнути тих хто працює зараз???В мене є багато примірів, коли приходять клієнти і розказують, як нотаріус їм порахував той чи інший правочин, та які обгрунтування надав такої ціни...Ось приклад тижневої давності: двоє людей, старі друзі, у одного з них яісь не приємності, тому йому потрібно терміново оформити договір купівлі-продажу квартири. Оскільки продаж фіктивний... в договорі просять вказати вартість, за витягом з БТІ. Вартість десь 70 000 грн. Нотаріус їм каже, нем питань, але 1% я з вас буду брати, з риночної вартості такої квартири... бо є такий занок. Нотаріус сама оцінила квартиру... у 50 000 дол. США, і порахувала відсоток вже від такої суми. Людина подзвонила знайомим юристам, а ті вже направили до нашої контори. Чи це нормально??? І таких прикладів багато...У моєму місті нотаріусів трожки більше ніж 150...Але після 17 години, або у суботу, неділю... не знайдеш жодного...Нотаріус може призначити час для оформлення правочину, а потім зпізнитися на кілька годин... Може треба подивитися на цю ситуацію інакше??? Може прийдуть молоді нотаріуси, яким треба працювати аби вижити... які будуть працювати і у вихідні і по святах... після 17 години, які будуть намагатися напрацювати клієнтуру, а тому не будуть розказувати казок про закони яких не існують? Які не будуть брати по 100 грн. за заяву до правочину купівлі-продажу про те що продавець чи покупець не перебувають у шлюбі??? Я ще раз хочу сказати, що життя розтавить крапки на І. Ти кого всі так бояться побачити у нотаріаті... довго не протримаються... оскільки в погоні за швидкими грошима, на роблять помилок, які можуть призвести не тільки до аналювання свідоцтва...І повірти мені, про вулицю з якої усі придуть ви дуже помиляєтесь. За минулий тиждень, у обласне управління юстиції мого міста, було подано 35 заяв... і більшість з них від помічників, або працівників управління юстицій...А всі вони мають опит роботи у нотаріаті...

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 16:25
V
Ну правильно, Станиславский, кто им поверит, нотариусам, раскудахтались.Министерство завуалировано доходы перекачивает в Информационный, неспроста войну затеяло, желая упразднить неугодных, заменив Единым Центром. И причину выдумало – сверхприбыль. А так, все верно, жалуются – значит есть чего терять.Вот вдумайтесь, в найме жизни не получишь – сколько стоит мое, хорошее, помещение в центре города – 100, 200 или 500 тысяч долларов? Еще – вложив в нотариат, когда их можно отбить, говоря реальным языком? Где взял – идите в банк и заложите Богу душу со всем имуществом родителей, детей и близких. Тот, кто опрометчиво решил с головой себя посвятить любимой профессии, юриспруденции, избрав один из ее видов нотариат, должен понимать, что за каждый свой честный кусок хлеба нужно бороться. Идет борьба не на жизнь, а на смерть. Минюст никогда ничем не обеспечивает, даже законом, только требует, отбирает и карает. Все государство потопает в бандитизме, воровстве и взятках. Все так сложено - везде нужно платить – в милиции, прокуратуре, судах и в юстиции, не исключение. К власти стремятся, да и уже пришли лица, желающие использовать положение для обогащения.Профессионализм уходит на второй план, нет, вернее навсегда. Еще точнее, был ли он когда-то у владеющего властью.Предельно прямее. Из изложения sello и других участников темы, на организацию начала дополнительно нужно выложить, минимум, от 15 тысяч $, а на так называемый «свободный доступ», минимум, от 10 до 50 $, в зависимости от региона. Забыты еще стабильность проверок и …Готовы ли Вы, Станиславский, посвятить свою оставшуюся жизнь, с раннего утра до поздней ночи, ежедневно, без входных, без детей, без семьи, напряженному труду? И тогда лет через 10-20, когда Вы отобьете свой офис, поймете, что у Вас Минюст украл жизнь.Вся беда в том, что обеспеченных как lampachka, гуляющих за границей или там работающих, но понимающих нотариуса, единицы. Остальные, новоиспеченные желают торговать законом с мертвецами, с банками и с всякой нечистью, а такой нотариат, нам нотариусам и Державе, не нужен.

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 16:27
Блондинка в законе
"До речі щодо витрат:Оренда офіса 700 у.е. на місяць (офс в гарному місці, з ремонтом)Броньовані двері (3мм заліза) 1365 грн5 решоток - 1450 грнШафа металева - 915 грнСейф - 510 грнМеблі - (стіл, стільці, кресло, шафа для документів, два дивани для прийомної) - 4800Телефон - 1000 грнІнтернет - безлімітний, виділена лінія - 150 грн підключення, 112 грн на місяцьСправка про відсутність судимості - аби швидко - 600 грнМФУ (принтер, сканер, ксерок, факс) + додатковий картридж - 3600 (фірма XEROX)Канц. товари, та всіляки дрібнички для офісу - вже приблизно 1000 грн.Підключення до охорони - 1600 встановлення, 255 грн. обслуговування.Компютер, ноутбук принесла з дому. Також принесла журнальний стіл, квіти у горшках, книжки. Усі необхідні нормативні акти, розяснення шукаю у інтернеті та роздруковую на чернетках для особистого користування. Але в мене ще все по переду, і сертифікація... кажуть що людині відмовили... бо в ней в офісі був ""не обжитый вид"". Порадили обжитися. А потім поїздки до Києва, штампи, печатка, реєстри, бланки, книги, електронні реєстри... І стійке небажання мене реєструвати..."

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 16:30
Patron
Маючи 2-х дітей, один з яких вже студент юрфаку, я ніскільки не хочу щоб моя дитина була нотаріусом, буду все можливе і не можливе робити аби моя дитина була СУДДЕЮ... Хоча я вважаю, що нотаріус у професійному рівні стоїть на два, а то і три щаблі вище судді. Але ж яке то в нас життя нотаріусів...

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 16:35
V
lampachka, для реєстрації забули врахувати вільний доступ до професії.

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 17:09
Во как...
"lampachka, щиро радію за Вас, якщо Ви так кохаєте цю роботу, працюйте, бажано безкоштовно, на радість громадян, не має в Україні жодного нотаріуса, який би працював на радість своєї країни і надавав людям послуги безкощтовно. А б особисто Вас за це безмежно поважала. Така собі нотаріальна благодійність. Можливо нагороджувати почнуть молодих благодійників. Я впевнена, що Ви ніколи не пошкодуєте за своїм авто, яке продали, щоб стати нотаріусом, бо сьогодення нотаріату таке, що у разі такого стрімкого розвитку ""доступу до професії"", Ви, lampachka, ніколи не відкупити своє авто, тому на авто Ви ""попали"", але це не важливо, бо, сподіваюсь, що любов до професії нових нотаріусів, це любов до професії, а не любов до НАДПРИБУТКІВ. А з приводу НАДПРИБУТКІВ, то помічники не можуть знати, про витрати нотаріусів. Справа попадає до суду, піднімається питання про відшкодування нотаріусом квартири, відчуження якої він посвідчував (просто помічник помилився при виготовленні витягів, на квартирі була заборона - ситуація колеги з іншого міста річної давнини, але випадок з життя). Про такі НАДВИТРАТИ знають помічники??? Не виключаю, що та помічниця вважає себе профі (пропрацювала 3 роки) і теж мріє стати нотаріусом.До першого повідомлення мушу додати, що вогнетривкого сейфу за 400-500 грн. НЕ ІСНУЄ, такий сеф коштує 400-500 доларів. Печатка нотаріуса - біля 370 грн. Світло - 500 грн. в місяць. Вивіска ""нотаріус"" над дверима вхідними (неонова)- 1000 доларів. Грати на вікна - 150-200 доларів на 1 вікно (інформація свіжа). За моїми підрахунками щомісячно має нотаріус витратити 10 000 грн., ну ніяк в 5000 грн. не влажу. Помічники не хотят працювати за 1000-1500, бо в магазині продавці мають 1500 грн. (сама перевіряла). Це не враховуючи податки, штрафи, плата за помилки. Перевірка з іншого міста - зустріли, кормили, посилили в готелі, сувеніри, самі прості людські потреби, ні в якому разі не хабарі - витрати 1000 доларів. Не кажу, що живемо за 500 грн. в місяць, але якби наші НАДПРИБУТКИ тай нашим депутатам, то народні обранці зпухли від голоду. Чому всі мовчать про НАДПРИБУТКИ агенств нерухомості, ніякими НПА не регламентуються, беруть 5% від РЕАЛЬНОЇ вартості квартири. Знаю людей, які стали міліонерами в цій сфері. А нотаріусів міліонерів знаєте??? Я - ні. До того слід додати,що нотаріус - це людина, якої ніколи не має вдома, бо працювати контора без нотаріуса не може. Я буквально ""живу"" в офісі."

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 17:23
Во как...
"lampachka, не вірю Вашим деяким підрахункам, так само,як і всі взнавала ціни і мушу з Вами не погодитись.""Броньовані двері (3мм заліза) 1365 грн"" - не вірю, броньовані двері із сертифікатом біля 5000 грн. ""5 решоток - 1450 грн, "" не вірю, бо сама поставила щойно 3 простих решітки, віддала 600 доларів""Шафа металева - 915 грн"" - не вірю, не вірю, не вірю, купила шафу - 1000 доларів, і та, така, поганенька, невелика, для всього архіву не вистачить, треба буде ще одну купувати.""Сейф - 510 грн"", перепрошую, але це ""наглая лож"", теж купувала сейф, вогнетривкий 2500 грн. найдешевший""Меблі - (стіл, стільці, кресло, шафа для документів, два дивани для прийомної) - 4800"" - чому у Вас так дешево, Ви що контоку у селі Кукуєво відкриваєве. Найдешевші меблі та ще й крісла, диван біля 10000-15000 грн. (самі крісла і дивани тільки 2500 грн.) Можливо Ви давно в магазинах не були???""Телефон - 1000 грн"", не правда, провели телефон Укртелеком, ціна 1500 грн., сказали, що ціни по Україні однакові.""МФУ (принтер, сканер, ксерок, факс) + додатковий картридж - 3600 (фірма XEROX)"" - даю 4000 якщо і мені таке все купите за ці гроші, Дуже вже ціни у Вас ласкаві, от думаю, може і мені до вас перереєструватися, сядемо поруч."

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 18:08
Доктор ZAZ
Пример lampachkи просто радует и умиляет. Притворную сделку оформить по БТИшной цене и за небольшие услуги будущая коллега рассматривает как позитив! Вместо того, чтобы делать займ с ипотекой зашарабанили ДКП! Таких красавцев с таким «договором» гнать взашей надо было, а не «заносить» им… Потом тот же «продавец» - заемщик, не вернув займ обвинит нотариуса во всех грехах и скажет, что именно нотариус посоветовал «такое» сотворить и попросит взад квартиру или её стоимость у нотариуса (советую в состав затрат включить и такую статью – компенсация «потерпевшим» от моего желания быстро заработать). Оговорюсь, что ни в коей мере не оправдываю коллегу, которая сама цену квартиры определяет (наверное возможные судебные расходы в стоимость заложила). Хотя для начала компенсации ваших затрат и такое пойдет и здорово поможет в этом вопросе круглосуточная и без выходных работа. При всей любви будущей коллеги к профессии всё-таки, к сожалению, в сказанном прослеживается основное – РУБИТЬ и еще раз РУБИТЬ (ее зелёную) дабы компенсировать вложенное (кстати, еще не оплаченный «свободный доступ» в том числе). Lampachka, вы пока видели нотариат, будучи помощником, немного сбоку и я искренне желаю вам удачи и переосмысления в видении нотариата изнутри и естественно соболезную в связи с продажей ради великой цели любимого авто.

ПовідомленняДодано: 28 травня 2007, 19:36
*Женская Логика*
лоббировать цены это плохо.....