Сторінка 1 з 1
		
			
				
				
Додано: 
01 лютого 2008, 15:49 
				 Дерек
				Шановне, панство, хто може,висловіть свої міркування з такого приводу:є офіс, який розміщений у квартирі (житловий фонд), 2-й поверх, його хочуть передати за договором оренди у користування ФОП.  Які стягнення можуть встановлюватись за використання не за призначенням? Яка послідовність (періодичність) штрафів і у яких об'ємах? Дякую
			 
			
		
			
				
				
Додано: 
01 лютого 2008, 16:37 
				 Notana
				Квартира (житловий фонд), може бути передана в оренду тільки для проживання, якщо орендарем є юридична особа, то тільки для проживання працівників цієї юрособи. Це важлива умова договору щодо цільового використання майна. У Вашому випадку, якщо орендар ФОП, то тако квартира може бути використанан ним тільки для проживання його чи його наприклад родичів або найманих працівників, але в жодному разі не для підприємницької діяльності. На мою думку, у випадку використання квартири під офіс, штрафних санкцій може не бути взагалі, а  просто договір може бути визнаний недійсним, із-за нецільового використання. Для цього буде достатнім звернення до суду чи ЖЕКу якої-небудь незадоволеної та всезнаючої бабульки-сусідки, абож звернення цього таки ЖЕКу до суду. А взагалі слід уважно вивчити, як це питання врегульовано в Цивільному кодексі (ст. 810 - і далі). Та почитати коментарії до нього та підзаконні нормативні акти
			 
			
		
			
				
				
Додано: 
01 лютого 2008, 17:00 
				 Дерек
				Дякую, Notana. Так що це може бути підставою для відмови у реєстрації Договору в податковій...
			 
			
		
			
				
				
Додано: 
04 лютого 2008, 20:14 
				 Редро
				Скажіть, а хто зіткнувся зі штрафними санкціями з боку ЖЕКу, або складання акту.Та напишіть як це проходило.
			 
			
		
			
				
				
Додано: 
05 лютого 2008, 17:48 
				 Дерек
				Редрота самому ж цікаво, щоб вистроїти ланцюжок санкцій і у що це виль ється... чи простіше вже займатись виведенням з житлового фонду...якщо хто знає, підскажіть, буду вельми вдячний