Сторінка 1 з 3

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:45
Лука
Чрезмерно бурная активность Минюста на ниве борьбы «за социальную справедливость» в вопросе установления «обоснованных тарифов» на нотариальные услуги волей-неволей заставляют задуматься о структуре ценообразования этих тарифов.

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:45
Лука
И тут наш взгляд падает на «скромного труженика» нотариальной нивы – Государственное предприятие «Информационный центр» Министерства юстиции Украины - с участием которого(естественно не бесплатным) производится большая часть осуществляемых нотариальных действий.

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:45
Лука
Вопрос №1 – если услуги нотариусов должны быть обоснованы – то должен ли быть обоснованным размер тарифов упомянутого выше предприятия (тем более, что оно является монополистом)?

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:45
Лука
Вопрос №2 - занимается ли непосредственный собственник предприятия – Министерство юстиции Украины - вопросами обоснованного ценообразования и финансового контроля или доверяет «на слово» руководству предприятия (нужен такой-то тариф? – сделаем).

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:46
Лука
Для получения представления об этом некая общественная организация обратилась к непосредственному собственнику этого предприятия – Министерству юстиции Украины.

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:47
Лука
Часть1 запроса

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:48
Лука
Часть 2 запроса

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:48
Лука
Ответ поступил не от собственника - а от самого предприятия (по поручению Министерства юстиции)

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:49
Лука
"ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО[qoute]ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР[qoute]МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ04050, Україна, и. Київ, аул. Мельникова 81 літ. тел.: (044)206-71-38dvb@informjust.ua факс: (044)206-71-28 Голові громадської організації „Дніпропетровський координаційно-експертний центр з питань регуляторної політики[qoute]Літвінову О.В, 49102, м. Дніпропетровськ,вул. Зелена, 1/110На виконання доручення Міністерства юстиції України від 22.01,2008 № 5-45-114 щодо розгляду Вашого запиту від 18.01.2008 № 01/01-04, скеровуємо на Вашу адресу наступну письмову інформацію.Щодо надання Форми 1 «Баланс» та Форми 2 «Звіт про фінансові результати» державного підприємства „Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України за 2005-2007 рокиВідповідно до частини З статті 32 Закону України „Про інформацію[qoute] під запитом щодо надання письмової або усної інформації розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їж посадових осіб з окремих питань.Згідно частини 5 статті 30 Закону України „Про інформацію[qoute] громадяни. юридичні особі, які володіють інформацією професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого характеру, одержаною на власні кошти, або такою, яка є предметом їх професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого інтересу і не порушує передбаченої законом таємниці, самостійно визначають режим доступу до неї, включаючи належність її до категорії конфіденційної, та встановлюють для неї систему (способи) захисту.Державне підприємство „Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України не належить до органів державної влади.Відповідно до Положення про інформацію з обмеженим доступом державного підприємства „Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України відомості про майнове становище підприємства, а також фінансові звіти та прогнози тощо становлять інформацію з обмеженим доступом і не підлягають розголошенню.Щодо оприлюднення фінансових результатів господарювання державного підприємства „Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України'*Відповідно до чинного законодавства України під оприлюдненням фінансовоїзвітності розуміється офіційне подання фінансової звітності суб'єктів господарювання до органів Державного комітету статистики України, Державної податкової адміністрації України. Фонду державного майна, Антимонопольного комітету України та інших установ і організацій, які відповідно до законодавства уповноважені отримувати таку звітність, а також офіційна публікація звітів про фінансовий стан підприємства в засобах масової інформації у випадках, передбачених законодавством.Частина 4 статті 14 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність[qoute] дає вичерпний перелік суб'єктів господарювання, які зобов'язані публікувати звіти про свій фінансовий стан у засобах масової інформації. До них належать відкриті акціонерні товариства, підприємства - емітенти облігацій, банки, довірчі товариства, валютні та фондові біржі, інвестиційні фонди, інвестиційні компанії, кредитні спілки, недержавні пенсійні фонди, страхові компанії та інші фінансові установи.На виконання вимог чинного законодавства державне підприємство „Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України своєчасно та в повному обсязі оприлюднює свої фінансові результати шляхом подання відповідних відомостей до органів державної влади, уповноважених отримувати зазначену звітність.Щодо економічного обґрунтування вартості послуг державного підприємства «Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України, на підставі яких Міністерством юстиції України затверджувалися відповідні тарифиСтаттями 7-8 Закону України „Про ціни і ціноутворення[qoute] передбачено, що вільні ціни і тарифи встановлюються на всі види продукції, товарів і послуг, за винятком тих, по яких здійснюється державне регулювання цін і тарифів. При цьому, державне регулювання цін і тарифів здійснюється шляхом встановлення державних фіксованих цін (тарифів) та граничних рівнів цін (тарифів) або граничних відхилень від державних фіксованих цін і тарифів.Відповідно до статей І 90-191 Господарського кодексу України, вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні ціни. Державні фіксовані та регульовані ціни встановлюються на ресурси, що справляють визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, а також на продукцію та послуга, що мають суттєве соціальне значення для населення. Перелік зазначених ресурсів, продукції, послуг затверджує Кабінет Міністрів України.Відповідно до Статуту державного підприємства „Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України, затвердженого Міністерством юстиції України, підприємство має право реалізовувати свою продукцію, виконувати роботи, надавати послуги за цінами і тарифами, які встановлюються Держінформ'юстом самостійно з урахуванням кон'юнктури ринку та умов економічної діяльності, на договірній основі, а у випадках, передбачених нормативно-правовими актами України - за фіксованими цінами та тарифами.Відповідно до статті 632 Цивільного кодексу України, ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.Згідно пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України „Про державне підприємство „Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України[qoute] від 14.07.99 № 1272 визначення розміру та затвердження тарифів на послуги з користування Єдиними та Державними реєстрами та інші послуга, які надаються адміністратором реєстрів фізичним і юридичним особам, відноситься до виключної компетенції Міністерства юстиції України.Перший заступник генерального директора В.Ю.СорвенковВолошинець206-71-76 Часть 1 ответа"

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:49
Лука
Часть 2 ответа

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:50
Лука
Часть 3 ответа

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:50
Лука
Итог – заявитель был «мягко послан» в известном направлении, причем на основании сугубо избирательного (естественно в свою пользу) цитирования норм законодательства.

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:50
Лука
Оказывается финансовая отчетность ДП ИЦ является информацией «с ограниченным доступом» (что прямо противоречит законодательству). Не удивлюсь, если эта информация является так же «ограниченной» и для самого Минюста.

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:51
Лука
Стремление руководства ДП ИЦ увильнуть от публичности и прозрачности по-своему понятно. А вот соответствующий чиновник МЮ, перенаправивший запрос на ДП МЮ, рискует «заработать» протокол о коррупции, поскольку запрос был адресован непосредственно МЮ и касался деятельности именно МЮ (действием, имеющим признаки коррупции является непредоставление информации, уклонение от предоставления информации – п/п «Г» ч.1 ст.5 Закона Украины «О борьбе с коррупцией»)

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:51
Лука
Учитывая неполучение информации в адрес МЮ был направлен повторный запрос с обоснованием ошибочности позиции руководства ДП ИЦ касательно «ограниченности в доступе» к финансовой отчетности предприятия. Текст повторного запроса изложен ниже Ответ на запрос в настоящее время не получен.

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:52
Лука
Часть 1 запроса

ПовідомленняДодано: 06 березня 2008, 13:53
Лука
Часть 2 запроса

ПовідомленняДодано: 10 березня 2008, 23:17
МАГнолія
ИЦ-это огромные деньги. Кто-то за этим всем стоит. И недаром нотариусов за тарифы вовсю грузят, а об ИЦ никто и не упоминает. Чесно говоря, я очень сомневаюсь в результате. Но хорошо чтоб был. Надеемся.

ПовідомленняДодано: 12 березня 2008, 17:39
Практик.
Дуже цікаво булоб отримати не посилання на закони, а дійсно обгрунтування тарифів на реєстри. Їх теж можна розписати як хто хоче - просто цікаво чи є якесь співвідношення між тарифами ІВЦ та сьогоднішніми і майбутніми нотаріальними тарифами, чи нотаріат просто фінансовий придаток до системи ІВЦ. Складається враження, що це не зовсім державна організація та установа

ПовідомленняДодано: 12 березня 2008, 17:40
Практик.
Лука, перекиньте свою інформацію на Малий. дякую

ПовідомленняДодано: 12 березня 2008, 23:34
Лука
Практиквыставляяю информацию на Общем по политическим соображениям. [qoute]Финансовый придаток[qoute] - в точку.Планирую развернуть мои мысли о деятельности ИЦ и ИВЦУН в отдельную тему.Проведение анализа и обоснования расценок ИЦ возможно после получения финансовой отчетности. По моим соображениям трудозатраты ИЦ (по идее, основная статья расходов) являются незначительными. Вбивание информации [qoute]в сервер[qoute] производится [qoute]на халяву[qoute] силами [qoute]основных средств производства[qoute] - нотариусов. моё мыло для контактов - marx117@i.ua

ПовідомленняДодано: 13 березня 2008, 01:09
Violetta
Вопрос 3. Как прибыль ИЦ отражается на доходах (зарплате, премии...) некоторых работников МЮ?

ПовідомленняДодано: 13 березня 2008, 17:03
СКІФ
Схематично це виглядить так : МЮ - це українська [qoute]буренка[qoute], в якої: голова- це ІЦ та ІВЦУН, туловище - це власне МЮ, дійки- самі розумієте для чого та для кого, а нам з вами - те , що з під хвоста падає. Тепер зрозуміли ХТО - ми, а хто - ВОНИ !

ПовідомленняДодано: 14 березня 2008, 11:56
Лука
гогаПросветите нас, может деятельность ИЦ - чистая благотворительность?

ПовідомленняДодано: 14 березня 2008, 13:49
ШОКОЛАДКА
Якщо це така затратна процедура то для чого її штучно перенагружати збільшуючи об[qoute]єми робіт за рахунок, наприклад, введення таких довіреностей, які ніколи не будуть в цій системі перепровірені, в силу обмеженості повноважень ними наданих?А чому не створити програму в якій нотаріус сам буде визначати коло необхідної інформації із здруковуванням одного сукупного витягу за звісно одну ціну?

ПовідомленняДодано: 14 березня 2008, 13:52
ШОКОЛАДКА
А якими благими намірами можна пояснити зобовязання вводити інформацію по всім довіреностям та одночасне підняття ціни на таку дію в десять раз?

ПовідомленняДодано: 15 березня 2008, 02:24
Лука
Неограниченый месячный траффик И-нета у коммерческого провайдера стоит максимум до 200 грн./мес. ИЦ прокладывает свои сети коммуникаций? Может это новая Ост-Индийская компания (в ХIXв. охватила телеграфным сообщением - столбы с проводами - пол-мира)? Ау, гога!

ПовідомленняДодано: 15 березня 2008, 02:56
Лука
гога - смолкВ надежде удивиться задал гогин вопрос администратору сайта (см.раздел [qoute]Зворотний зв'язок[qoute])