Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 07 грудня 2007, 17:09
новачОК
ТзОВ, котре є фактичним землекористувачем земельної ділянки (для обслуговування складських приміщень),у 2003 р.зібрало і затвердило технічну документацію, отримало кадастровий номер, висновки експертиз усіх необхідних установ. Проте, на розгляд Виконкому Міської ради це питання тоді так і не було винесено. Відповідно,рішення даної ситуації досі немає. У листопаді цього року ТзОВ повторно взялось за це питання. Підкажіть, як можна чимпошвидше його вирішити, які документи нові потрібні, оскільки довідка про правовий статус земельної ділянки наразі в процесі виготовлення (вона дійсно виготовляється у 1-місячний строк), довідку форми 6-зем замовляємо пізніше, і потрібно буде подати заяви на висновки експертиз... А чи потрібно заново переробляти технічну документацію, акти погодження меж??Підкажіть, будь ласка!

ПовідомленняДодано: 10 січня 2008, 14:49
werty
Спочатку необхідно вияснити з яких причин документація не потрапила на розгляд сесії. Можливо Ви не пройшли якусь із комісії перед Виконкомом. З приводу того чи необхідно преробляти документацію та акт погодження меж висновки служб і.т.д.- то 100 % потрібно переробити це все.

ПовідомленняДодано: 16 січня 2008, 12:42
новачОК
Дякую за рекомендації!Власне, отримано висновки землевпорядної експертизи. Який подальший крок повинні ми здійснити? Звертатись в Управління архітектури за висновком?