Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 13 квітня 2009, 13:18
мисс.
Вопрос вот в чем, как вы очищаете офис от негативной энергии злых клиентов? В субботу мне одна дамочка такого наговорила (это при том что я на 7 месяце беременности), что мне потом пол дня было так плохо!!!

ПовідомленняДодано: 13 квітня 2009, 13:21
Оленка Справедлива
Не надо ничем защищаться.Всё плохое людям само возвращается.

ПовідомленняДодано: 13 квітня 2009, 13:37
Льолік
мисс, я обычно покупаю в Тайном городе всякие артефакты. Дорого, но помогает.

ПовідомленняДодано: 13 квітня 2009, 13:52
мисс.
Может мой вопрос и смешно звучит, но было точно не до смеха!!! Хотелось просто пожаловаться!!!

ПовідомленняДодано: 13 квітня 2009, 14:13
Vatson
мисс. не берите в голову, Льолик пошутил:)) лучше всего после таких людей хотя бы пойти и умыться - вода смывает негативную энергию:)))держитесь. придуркам хватает, на всех нервов не напасетесь!:))

ПовідомленняДодано: 13 квітня 2009, 14:27
мисс.
Спасибо, наверно гормоны так на меня действуют, не зря все таки люди в декрет уходят.

ПовідомленняДодано: 13 квітня 2009, 16:00
МАГнолія
Мисс, Ви тільки не беріть все це близько до серця, і тримайтеся.Люди лише стараються когось чим болючіше вколоти . Просто у мене колись була схожа з Вашою ситуація,яка закінчилася для мене погано .А їм Бог суддя.

ПовідомленняДодано: 13 квітня 2009, 17:58
Rysya
Моєї мами подружка радить в таких випадках в думках на таку людину одягати біле емальоване відро :)) Допомагає, думаю з дебільшого через те, що не реагуєш на агресію, а займаєшся уявленням того відра і надяганням на голову клієнту ))І ше, основне не забути [qoute]зняти[qoute] то відро коли клієн виходить, чому не знаю.

ПовідомленняДодано: 13 квітня 2009, 19:32
Vatson
Rysya, а что будет если в ведре уйдет?:))))я просто представила клиента и в ведре:)))))

ПовідомленняДодано: 13 квітня 2009, 19:58
МНВ
місс, не звертайте уваги на таких людей, в даний період Вам потрібно піклуватися про своє здоровя та здоровя Вашої майбутньої дитинки!!!Зараз це найголовніше!!!! А такі клієнти були і будуть.Я теж все брала близько до серця, нервувалась, переживала і для мне це, як і для Магнолії, закінчилось дуже погано.Ми не змінило цей світ, а поганих людей тим більше, тому просто намагайтесь не реагувати на них.

ПовідомленняДодано: 14 квітня 2009, 00:51
Летучая Мыша
[QUOTE]Моєї мами подружка радить в таких випадках в думках на таку людину одягати біле емальоване відро :)) Допомагає, думаю з дебільшого через те, що не реагуєш на агресію, а займаєшся уявленням того відра і надяганням на голову клієнту ))І ше, основне не забути [qoute]зняти[qoute] то відро коли клієн виходить, чому не знаю. [/QUOTE]надо попробовать, спасибо за совет.

ПовідомленняДодано: 14 квітня 2009, 00:53
Летучая Мыша
а я на себе уже испытала все прелести таких [qoute]добрых[qoute] людей вот здесь [URL=[qoute]http://www.yurradnik.com.ua/yurforum/index.php?action=topicrid=10445[qoute]]http://www.yurradnik.com.ua/yurforum/index.php?action=topicrid=10445[/URL]рассказывала

ПовідомленняДодано: 14 квітня 2009, 18:22
Клер.
ще можна спробувати уявити ту людину сидячою на унітазі з туалетним папірчиком в руці...

ПовідомленняДодано: 15 квітня 2009, 01:06
Jaine
У мене уявляти на унітазі чи у відрі якось не виходить.... При зустрічі з якоюсь неадекватною людиною я намагаюся спокійно подумати: [qoute]які ж у цієї людини проблеми з головою[qoute] і намагаюся спокійно оцінювати її як хвору людину- пацієнта. Якщо це хамство- тут підхід диференційований: декого потрібно поставити на місце, декого- присоромити, декому -під будь-яким приводом відмовити в спілкуванні (щоб зберегти свої нерви і надати можливість клієнту охолонути), але головне не злитися самому, тому що це шкодить професіоналізму. Придурків і хамів багато- ми їх не вилікуємо і не виховаємо. Одного разу до мене завітала ціла сімейка таких, які ще не переступивши поріг, почали качати права і обурюватися. Вони дуже поспішали, уже довго чекали, щоправда, у іншого нотаріуса, але своє невдоволення життям чомусь вирішили викласти мені. Я льодяним тоном сказала їм, що сьогодні дуже зайнята, назвала їм подвійну вартість і запропонувала прийти на інший час на другий день. На наступний день вони були як шовкові: прохали, були ввічливими, заплатили подвійну вартість і дуже дякували.

ПовідомленняДодано: 15 квітня 2009, 19:46
мисс.
Спасибо, за советы, будем использовать в работе

ПовідомленняДодано: 15 квітня 2009, 20:16
Адепта
мисс, я в таких ситуациях обычно говорю:[qoute]из твоего рта тебе в пазуху[qoute], человек мгновенно приходит в себя и затыкается... Помогает, попробуйте. Даже на цыган действует...

ПовідомленняДодано: 16 квітня 2009, 12:39
ПЕЧЕНЕГ
на № 8 [qoute]... в таких випадках в думках на таку людину одягати біле емальоване відро...[qoute] Відро треба одягати не в думках, а на справді, потім повертати клієнта обличчям до дверей і давати [qoute]пинка для скорости[qoute], а ведро от хорошего пинка спадет само по себе

ПовідомленняДодано: 16 квітня 2009, 12:59
MG
новий лозунг : ВІДРО В КОЖЕН ОФІС !

ПовідомленняДодано: 16 квітня 2009, 14:29
Летучая Мыша
[QUOTE]в думках на таку людину одягати [B][U]біле[/U][/B] емальоване [B][U]відро[/U][/B] :)) [/QUOTE]

ПовідомленняДодано: 16 квітня 2009, 15:15
MG
СУПЕР!

ПовідомленняДодано: 17 квітня 2009, 14:18
Oooo
колись одна нотариус порадила тримати на столі, або десь поруч вазочку з водою, вода забирає негативну енергію. Коли мене вагітну (на 8 місяці) доводили на роботі до сліз, йшла вмивалась або мила руки, може це [qoute]самовнушение[qoute] але ставало легше. Тримайтесь і бережіть свою дитинку.

ПовідомленняДодано: 17 квітня 2009, 14:30
Jaine
ПЕЧЕНЕГ, ну не можна відразу ж так одягати, спочатку треба запропонувати самостійно одягнути це відро собі на голову !

ПовідомленняДодано: 17 квітня 2009, 15:16
S.Wetochka
А я завжди кажу : Что пожелаете вы мне - пусть возвратится вам втройне

ПовідомленняДодано: 24 квітня 2009, 18:33
valerie
Про злых и хитрых людей:[URL=[qoute]http://www.youtube.com/watch?v=fsJce2DuU24[qoute]]http://www.youtube.com/watch?v=fsJce2DuU24[/URL]