Номер повідомлення:#1
GreaterBoysDoNotCry
» 08 жовтня 2007, 13:11
Добрий день. Є питання, не можу знайти відповіді. Ситуація: Кошти, отримані від продажу майна громадянина-підприємця, визнаного банкрутом, а також наявні у нього кошти в готівковій форм вносяться на депозитний рахунок нотаріуса та, згідно ЗУ [qoute]Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом[qoute] використовуються за рішенням господарського суду, який визнав громадянина-підпримця банкрутом. Все ввідмінно , однак, питання наступні:1. Особа, ( у цьому випадку ліквідатор) що вносити в депозит грошові суми подає нотаріусу відповідну заяву, яка реєструється нотаріусом у книзі вхідної кореспонденції і є підставою для вчинення нотаріальної дії - тоді що ми пишемо в реєстрі?2. Сума справленого державного мита? - Декрет кабінету міністрів України [qoute]Про державне мито[qoute] про це мовчить.3. Хто саме має втрати по оплаті послуг нотаріуса? Адже видається квитанція ліквідатору.4. Що робить с процентами які накопичуються на депозитному рахунку? Кому вони належать?Ну й властиво усе що знаєте, цікаво по цій темі.