
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИВ СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІВідповідно до статті 22 Закону України [qoute]Про службу в органах місцевого самоврядування[qoute] до стажу служби в органах місцевого самоврядування зараховується період роботи на посадах, на які поширюється дія цього Закону, а також на посадах і в органах, час роботи в яких зараховується до стажу державної служби. Стаж державної служби обчислюється згідно з Порядком обчислення стажу державної служби, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.05.1994 р. № 283 (із змінами та доповненнями). Відповідно до зазначеного Порядку до стажу державної служби зараховується період роботи на посадах керівних працівників і спеціалістів виконавчих комітетів місцевих рад, їх управлінь, самостійних відділів, інших структурних підрозділів. Відповідно до Положення про військовий облік військовозобов'язаних та призовників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.1994 р. № 377, виконкоми сільських, селищних, міських рад, в яких немає військових комісаріатів, забезпечують облік, ведення особових карток, оформлення бронювання, внесення до особових карток військовозобов'язаних змін тощо. Тобто працівники військово- облікових столів сільських рад не виконують передбачених Законом України [qoute]Про службу в органах місцевого самоврядування[qoute] організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій. Постановою Кабінету Міністрів України [qoute]Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів[qoute] N 268 від 9 березня 2006 р. (таблиця №55) посади начальників (працівників) військово-облікових столів (бюро) віднесені до категорії посад службовців. Відповідно до Закону України [qoute]Про місцеве самоврядування в Україні[qoute] посадовими особами місцевого самоврядування є особи, які працюють в органах місцевого самоврядування, мають відповідні посадові повноваження у здійсненні організаційно- дорадчих функцій і отримують заробітну плату за рахунок місцевого бюджету. Керівні працівники і спеціалісти місцевих рад з прийняттям цього Закону набули статусу посадових осіб місцевого самоврядування. Віднесення посад спеціалістів сільських (селищних) рад до відповідних категорій посад в органах місцевого самоврядування здійснюється згідно з статтею 14 Закону України [qoute]Про місцеве самоврядування в Україні[qoute]. Централізовані бухгалтерії при сільських, селищних, міських радах створюються за рішенням відповідних рад для ведення бухгалтерського обліку у бюджетних установах та організаціях. За своїм статусом централізовані бухгалтерії не належать до органів місцевого самоврядування, вони є самостійними бюджетними установами. У зв'язку з ліквідацією централізованих бухгалтерій їх працівники звільняються з дотриманням вимог статті 40 КЗпП України і можуть бути прийняті на вакантні посади спеціалістів до штату виконавчих комітетів рад. При цьому оплата праці працівників має здійснюватися за умовами, визначеними постановою Кабінету Міністрів України [qoute]Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів[qoute] N 268 від 9 березня 2006 р. Просування по службі - це безпосередній перехід з посади службовця на посаду державного службовця у період роботи в державних органах, які передбачені пунктом 2 Порядку обчислення стажу державної служби, та додатка до нього, а в разі переходу після 1 січня 1994 року - за умови, що перехід (переведення) відбувся через конкурс. Враховуючи викладене, до стажу державної служби період роботи на посадах начальника військово-облікового столу сільської ради та головного бухгалтера в централізованій бухгалтерії сільської ради (за умови просування по службі) не може бути зарахований до стажу державної служби.