Сторінка 1 з 1
Додано:
20 березня 2006, 20:06
nnn
Шановні колеги! Податкова не хоче приймати в мене декларацію з витратами в розмірі 25% (без документів про витрати)при цьому не може мені сказати як правильно, спочатку відняти від валу внески до пенсійного фонду а потім вирахувати 25%, чи навпаки, спочатку відрахувати від валу 25%, а потім відняти від результату витрати до ПФ. Якщо ви знаєте як правильно, може знаєте де це регламентовано, підскажіть будь-ласка. Дякую.
Додано:
20 березня 2006, 20:07
nnn
0
Додано:
22 березня 2006, 14:26
*Женская Логика*
я тоже не рискну...я покажу затраты на которые есть официальные документы.
Додано:
28 березня 2006, 02:12
victoria
Уважаемые колеги! Подскажите такой вопрос: должен ли нотариус предоставлять в налоговую инспекцию при сдаче декларации ксерокс квитанции о том, что юр.лицо, выплатившее доход нотариусу, уплатило 13% и имеет ли право инспектор вообще требовать об этом? Сталкивался ли кто-нибудь с такой проблемой, если нотариус не имеет доказательств уплаты налога и инспектор предупредил, что налог за юр.лицо в таком случае буду платить я?
Додано:
28 березня 2006, 14:57
andy
"Требовать такое они не имеют права. Лицом, отвественным за уплату налога и подачу отчетности есть налоговый агент, т.е. юр. лицо. Другое дело, что в налоговой нет точной информации, сколько налога заплатили за конкретного нотариуса налоговые агенты по территории Украины (ведь налог платят кому куда нравится - на разные счета, в разных городах...). У меня в прошлом году приняли суммы, уплоченные налоговыми агентами, только после того, как инспектор ""вытащил"" из базы данных налоговой сведения о подаче налоговыми агентами форм 1ДФ, в которых было по ид. коду указано, сколько налога было удержано за нотариуса. Эта сумма была на порядок меньше, чем указанная в декларации (некоторые налоговые агенты забывают указывать нотариуса в своих формах 1ДФ), но выхода иного не было."
Додано:
31 березня 2006, 18:06
Vолодимир
Однозначно це проблема податкової та податкового агента, нехай вносять зміни до законодавства і скасовують податкового агента як неробочий механізм.Чомусь у податкової не виникало сумніву відносно «нотаріуса податкового агента» відносно договорів купівлі-продажу нерухомості і при цьому ніхто не збирався бігати за «продавцями», а негайно «наїзжали» по повному на нотаріуса.Є закон – хай його і виконують і це вже не наші з Вами проблеми – сплатив чи не сплатив і скільки сплатив податковий агент – це проблема податкового агента (юридичної особи). Та «радість» для податкової, бо отримає не тільки податок, а й призові у вигляді штрафних санкцій. Нехай працюють, а не вїзджають в Рай на горбу нотаріуса.Давайте разом поважати закон, а мені особисто боляче коли ми багато про це пишимо як на сторінках «Малої енциклопедії нотаріуса» так і на цьому сайті і все одно чомусь починає спрацьовувати російське прислів’я: «Сапожник без сапог».Запитання до всіх Нас – Ми юристи, чи Хто?До наступних спілкувань.
Додано:
01 квітня 2006, 20:14
Lina
"Шановні колеги! Добре, якщо за участю юр особи посвідчувався правочин, тоді дійсно проблема не наша. А якщо засвідчувалась вірність фотокопій документів для юр особи, в реєстрі записано фіз особу. І як тоді доказувати податківцям, що сплата податку - проблема юр особи? До мене певний час приходили працівники однієї відомої у багатьох країнах аудиторської фірми. Отримували довідку про те, що сплатили 87 % готівкою, а 13% повинні бути перераховані податковим агентом на відповідний рахунок...Коли я неодноразово просила принести копії платіжних доручень про сплату податку, бухгалтер заявила що це не є її обов""язком, податкова сама розбереться. Тепер я не знаю, яким чином довести податківцям, що у мене обслуговувалась юридична особа, яка і несе відповідальність за сплату цього клятого податку. "