Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 01 лютого 2008, 15:49
Дерек
Шановне, панство, хто може,висловіть свої міркування з такого приводу:є офіс, який розміщений у квартирі (житловий фонд), 2-й поверх, його хочуть передати за договором оренди у користування ФОП. Які стягнення можуть встановлюватись за використання не за призначенням? Яка послідовність (періодичність) штрафів і у яких об'ємах? Дякую

ПовідомленняДодано: 01 лютого 2008, 16:37
Notana
Квартира (житловий фонд), може бути передана в оренду тільки для проживання, якщо орендарем є юридична особа, то тільки для проживання працівників цієї юрособи. Це важлива умова договору щодо цільового використання майна. У Вашому випадку, якщо орендар ФОП, то тако квартира може бути використанан ним тільки для проживання його чи його наприклад родичів або найманих працівників, але в жодному разі не для підприємницької діяльності. На мою думку, у випадку використання квартири під офіс, штрафних санкцій може не бути взагалі, а просто договір може бути визнаний недійсним, із-за нецільового використання. Для цього буде достатнім звернення до суду чи ЖЕКу якої-небудь незадоволеної та всезнаючої бабульки-сусідки, абож звернення цього таки ЖЕКу до суду. А взагалі слід уважно вивчити, як це питання врегульовано в Цивільному кодексі (ст. 810 - і далі). Та почитати коментарії до нього та підзаконні нормативні акти

ПовідомленняДодано: 01 лютого 2008, 17:00
Дерек
Дякую, Notana. Так що це може бути підставою для відмови у реєстрації Договору в податковій...

ПовідомленняДодано: 04 лютого 2008, 20:14
Редро
Скажіть, а хто зіткнувся зі штрафними санкціями з боку ЖЕКу, або складання акту.Та напишіть як це проходило.

ПовідомленняДодано: 05 лютого 2008, 17:48
Дерек
Редрота самому ж цікаво, щоб вистроїти ланцюжок санкцій і у що це виль ється... чи простіше вже займатись виведенням з житлового фонду...якщо хто знає, підскажіть, буду вельми вдячний