Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 18 червня 2008, 12:59
YY
Работаю юристом в ВАТ. Столкнулся с такой ситуацией. На моем ВАТ две печати. Одна печать в буквой [qoute]Д[qoute]-дубликат был получен, когда потеряли оригинал. Потом оригинал нашли. И теперь на предприятии две печати. На договорах проставляют и ту печать что с буквой, и ту что без. Меня как юриста это не устраивает. Насколько я понимаю с млмента получения дубликата печати оригинал должен быть уничтожен или неиспользоваться. Где это написано? Правильно ли я думаю?

ПовідомленняДодано: 18 червня 2008, 13:02
Дерек
Я з Вами згоден, ви дозвільну коли проходили?

ПовідомленняДодано: 18 червня 2008, 13:12
YY
Это было где-то в 2005-2006 году. В дозвельной есть заявление о выдаче дубликата печати в связи с его утерей.Все официально оформлено.

ПовідомленняДодано: 18 червня 2008, 13:18
Дерек
А взагалі передивіться ось це:Про затвердження Інструкції про порядок видачі міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, підприємствам, установам, організаціям, господарським об'єднанням та громадянам дозволів на право відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень, виготовлення печаток і штампів, а також порядок видачі дозволів на оформлення замовлень на виготовлення печаток і штампів, та затвердження Умов і правил провадження діяльності з відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень, виготовлення печаток і штампів Наказ Міністерства внутрішніх справ Українивід 11 січня 1999 року N 17

ПовідомленняДодано: 18 червня 2008, 17:28
Lex
Перед тим, як ЗАТ оформляло документи на отримання Дублікату печатки, дозвільна служба повинна була витребувати у ЗАТ, подане до друкованого органу повідомлення, що втрачену печатку такого то ЗАТ , вважати недійсною. Отже всі документи на які Ви ставите першу пачатку можна вважати недійсними і дуже легко доказати це в суді, знайшовши оголошення в газеті.

ПовідомленняДодано: 18 червня 2008, 18:31
Дерек
Lexя з вами згоден