Додано:
28 серпня 2008, 22:02
Лука
Это продолжение темы «АМКУ ПОЩУПАЛ ИВЦУН – ИТОГИ» http://www.yurradnik.com.ua/yurforum/index.php?action=topicid=9094Отказ АМКУ 24.06.2008г. №26-26/12-3819 был обжалованОТВЕТ АМКУ на жалобу
Додано:
28 серпня 2008, 22:04
Лука
"АНТИМОНОПОЛЬНИИ КОМІТЕТ УКРАЇНИвул. Урицького, 45, м. Київ,-03035» тел. (044) 251-62-62, факс (044) 520-07-19 Е-mаіl: slg@amc.gov.ua WеЬ: httр://www.amc.gov.ua Код ЄДРПОУ 00032767Громадська організація «Дніпропетровський координаційно-експертний центр з питань регуляторної політики»вул. Зелена, 1/110,м.Дніпропетровськ, 49102Про перевірку листа державного уповноваженогоНа вашу заяву від 03.07.2008р. №01/07-42 про скасування листа державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 04.06.2008 №26-26/12-3819, повідомляємо наступне.В Антимонопольний комітет України надійшла заява громадської організації «Дніпропетровський координаційно-експертний центр з питань регуляторної політики» від 27.02.2008 № 01/02-24 про необґрунтовані ціни на спеціальні бланки нотаріальних документів.Державний уповноважений Антимонопольного комітету України листом від 04.06.2008 № 26-26/12-3819 на підставі пункту 20 Правил розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджені розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року № 5, зареєстровані у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за № 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року № 169-р) (зі змінами) (надалі - Правила розгляду справ), відмовив громадській організації «Дніпропетровський координаційно-експертний центр з питань регуляторної політики» в розгляді справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції за її заявою від 27.02.2008 №01/02-24.Комітет при відмові заявнику в розгляді справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, виходив з наступного.Фактичних підтверджень, зокрема про необґрунтовані ціни на спеціальні бланки нотаріальних документів встановлені ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» та ДП «Інформаційно-видавничий центр українського нотаріату» громадська організація «Дніпропетровський координаційно-експертний центр з питань регуляторної політики» разом із заявою від 27.02.2008 № 01/02-24 в Комітет, як того вимагає пункт 18 Правил розгляду справ, не надала.В ході дослідження ринку бланків нотаріальних документів, проведеного Комітетом, було встановлено, що відомості про матеріали необхідні для виробництва бланків суворого обліку, зокрема, бланків нотаріальних документів, відомості про ступені захисту які2використовуються для виробництва бланків документів суворого обліку, становлять державну таємницю (наказ Служби безпеки України від 12.08.2005 № 440 «Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю»).Питання щодо встановлення ступенів захисту та їх кількості на бланках документів суворого обліку, зокрема на бланках нотаріальних документів не відноситься до компетенції Антимонопольного комітету України.Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2008 № 274 «Про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти» зазначено, що Тимчасове положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти не поширюється на випадки, коли предметом закупівлі є, зокрема документи суворої звітності.Таким чином, чинне законодавство не зобов'язує замовників бланків документів суворого обліку (органи влади, державні підприємства) здійснювати закупівлю бланків документів суворого обліку, зокрема бланків нотаріальних документів за процедурою відкритих торгів.Відповідно до Положення про порядок постачання, зберігання, обліку та звітності витрачання спеціальних бланків нотаріальних документів, затверджене наказом Міністерства юстиції України від 29.06.1999 № 36/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 28.12.2006 № 110/5):спеціальні бланки нотаріальних документів є бланками суворої звітностібланки виготовляються відповідно до зразка її опису, затверджених Міністерством юстиції Україниправо інтелектуальної власності на дизайн бланків нотаріальних документів належить Міністерству юстиції Україниєдиний реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів(падалі Єдиний реєстр) це електронна база даних, яка містить інформацію про видані нотаріусами спеціальні бланки нотаріальних документів та їх витрачання нотаріусами, а також недійсні бланкиЄдиний реєстр використовується для обліку обігу бланків, а також для перевірки справжності бланків і статистичного аналізудержателем Єдиного реєстру є Міністерство юстиції України, яке забезпечує його функціонування.Відповідно до пункту 83 Тимчасового положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2008 № 274, процедура закупівлі у одного учасника застосовується замовником після погодження в установленому порядку з уповноваженим органом у разі закупівлі, пов'язаної із захистом авторських прав.Враховуючи наведене, зазначені умови фактично не дозволяють здійснювати виробництво спеціальних бланків нотаріальних документів та здійснювати організацію їх замовлення, обліку та доставки різними суб'єктами господарювання, оскільки це може привести до неможливості ідентифікації при перевірці бланків нотаріальних документів, розголошення державної таємниці при їх виробництві, нанесення значних матеріальних та фінансових збитків для громадян України та суб'єктів господарювання у разі вчинення нотаріусами нотаріальних дій з використанням підроблених, викрадених чи таких, які неможливо ідентифікувати бланків нотаріальних документів.Тому, надання ДП «Інформаційно-видавничий центр українського нотаріату», яке підпорядковане Мін'юсту, повноважень з організації замовлення, обліку та доставки бланків нотаріальних документів, забезпечує захист законних прав та інтересів громадян України та суб'єктів господарювання і не призводить до наслідків які зазначені в статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (надання окремим суб'єктам господарювання пільг чи переваг, які ставлять їх у привілейоване становите стосовно3конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції).Разом з тим, Комітет провів перевірку діяльності ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» та ДП «Інформаційно-видавничий центр українського нотаріату» на предмет дотримання вимог законодавства про захист економічної конкуренції при встановленні зазначеними суб'єктами господарювання цін на бланки нотаріальних документів.За результатами перевірки встановлено, що рівень відпускних цін ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» (виробника бланків нотаріальних документів) для ДП «Інформаційно-видавничий центр українського нотаріату» (постачальника бланків нотаріальних документів) по кожному бланку нотаріального документа у період з 01.01.2006р. по цей час складав 4,52 грн. (без ПДВ). При цьому, фактична рентабельність у ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» па бланки нотаріальних документів у зазначений період була помірною і не перевищувала 23 відсотка.Відповідно до калькуляцій, наданих ДП «Інформаційно-видавничий центр українського нотаріату», вартість реалізації одного бланку нотаріальних документів для нотаріусів та державних нотаріальних контор, у період з 01.04.2007 по цей час. становить 5.79 гри (без ПДВ). Зазначена ціна реалізації була погоджена Міністерством юстиції України. При цьому, рівні фактичної рентабельності у ДП «Інформаційно-видавничий центр українською нотаріату» на роботи з організації зберігання, обліку і звітності спеціальних бланків нотаріальних документів у період з 01.01.2006 по лютий 2008 року не перевищували 5 відсотків.Отже, в діях ДП «Інформаційно-видавничий центр українського нотаріату» та ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді встановлення економічно необґрунтованих цін па спеціальні бланки нотаріальних документів не виявлено.Враховуючи наведене. Комітетом відповідно до етапі 37 Закону України «Про захист економічної конкуренції» не приймалось розпорядження про початок розгляду справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції ДП «Інформаційно-видавничий центр українського нотаріату» та ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» із за відсутності підстав, передбачених законодавством.Також, в Комітет не надходило інших заяв, скарг від громадян України, суб'єктів господарювання, які б свідчили про встановлення ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» та ДП «Інформаційно-видавничий центр українського нотаріату» необґрунтованих цін на бланки нотаріальних документів та про наслідки такого встановлення.Враховуючи наведене, Антимонопольний комітет України вважає, що державний уповноважений Антимонопольного комітету України діяв в межах своїх повноважень, з дотриманням норм процесуального та матеріального права та правомірно відмовив листом від 04.06.2008 № 26-26/12-3819 громадській організації «Дніпропетровський координаційно-експертний центр з питань регуляторної політики» в розгляді справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції за заявою від 27.02.2008 № 01/02-24.Зазначена відмова не позбавляє заявника права, усунувши невідповідності звернення вимогам пункту 18 Правил розгляду справ, повторно звернутися в Антимонопольний комітет України.Перший заступникГолови Комітету -державний уповноважений О. МЕЛЬНИЧЕНКО"
Додано:
28 серпня 2008, 22:08
Лука
По моему мнению основой отказа является мнение Первого Заместителя АМК о том, что государственной тайной являются «відомості про матеріали необхідні для виробництва бланків суворого обліку, зокрема бланків нотаріальних документів, відомості про ступені захисту , які використовуються для виробництва бланків документів суворого обліку» (последний абзац первой страницы и первый абзац второй страницы письма АМКУ).
Додано:
28 серпня 2008, 22:08
Лука
Оказывается, выяснить составляющие себестоимости бланка нотариальных документов АМК не в состоянии, поскольку всё это страшная государственная тайна (мурашки по коже). ТУТ САМА СБУ бдит за безопасностью…. (мол, смотри Приказ СБУ №440 от 12.08.2005г.).
Додано:
28 серпня 2008, 22:09
Лука
Отбросив хандру и лень, полистал упомянутый выше Приказ СБУ №440. Вот что более-менее подходит под нашу тему – пункт 2.5.5 «Зводу відомостей…» государственной тайной являються - «відомості про рецептуру захисних друкарських фарб, розроблених та виготовлених в Україні для використання їх при друкуванні цінних паперів (документів суворого обліку та звітності)».
Додано:
28 серпня 2008, 22:09
Лука
Сравнив содержание ответа АМК и Приказа СБУ №440, можно прийти к однозначному выводу, что господин Мельниченко несколько погорячился в отношении секретности упомянутого им объема сведений о бланках нотариальных документов (Может быть АМК известен более секретный Приказ СБУ о страшно секретных сведениях?). Сведения о стоимости необходимых материалов (в том числе и спец.красок) не является гос.тайной.
Додано:
28 серпня 2008, 22:10
Лука
На фоне упомянутой выше «страшной тайны» другие перлы борцов с монополизмом выглядят сущей шалостью – а по сути глумлением над содержанием ст.15 ЗУ «О защите экономической конкуренции» (например, вызывает недоумение налегание компетентного органа на установленный порядок закупок товаров и услуг за ГОСУДАРСТВЕННЫЕ СРЕДСТВА!?).
Додано:
28 серпня 2008, 22:10
Лука
Что до мотивов – довольно красноречивым (прямо фрейдистская оговорка) выглядит упоминание Гос.уполномоченного о том, что ДП «ИВЦУН» подчинен Минюсту (первый снизу абзац стр.2 ответа АМКУ).
Додано:
29 серпня 2008, 17:12
LL
Ну да так подчинен , что УНП есть единственним учредителем и собственником . Может Ви ему наптишите , что его ввели в заблуждение и что ето чисто коммерческий проект. И спросите , а не участвует ли и он в корупции .