Форум

Інформаційний ресурс

Новини законодавства

Номер повідомлення:#1


Повідомлення Admin-Юкон » 08 липня 2008, 15:07

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 18 червня 2008 р. N 552 Київ Про внесення змін до Методики оцінки об'єктів оренди Кабінет Міністрів України постановляє: Внести до Методики оцінки об'єктів оренди, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1995 р. N 629 (ЗП України, 1995 р., N 12, ст. 276 Офіційний вісник України, 2003 р., N 1, ст. 23, N 52, ст. 2764), зміни, що додаються. Прем'єр-міністр України Ю. ТИМОШЕНКО Інд. 25 ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів Українивід 18 червня 2008 р. N 552 ЗМІНИ,що вносяться до Методики оцінки об'єктів оренди 1. Пункт 2, абзац перший пункту 3 і пункти 4 - 6 викласти в такій редакції: [qoute]2. Оцінка об'єктів оренди проводиться з метою визначення вартості таких об'єктів згідно з положеннями (національними стандартами) оцінки майна та цією Методикою з урахуванням положень (стандартів) бухгалтерського обліку для відображення її в договорі оренди та використання під час розрахунку орендної плати. 3. У цій Методиці поняття [qoute]оцінка[qoute], [qoute]незалежна оцінка[qoute], [qoute]дата оцінки[qoute], [qoute]оцінювач[qoute], [qoute]договір на проведення оцінки майна[qoute] вживаються у значеннях, наведених у Законі України [qoute]Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність України[qoute], а поняття [qoute]окреме індивідуально визначене майно[qoute], [qoute]дата інвентаризації[qoute], [qoute]передавальний баланс підприємства[qoute], [qoute]стандартизована оцінка[qoute] - у значеннях, наведених у Методиці оцінки майна, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2003 р. N 1891 (Офіційний вісник України, 2003 р., N 51, ст. 2669).[qoute] [qoute]4. Оцінка цілісного майнового комплексу підприємства, його структурного підрозділу проводиться комісією, що утворюється органом, визначеним в абзацах другому і третьому статті 5 Закону України [qoute]Про оренду державного та комунального майна[qoute], на підставі складеного на дату проведення оцінки передавального балансу, в якому відображені результати незалежної оцінки основних засобів, довгострокових біологічних активів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів та оборотних матеріальних засобів (запасів). До складу комісії з оцінки майна, що передається в оренду (далі - комісія), включаються в обов'язковому порядку представники орендодавця та органу, уповноваженого управляти зазначеним майном, а також можуть входити представники особи, що подала заяву про оренду. Під час проведення оцінки визначається вартість майна, що: передається в оренду надається орендареві на умовах кредиту передається на утримання або зберігання орендареві викуповується орендарем. 5. Оцінка цілісного майнового комплексу підприємства, його структурного підрозділу проводиться після закінчення підготовчого етапу, під час якого: проводиться інвентаризація майна підприємства на визначену орендодавцем дату оцінки комісією на підставі поданих матеріалів інвентаризації визначається склад майна, що передається в оренду, на утримання або зберігання орендарю, надається орендареві на умовах кредиту, викуповується орендарем визначається суб'єкт оціночної діяльності - суб'єкт господарювання для проведення незалежної оцінки. 6. Оцінка цілісного майнового комплексу підприємства, його структурного підрозділу проводиться у такій послідовності: укладення договору про проведення незалежної оцінки майна проведення незалежної оцінки основних засобів, довгострокових біологічних активів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, оборотних матеріальних засобів (запасів) відповідно до положень (національних стандартів) оцінки майна рецензування звіту про оцінку майна відображення результатів незалежної оцінки в бухгалтерському обліку підприємства з подальшим складенням передавального балансу проведення стандартизованої оцінки цілісного майнового комплексу на підставі даних передавального балансу і складення акта встановленого зразка (додаток 1) рецензування і затвердження акта оцінки цілісного майнового комплексу.[qoute]. 2. У другому реченні пункту 10 слова [qoute]комісії, яка здійснює таку оцінку[qoute] замінити словом [qoute]комісії[qoute]. 3. Пункт 11 викласти в такій редакції: [qoute]11. Вартість майна, що передається в оренду, визначається шляхом підсумовування всіх активів, які входять до цілісного майнового комплексу підприємства, структурного підрозділу підприємства, крім оборотних засобів та довгострокових фінансових інвестицій. Вартість основних засобів та нематеріальних активів визначається за результатами незалежної оцінки.[qoute]. 4. У пункті 12: у другому реченні слова [qoute]дооцінка функціонуючих основних засобів, які мають нульову залишкову вартість,[qoute] замінити словами [qoute]незалежна оцінка основних засобів та нематеріальних активів[qoute] у третьому реченні слово [qoute], дооцінки[qoute] виключити. 5. Абзац перший пункту 14 викласти в такій редакції: [qoute]14. Вартість оборотних матеріальних засобів (запасів), що викуповуються орендарем, визначається за результатами незалежної оцінки.[qoute]. 6. У пункті 15 цифри [qoute]20[qoute] замінити цифрами [qoute]45[qoute], а слово і цифру [qoute](додаток 1)[qoute] виключити. 7. У пункті 18 слова [qoute]коли за період між датою оцінки і датою набрання чинності договором оренди зміняться склад і вартість цілісного майнового комплексу підприємства, його структурного підрозділу або буде виявлено майно, не[qoute] замінити словами [qoute]виявлення майна, яке не[qoute]. 8. Абзаци третій і четвертий пункту 19 замінити абзацами такого змісту: [qoute]У разі передачі в оренду нерухомого майна, орендодавцем якого є орган, визначений в абзацах другому і третьому статті 5 Закону України [qoute]Про оренду державного та комунального майна[qoute], звіт про незалежну оцінку розглядається і рецензується зазначеним органом. У разі передачі в оренду нерухомого майна, орендодавцем якого є підприємство, висновок про вартість майна затверджується органом, що уповноважений управляти майном такого підприємства. Якщо органом, що управляє майном підприємства, є Кабінет Міністрів України, звіт про незалежну оцінку розглядається і рецензується Фондом державного майна.[qoute]. У зв'язку з цим абзац п'ятий вважати абзацом шостим. 9. У пункті 21: доповнити абзац перший після слів [qoute]завершується складанням[qoute] словом [qoute]комісією[qoute] слова [qoute]керівником підприємства[qoute] замінити словами [qoute]органом, який утворив комісію[qoute] в абзаці другому слова і цифри [qoute](додатки 15 - 17 до Методики оцінки вартості майна під час приватизації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2000 р. N 1554)[qoute] замінити словами і цифрами [qoute](додатки 11 - 13 до Методики оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2003 р. N 1891 (Офіційний вісник України, 2003 р., N 51, ст. 2669)[qoute]. 10. У тексті Методики слова [qoute]оборотні матеріальні засоби[qoute] і [qoute]самостійна оцінка[qoute] в усіх відмінках замінити словами [qoute]оборотні матеріальні засоби (запаси)[qoute] і [qoute]стандартизована оцінка[qoute] у відповідному відмінку. ____________ ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ ЛИСТ від 17.06.2008 р. N 12273/7/12-0117 Про підтвердження статусу податкового резидента в Російській ФедераціїДержавна податкова адміністрація України повідомляє, що за інформацією, одержаною від Федеральної податкової служби Російської Федерації, у ФПС Російської Федерації проведено реорганізацію центрального апарату, у зв'язку з чим відбувся перерозподіл функцій між структурними підрозділами. Відповідно до наказу ФПС Росії від 18.02.2008 N ШТ-4-3/6дсп функція підтвердження статусу податкового резидента Російської Федерації для цілей застосування угод про уникнення подвійного оподаткування здійснюється Міжрегіональною інспекцією Федеральної податкової служби Росії з централізованої обробки даних (російською мовою: Межрегиональной инспекцией ФНС России по централизованной обработке данных - МИ ФНС России по ЦОД). Право підпису документів, що підтверджують статус податкового резидента Російської Федерації, мають: - І. А. Мірошникова (рос. - И. А. Мирошникова) - начальник Міжрегіональної інспекції Федеральної податкової служби Росії з централізованої обробки даних - А. В. Рижов (рос. - А. В. Рыжов) - заступник начальника Міжрегіональної інспекції Федеральної податкової служби Росії з централізованої обробки даних - Д. Н. Кусков - заступник начальника Міжрегіональної інспекції Федеральної податкової служби Росії з централізованої обробки даних. Зразки довідок про підтвердження статусу податкового резидента Російської Федерації, зразок відбитка печатки й підписів зазначених посадових осіб додаються. Додаток зі зразком відбитка печатки й підписами посадових осіб, що уповноважені підписувати документи, які підтверджують статус податкового резидента Російської Федерації, може використовуватись тільки для службових потреб і не підлягає оприлюдненню. Крім того повідомляємо, що Україна і Російська Федерація є учасницями Конвенції про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних і кримінальних справах від 22 січня 1993 р., яка продовжує застосовуватись до набрання чинності Конвенцією про правову допомогу від 7 жовтня 2002 року. Відповідно до висновку Міністерства юстиції України документи податкових установ іноземних держав, які є учасниками договорів про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах, на територіях Договірних Сторін повинні прийматися без будь-якого додаткового засвідчення. Враховуючи вищевикладене, довідка, що підтверджує постійне місце перебування у Російській Федерації юридичної або фізичної особи, видана Федеральною податковою службою РФ, яка відповідає одному зі зразків, що додаються, не потребує будь-якого додаткового засвідчення (консульської легалізації або завірення апостилем) для цілей застосування п. 4 Порядку звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України згідно з міжнародними договорами України про уникнення подвійного оподаткування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 травня 2001 р. N 470. Просимо довести вищевикладене до підвідомчих державних податкових інспекцій. Додаток: на 4 стор. Заступник Голови С. І. Лекарь Додаток МИНФИН РОССИИФЕДЕРАЛЬНАЯ НАЛОГОВАЯ СЛУЖБАМЕЖРЕГИОНАЛЬНАЯ ИНСПЕКЦИЯФЕДЕРАЛЬНОЙ НАЛОГОВОЙ СЛУЖБЫ ПОЦЕНТРАЛИЗОВАННОЙ ОБРАБОТКЕ ДАННЫХ (МИ ФНС России по ЦОД) Походный проезд, вл. З, Москва, 125373Тел.: 913-07-70.Факс:913-07-79Е-таП: т151 @Гсой.аа]ог.ги МОСКВАЧИСЛО Месяц ГОД СПРАВКА Межрегиональная инспекция Федеральной налоговой службы по централизованной обработке данных подтверждает, что гражданин ... (указывается государство фамилия, имя, отчество гражданина) (номер паспорта ..., наименование органа и дата его выдачи ...) в ... году действительно является (являлся) налоговым резидентом Российской Федерации в смысле применения ... (указывается наименование соглашения/конвенции об избежании двойного налогообложения, действующего между Российской Федерацией и соответствующим иностранным государством). Справка дана для представления в налоговый орган... (указывается иностранное государство). Начальник (заместитель начальника)Межрегиональной инспекцииФедеральной налоговой службы поцентрализованной обработке данных ПодписьМесто для печати Минфин России ФЕДЕРАЛЬНАЯ НАЛОГОВАЯ СЛУЖБА МЕЖРЕГИОНАЛЬНАЯ ИНСПЕКЦИЯФЕДЕРАЛЬНОЙ НАЛОГОВОЙ СЛУЖБЫ ПОЦЕНТРАЛИЗОВАННОЙ ОБРАБОТКЕ ДАННЫХ (МИ ФНС России по ЦОД) Походный проезд, вл.З, Москва, 125373Тел.: 913-07-70.Факс:913-07-79Е-таН: ти51 @ГсоД.па1ое-ги МоскваЧИСЛО МеСЯЦ ГОД СПРАВКА Межрегиональная инспекция Федеральной налоговой службы по централизованной обработке данных подтверждает, что индивидуальный предприниматель ... (фамилия, имя, отчество индивидуального предпринимателя) (номер паспорта ..., наименование органа и дата его выдачи ... адрес места жительства: ... идентификационный номер налогоплательщика (ИНН) ... основной государственный регистрационный номер индивидуального предпринимателя (ОГРНИП) ...) в ... году действительно является (являлся) налоговым резидентом Российской Федерации в смысле применения ... (указывается наименование соглашения/конвенции об избежании двойного налогообложения, действующего между Российской Федерацией и соответствующим иностранным государством). Справка дана для представления в налоговый орган ... (указывается иностранное государство). Начальник (заместитель начальника)Межрегиональной инспекцииФедеральной налоговой службы поцентрализованной обработке данных ПодписьМесто для печати Минфин России ФЕДЕРАЛЬНАЯ НАЛОГОВАЯ СЛУЖБА МЕЖРЕГИОНАЛЬНАЯ ИНСПЕКЦИЯФЕДЕРАЛЬНОЙ НАЛОГОВОЙ СЛУЖБЫ ПОЦЕНТРАЛИЗОВАННОЙ ОБРАБОТКЕ ДАННЫХ (МИ ФНС России по ЦОД) Походный проезд, вл.З, Москва, 125373Тел.: 913-07-70.Факс:913-07-79Е-таН: гш51 <Мсо(1.па1оа.гц МоскваЧИСЛО месяц ГОД СПРАВКА Межрегиональная инспекция Федеральной налоговой службы по централизованной обработке данных настоящим подтверждает, что ... (указывается организационно-правовая форма и наименование организации) (идентификационный номер налогоплательщика ..., адрес места нахождения: ...) действительно рассматривается (рассматривалась) в ... году как лицо с постоянным местопребыванием в Российской Федерации для целей применения ... (указывается наименование соглашения/конвенции об избежании двойного налогообложения, действующего между Российской Федерацией и соответствующим иностранным государством). Справка дана для представления в налоговый орган... (указывается иностранное государство). Начальник (заместитель начальника)Межрегиональной инспекцииФедеральной налоговой службы поцентрализованной обработке данных ПодписьМесто для печати ____________ ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА ЛИСТ від 26.12.2007 р. N 9705 Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва в межах компетенції розглянув лист та повідомляє таке. Загальні засади цивільно-правового регулювання містяться в Цивільному кодексі України. Так, згідно із статтею 87 Цивільного кодексу України для створення юридичної особи її учасники (засновники) розробляють установчі документи, які викладаються письмово і підписуються всіма учасниками (засновниками), якщо законом не встановлений інший порядок їх затвердження. Частина друга статті 88 цього Кодексу визначає зобов'язання учасників у засновницькому договорі товариства - створити товариство, порядок їх спільної діяльності щодо його створення, умови передання товариству майна учасників, якщо додаткові вимоги щодо змісту засновницького договору не встановлені цим Кодексом або іншим законом. В частині другій статті 115 цього ж Кодексу зазначено, що вкладом до статутного (складеного) капіталу господарського товариства можуть бути гроші, цінні папери, інші речі або майнові чи інші відчужувані права, що мають грошову оцінку, якщо інше не встановлено законом. Грошова оцінка вкладу учасника господарського товариства здійснюється за згодою учасників товариства, а у випадках, встановлених законом, вона підлягає незалежній експертній перевірці. Слід також повідомити, що спеціальним Законом, який визначає діяльність господарських товариств, є Закон України [qoute]Про господарські товариства[qoute]. Згідно із статтею 13 цього Закону вкладом до статутного (складеного) капіталу господарського товариства можуть бути гроші, цінні папери, інші речі або майнові чи інші відчужувані права, що мають грошову оцінку, якщо інше не встановлено законом. Грошова оцінка вкладу учасника господарського товариства здійснюється за згодою учасників товариства, а у випадках, встановлених законом, вона підлягає незалежній експертній перевірці. Проаналізувавши чинне законодавство України, можна дійти висновку, що на сьогодні законодавством не встановлено чіткого порядку грошової оцінки вкладу учасників. Отже, слід зазначити, що цей порядок грошової оцінки та внесення вкладів учасників повинен визначатися в установчих документах товариства. Заступник Голови Г. Білоус ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА ЛИСТ від 22.11.2007 р. N 8804 Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва отримав звернення стосовно формування статутного фонду товариства з обмеженою відповідальністю, опрацював його в межах компетенції та повідомляє таке. Статтею 50 Закону України [qoute]Про господарські товариства[qoute] визначено, що товариством з обмеженою відповідальністю визнається товариство, що має статутний (складений) капітал, розділений на частки, розмір яких визначається установчими документами. Учасники товариства несуть відповідальність в межах їх вкладів. Учасники товариства, які не повністю внесли вклади, несуть солідарну відповідальність за його зобов'язаннями у межах вартості невнесеної частини вкладу кожного з учасників. Установчі документи товариства з обмеженою відповідальністю, відповідно до статті 51 цього ж Закону, крім відомостей, зазначених у статті 4 цього Закону, повинні містити відомості про розмір часток кожного з учасників, розмір, склад та порядок внесення ними вкладів, розмір і порядок формування резервного фонду, порядок передання (переходу) часток у статутному фонді. Статтею 52 вказаного Закону встановлено також, що у товаристві з обмеженою відповідальністю створюється статутний (складений) капітал, розмір якого повинен становити не менше суми, еквівалентної 100 мінімальним заробітним платам, виходячи із ставки мінімальної заробітної плати, діючої на момент створення товариства з обмеженою відповідальністю. До моменту реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю кожен з учасників зобов'язаний внести до статутного (складеного) капіталу не менше 50 відсотків вказаного в установчих документах вкладу. Внесення до статутного (складеного) капіталу грошей підтверджується документами, виданими банківською установою. Частина статутного капіталу, що залишилася несплаченою, підлягає сплаті протягом першого року діяльності товариства. Якщо учасники протягом першого року діяльності товариства не сплатили повністю суму своїх вкладів, товариство повинне оголосити про зменшення свого статутного капіталу і зареєструвати відповідні зміни до статуту в установленому порядку або прийняти рішення про ліквідацію товариства. Крім того, статтею 86 Господарського кодексу України (далі - ГКУ) встановлено, що вкладами учасників та засновників господарського товариства можуть бути будинки, споруди, обладнання та інші матеріальні цінності, цінні папери, права користування землею, водою та іншими природними ресурсами, будинками, спорудами, а також інші майнові права (включаючи майнові права на об'єкти інтелектуальної власності), кошти, в тому числі в іноземній валюті. Вклад, оцінений у гривнях, становить частку учасника та засновника у статутному фонді товариства. Порядок оцінки вкладів визначається в установчих документах господарського товариства, якщо інше не передбачено законом. Забороняється використовувати для формування статутного фонду товариства бюджетні кошти, кошти, одержані в кредит та під заставу. Фінансовий стан засновників - юридичних осіб щодо їх спроможності здійснити відповідні внески до статутного фонду господарського товариства у випадках, передбачених законом, повинен бути перевірений належним аудитором (аудиторською організацією) у встановленому порядку, а майновий стан засновників-громадян має бути підтверджений декларацією про їх доходи і майно, завіреною відповідним податковим органом. Одночасно повідомляємо, що відповідно до пункту 2 Порядку підтвердження органами державної податкової служби інформаційних повідомлень про фактичне внесення іноземних інвестицій та векселів, виданих під час увезення в Україну майна як внеску іноземного інвестора до статутного фонду підприємства з іноземними інвестиціями, а також за договорами (контрактами) про спільну інвестиційну діяльність, затвердженого наказом ДПАУ від 29.06.2005 р. N 238, для підтвердження інформаційних повідомлень про фактичне внесення іноземних інвестицій іноземний інвестор або уповноважена ним в установленому порядку особа звертається із заявою у письмовій формі до органу державної податкової служби за місцем здійснення інвестиції. До заяви додаються: - інформаційне повідомлення про внесення іноземної інвестиції у трьох примірниках та документи, які свідчать про фактичне внесення інвестиції, - для підтвердження інформаційного повідомлення - документи згідно з пунктом 7 Порядку видачі, обліку і погашення векселів, виданих під час ввезення в Україну майна як внеску іноземного інвестора до статутного фонду підприємства з іноземними інвестиціями, а також за договорами (контрактами) про спільну інвестиційну діяльність, та сплати ввізного мита у разі відчуження цього майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.96 р. N 937, - з метою погашення векселя. Враховуючи те, що Порядком не визначено, які саме документи про фактичне внесення інвестиції має надати заявник, вважаємо, що органи податкової служби мають право вимагати будь-які документи, що підтверджують фактичне внесення інвестиції. Також нагадуємо, що відповідно до статті 11 Закону України від 04.12.90 р. N 509-XII [qoute]Про державну податкову службу в Україні[qoute] органи державної податкової служби в межах компетенції та у порядку, встановленому законами України, мають право звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності. В. о. Голови К. Ващенко
Аватар користувача
Admin-Юкон
 
Повідомлення: 1311
З нами з: 29 січня 2007, 18:27
Дякував (ла): 42 раз.
Подякували: 1207 раз.

Номер повідомлення:#2


Повідомлення Admin-Юкон » 08 липня 2008, 15:08

0
Аватар користувача
Admin-Юкон
 
Повідомлення: 1311
З нами з: 29 січня 2007, 18:27
Дякував (ла): 42 раз.
Подякували: 1207 раз.


Повернутись в Загальний Форум

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів