Сторінка 1 з 1

Додано:
08 червня 2007, 16:05
ksen
Шановні коллеги поділіться досвідом, у мене приміщення куплено і заставлено в іпотеку в банку,чи можу я списувати на витрати суми кредитних платежів? Оформлене приміщення на мене як на ф.о., але зареєстровано по цьому адресу, як моє робоче місце. Наша податкова каже що не можно, але чому? Адже я плачу їх з свого заробітку? Може у кого була така ситуація? Дякую за обговорення.

Додано:
08 червня 2007, 16:17
Армани
гдето слышал что проценты по кредиту точно можно списывать.

Додано:
08 червня 2007, 16:32
igor
Доводьте свою правоту в суді, і непотрібно було навіть їх питати, поставили в рахунок платежів, необхідних для здійснення нот діяльності і все, а там нехай вони в суді доказують що вони праві

Додано:
08 червня 2007, 16:38
Barak OBAMA
Я купил помещение в прошлом году, указал его в декларации и списал на расходы. В итоге, переплата по подоходному налогу - 10000 грн. Ждал месяц после подачи декларации. Уведомление о начислении подоходного налога не пришло. Еще через месяц попросил справку о доходах для банка. Не дали, мотивируя тем, что у меня доходы в прошлом году в минусе. Исходя из этого понял - прошло. УРА!

Додано:
08 червня 2007, 23:27
sello
"Ч, будьте уважні. В податкові бардак. В мене був випадок, коли сам дзвонив їм у червні з вимогою надіслати податкове повідомлення. Потім з""ясувалося, що вони мою декларацію до комп""ютерної бази внесли, але вона чомусь була НЕ ЗАПОВНЕНА. Сам бачив. Хтоб сказав - не повірив би. Інспектора мало удар не хопив. "

Додано:
08 червня 2007, 23:41
да
Наскільки я памятаю з бухгалтерії по основним засобам (а приміщення - це основні засоби) списується на витрати АМОРТИЗАЦІЯ, а не сама сума придбання.У мене приміщення оформленне як оренда з ФОП (вид діяльності здавання в найм нерухомості), на витрати списую - оренду, найкращий вихід.

Додано:
09 червня 2007, 00:57
Liza
А капітальний ремонт зроблений нотаріусом в орендованому приміщенні, можна списувати чи ні?

Додано:
09 червня 2007, 01:26
да
"При капітальному ремонті - там здається тільки 5% від вартості приміщення, договір, акти приймання-передачі виконаних робіт, ліцензії буд. фірми на дозвіл на проведення таких робіт. Давно було не все пам""ятаю - спитайте у бухгалтера"

Додано:
09 червня 2007, 01:26
да
і тільки якщо передбачено Договором оренди

Додано:
09 червня 2007, 13:49
Barak OBAMA
"В этом году планирую провести кап. ремонт. Сейчас договариваюсь с проектной организацией о смете и т.д. Через некоторое время можно ""продать"" помещение родственникам и взять его в очень дорогую аренду."

Додано:
09 червня 2007, 14:14
Vолодимир
Нажаль нормальні витрати у нас не бажають визнавати , тому потрібно уважно все прораховувати і за можливості вигравати у судовому процесі Другий варіант---це лобіювання цього питання по внесенню змін у податкове законодавство , що ми робимо спробу провести

Додано:
09 червня 2007, 14:40
Ксюха
Які затрати? Законом не передбачено ніяких затрат, податкового роз’яснення немає. Лист яким ми користуємося (результат незрозумілої домовленості посадових осіб ДПА та МЮ)тимчасове явище, посилатися на нього, як на правове обґрунтування позиції - безперспективно. Таким чином “качати права” по “дарованій” можливості може призвести до образи дарувальника (ДПА). Так что..., в ручном режиме, виляя хвостом, заглядывая в глаза, очень осторожно, вписываем в затраты то, что сегодня разрешают.

Додано:
09 червня 2007, 15:44
andy
"в 2006 году было письмо налоговой, что амортизация для физ лиц (предприниматели, нотариусы...) законодательством не предусмотрена. Хотя раньше, когда действовал для всех Декрет ""Про прибутковий..."" - была амортизация. Полный бардак.Раньше вел книгу амортизации, честно насчитывал и на кондиционер, и на мебель, и на все остальное - теперь после письма - закрыл книгу (в архив), списываю на расходы все, что покупаю (очень осторожно, как пишет Ксюха), кроме улучшений основных фондов (ремонт стен, батареи, двери, сантехника...)"