Номер повідомлення:#14
Jaine
» 15 квітня 2009, 01:06
У мене уявляти на унітазі чи у відрі якось не виходить.... При зустрічі з якоюсь неадекватною людиною я намагаюся спокійно подумати: [qoute]які ж у цієї людини проблеми з головою[qoute] і намагаюся спокійно оцінювати її як хвору людину- пацієнта. Якщо це хамство- тут підхід диференційований: декого потрібно поставити на місце, декого- присоромити, декому -під будь-яким приводом відмовити в спілкуванні (щоб зберегти свої нерви і надати можливість клієнту охолонути), але головне не злитися самому, тому що це шкодить професіоналізму. Придурків і хамів багато- ми їх не вилікуємо і не виховаємо. Одного разу до мене завітала ціла сімейка таких, які ще не переступивши поріг, почали качати права і обурюватися. Вони дуже поспішали, уже довго чекали, щоправда, у іншого нотаріуса, але своє невдоволення життям чомусь вирішили викласти мені. Я льодяним тоном сказала їм, що сьогодні дуже зайнята, назвала їм подвійну вартість і запропонувала прийти на інший час на другий день. На наступний день вони були як шовкові: прохали, були ввічливими, заплатили подвійну вартість і дуже дякували.
"Для того, зрозуміти українську політику, ви повинні пам'ятати, що українці дали англійській мові два слова: мазохізм і анархія" (Андрій Курков )