Форум

Інформаційний ресурс

Срочно нужно мнение банковских юристов!!! «Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти».

Номер повідомлення:#2


Повідомлення Patrick » 03 квітня 2008, 19:58

Нормати#769вно-правови#769й акт — це акт правотворчої діяльності компетентних державних органів, що встановлює, змінює чи скасовує норми права. Іншими словами, нормативно-правовий акт — це документ, прийнятий у визначеному порядку компетентним державним органом, у якому містяться норми права. У нашій правовій системі нормативно правовий акт є основним джерелом права. Нормативно-правові акти поділяють на закони та підзаконні нормативно-правові акти. Закони — це нормативно-правові акти, що видаються законодавчими органами (у нашій державі — Верховною Радою України), мають вищу юридичну силу і регулюють найважливіші суспільні відносини. Закони зазвичай поділяються на конституційні та звичайні. Усі закони мають вищу юридичну силу, яка полягає у тому, що:ніхто, крім органів законодавчої влади, не може приймати закони, змінювати чи скасовувати їх лише Конституційний Суд України може визнати закон України чи його окреме положення неконституційним усі інші нормативно-правові акти повинні видаватися відповідно до законів у разі колізій між нормами закону і підзаконного нормативно-правового акту діють норми закону. Підзаконні нормативно-правові акти — результат нормотворчої діяльності компетентних органів держави (їх посадових осіб) та уповноважених на те державою громадських об'єднань. Такі акти зазвичай розвивають чи деталізують окремі положення законів.Розрізняють такі види підзаконних нормативно-правових актів залежно від суб'єктів, що їх видали:нормативні акти Президента України нормативні акти Кабінету Міністрів України нормативні акти Верховної Ради та Ради міністрів Автономної Республіки Крим нормативні акти міністерств, державних комітетів, інших органів центральної виконавчої влади зі спеціальним статусом нормативні акти місцевих державних адміністрацій нормативні акти органів місцевого самоврядування нормативні акти відділів та управлінь відповідних центральних органів на місцях нормативні акти керівників державних підприємств, установ, організацій на місцях інші підзаконні нормативні акти. Нормативні акти діють у часі, просторі та щодо кола осіб. Характеризуючи дію нормативно-правових актів у часі, важливо навчитися визначати момент набрання та припинення ними чинності, а також можливість зворотної дії у часі. За загальним правилом, закони набирають чинності через 10 днів з моменту опублікування, а інші акти — з моменту опублікування. Проте можливі й інші варіанти набрання чинності нормативно-правовими актами. Так, термін може встановлюватися у самому нормативному акті. Якщо нормативний акт не публікується, він набирає чинності з моменту його одержання виконавцем. Нормативно-правові акти втрачають чинність внаслідок закінчення терміну, протягом якого передбачалась його дія, прямого скасування або фактичного скасування іншим актом.
Patrick
 

Номер повідомлення:#4


Повідомлення sello » 04 квітня 2008, 11:53

lenishka, оперативно відстежуєте події! Закон втратив чинність 02 квітня - і Ви вже в курсі. Ну тоді подивіться і на той документ, який я частково скопіював Вам з сайту ВР. Юристам банків не було часу додивитися. То це вже така спеціфіка нотраіусів - до всього докупуватися власноруч.Кабінет Міністрів України Постанова, Положення вiд 28.03.2008 № 274 Картка | Документи | Iсторiя | Пов'язанi док-ти | Публiкацiї | Текст для друку Документ 274-2008-п, редакцiя вiд 28.03.2008, чинний( Увага! Остання подiя - Втрата чинності вiдбудеться пiзнiше ) Сторiнки: [ 1 ] 2 КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 28 березня 2008 р. N 274 Київ Про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є: 1. Затвердити Тимчасове положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, що додається. 2. Покласти на Міністерство економіки функції спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти. 3. Установити, що: процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти (далі - закупівля), розпочаті до набрання чинності Законом України [qoute]Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України [qoute]Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти[qoute] ( 150-17 ), завершуються відповідно до Тимчасового положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти (далі - Тимчасове положення) замовники, що обслуговуються в органах Державного казначейства, подають під час здійснення оплати за договорами про закупівлю органам Державного казначейства звіт про результати проведення процедури закупівлі державні, у тому числі казенні підприємства, установи та господарські товариства, у статутному капіталі яких державна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, їх дочірні підприємства, а також підприємства і господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 та більше відсотків належать державним, у тому числі казенним підприємствам і господарським товариствам, у статутному капіталі яких державна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків (далі - підприємства), здійснюють закупівлю в установленому Тимчасовим положенням порядку. Особливості здійснення підприємствами закупівлі можуть визначатися Кабінетом Міністрів України. 4. Головному контрольно-ревізійному управлінню, іншим державним органам, які здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері державних закупівель, під час проведення заходів із здійснення державного нагляду (контролю) перевіряти дотримання розпорядниками державних коштів вимог Тимчасового положення. 5. Міністерству економіки: 1) у п'ятиденний строк: розробити та прийняти нормативно-правові акти, передбачені Тимчасовим положенням утворити Консультативно-методологічну раду з питань державних закупівель та затвердити положення про неї 2) невідкладно здійснити заходи щодо: забезпечення видання інформаційного бюлетеня [qoute]Вісник державних закупівель[qoute] створення веб-порталу з питань державних закупівель та забезпечення його функціонування 3) разом з Міністерством фінансів подати в тижневий строк Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо фінансового, матеріально-технічного та кадрового забезпечення виконання Міністерством економіки функцій спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань координації закупівель. 6. Виділити Міністерству економіки 2500 тис. гривень для забезпечення видання інформаційного бюлетеня [qoute]Вісник державних закупівель[qoute], створення та забезпечення функціонування веб-порталу з питань державних закупівель. Міністерству фінансів здійснити зазначені видатки за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету ( 107-17 ) та передбачити їх поновлення у такому фонді під час внесення змін до Закону України [qoute]Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України[qoute] ( 107-17 ). Міністерству економіки подати до кінця 2008 року Міністерству фінансів і Державному казначейству звіт про використання коштів, виділених згідно з цією постановою. 7. Антимонопольному комітетові, міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади привести у двотижневий строк власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою. 8. Ця постанова набирає чинності одночасно із набранням чинності Законом України [qoute]Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України [qoute]Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти[qoute] ( 150-17 ) і діє до набрання чинності Законом України [qoute]Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти[qoute], розробленим відповідно до зазначеного Закону. Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО Інд. 18 ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2008 р. N 274 ТИМЧАСОВЕ ПОЛОЖЕННЯ про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти Загальні положення 1. Це Тимчасове положення визначає механізм здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти. 2. У цьому Тимчасовому положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні: 1) акцепт тендерної пропозиції - прийняття замовником тендерної пропозиції та надання згоди на її оплату. Тендерна пропозиція вважається акцептованою, якщо замовник подав учаснику в установлений у тендерних документах строк письмове підтвердження акцепту тендерної пропозиції 2) альтернативна тендерна пропозиція - пропозиція, яка може бути додатково подана учасником замовнику разом з тендерною пропозицією, якщо це передбачено тендерною документацією, і відрізняється від пропозиції, розробленої відповідно до передбачених тендерною документацією умов 3) державна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти в установленому цим Тимчасовим положенням порядку 4) державні кошти - кошти Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів, державні кредитні ресурси, а також кошти Національного банку, державних цільових фондів, Пенсійного фонду, фондів соціального страхування, які спрямовуються на придбання товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення діяльності зазначених органів 5) договір про закупівлю - письмовий правочин між замовником та учасником - переможцем процедури закупівлі, який передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товар за відповідну плату 6) забезпечення тендерної пропозиції (далі - тендерне забезпечення) - надання учасником замовнику гарантій щодо забезпечення виконання учасником зобов'язань, які виникають у зв'язку з поданням тендерних пропозицій, включаючи такі способи забезпечення, як банківські гарантії, резервні акредитиви, чеки, згідно з якими первинне зобов'язання несе будь-який банк, а також депозити і векселі 7) забезпечення виконання договору про закупівлю - надання учасником замовнику гарантій щодо виконання учасником вимог договору про закупівлю, включаючи такі способи забезпечення, як банківські гарантії, резервні акредитиви, чеки, згідно з якими первинне зобов'язання несе будь-який банк, а також депозити і векселі 8) замовник - розпорядник державних коштів, який здійснює закупівлю в установленому цим Тимчасовим положенням порядку 9) переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визнана найкращою та акцептована 10) послуги - будь-яка закупівля, крім товарів та робіт, включаючи підготовку спеціалістів, забезпечення транспортом і зв'язком, освоєння технологій, наукові дослідження, медичне та побутове обслуговування 11) предмет закупівлі - визначені замовником (за обсягом, номенклатурою або місцем поставки товару (виконання робіт, надання послуг) товари, роботи чи послуги, на які в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Кількість тендерних пропозицій на один предмет закупівлі не може бути меншою ніж дві 12) роботи - будь-яка діяльність, пов'язана з проектуванням, будівництвом нових, розширенням, реконструкцією, капітальним ремонтом та реставрацією існуючих об'єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, технічним оснащенням діючих підприємств, а також супровідні послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші, якщо вартість виконання зазначених послуг не перевищує вартості самого будівництва 13) розпорядники державних коштів - органи державної влади, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, інші органи, установи та організації, визначені Конституцією ( 254к/96-ВР ) і законодавством України, підприємства, установи чи організації, утворені в установленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування та уповноважені на отримання державних коштів, взяття за ними зобов'язань і здійснення платежів 14) тендерна документація - документи, що готуються замовником та передаються учасникам для підготовки ними тендерних пропозицій щодо предмета закупівлі або його частини 15) тендерний комітет - група спеціалістів, призначених замовником відповідальними за здійснення процедур закупівлі згідно з нормами цього Тимчасового положення 16) тендерна пропозиція - пропозиція щодо певного предмета закупівлі, яка готується та подається учасником замовнику відповідно до вимог тендерної документації 17) учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична чи юридична особа (резидент або нерезидент), що підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та подала тендерну пропозицію 18) товари - продукція будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устатковання, технології, предмети у твердому, рідкому, газоподібному стані, включаючи електроенергію, а також послуги, пов'язані з поставкою товарів, якщо їх вартість не перевищує вартості самих товарів 19) торги (тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів (тендера) згідно з процедурами (крім процедури закупівлі в одного учасника), встановленими цим Тимчасовим положенням 20) частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником (за обсягом, номенклатурою або місцем поставки товару (виконання робіт, надання послуг) частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Кількість тендерних пропозицій на кожну окрему частину предмета закупівлі не може бути меншою ніж дві. 3. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з підпунктами 10 і 18 пункту 2 цього Тимчасового положення та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 ( v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ) за показником п'ятого знака (класифікаційне угруповання [qoute]категорія[qoute]) із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого і дев'ятого знаків Класифікатора (класифікаційні угруповання [qoute]підкатегорія[qoute] і [qoute]тип[qoute]). Поточний ремонт є послугою. При здійсненні закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається на основі Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000 ( v0174241-00 ). При здійсненні закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт назва предмета закупівлі визначається на основі Державного класифікатора видів науково-технічної діяльності ДК 015-97 ( va822217-97 ) за показником четвертого знака (класифікаційне угруповання [qoute]вид[qoute]) із зазначенням у дужках конкретної назви науково-технічної роботи. У разі здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт за різними темами, які належать до одного виду науково-технічних робіт згідно з Класифікатором ДК 015-97 ( va822217-97 ), для їх замовлення замовник повинен оголосити процедуру закупівлі та визначити науково-технічні роботи за різними темами як окремі лоти. 4. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до підпункту 12 пункту 2 цього Тимчасового положення на основі Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000 ( v0174241-00 ), а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 [qoute]Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування[qoute]. Об'єктом будівництва є кожна відокремлена будівля (виробничий корпус або цех, склад, житловий будинок тощо) чи споруда (міст, тунель, платформа, дорога тощо) з усіма улаштуваннями (галереями, естакадами тощо), монтаж устатковання, меблів, інвентарю, підсобних та допоміжних пристроїв, що є невід'ємними від неї, а також за потреби з інженерними мережами, які прилягають до неї. На будівництво об'єкта повинен бути складений окремий проект і кошторис або кошторисний розрахунок (об'єктний кошторис або об'єктний кошторисний розрахунок). 5. Це Тимчасове положення застосовується до всіх закупівель товарів, робіт і послуг, що повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) становить не менше ніж 100 тис. гривень, а робіт - 300 тис. гривень. 6. Дія цього Тимчасового положення не поширюється на закупівлі товарів, робіт і послуг, які у зв'язку з їх спеціальним призначенням становлять державну таємницю, та закупівлі товарів і послуг, які здійснюються підприємствами оборонно-промислового комплексу, перелік яких визначений Кабінетом Міністрів України. Особливості відносин, що виникають у зв'язку із закупівлею товарів, робіт і послуг, що здійснюються в межах державного оборонного замовлення, а також із закупівлею інших спеціально визначених Кабінетом Міністрів України (специфічних) товарів, робіт і послуг, можуть встановлюватися окремими рішеннями Кабінету Міністрів України. 7. Дія цього Тимчасового положення не поширюється на випадки, коли предметом закупівлі є: бланки цінних паперів і документи суворої звітності державні нагороди України документи про освіту державного зразка послуги банків з приймання комунальних платежів, обслуговування поточних рахунків та розрахунково-касового обслуговування послуги з авіаперевезення, автоперевезень, харчування, проживання, експлуатація спортивних споруд та спеціального обладнання для навчально-тренувальних зборів, спортивних змагань і заходів всеукраїнського та міжнародного рівня, придбання пально-мастильних матеріалів і фармакологічних засобів для збірних команд України послуги з організації пожежної охорони об'єктів підрозділами Державної пожежної охорони товари, роботи і послуги для надання гуманітарної допомоги Україною іншим державам товари, роботи і послуги, пов'язані з ліквідацією надзвичайних ситуацій відповідно до окремих рішень Кабінету Міністрів України електрична енергія, її передача та розподіл товари, роботи і послуги, які закуповуються підприємствами для аварійного ремонту обладнання, що безпосередньо використовується для виробництва теплової енергії ядерне паливо, неопромінені паливні елементи (твели) для ядерних реакторів товари, роботи і послуги, пов'язані з організацією та проведенням офіційних державних та міжнародних заходів за окремими рішеннями Уряду товари, роботи і послуги для забезпечення проведення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України, Голови Верховної Ради України та керівництва Кабінету Міністрів України товари, роботи і послуги, пов'язані із забезпеченням діяльності осіб, які охороняються державою, та функціонуванням режимних об'єктів послуги з авіаперевезення офіційних державних, парламентських, урядових, дипломатичних делегацій послуги з обслуговування в залах офіційних делегацій членів державних, парламентських, урядових, дипломатичних делегацій і працівників органів державної влади адміністративні послуги, які надаються виключно органами виконавчої влади відповідно до законодавства послуги і товари, ціни (тарифи) на які встановлюються органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до законодавства наймання (оренда) нерухомого майна придбання нерухомого майна послуги з перевезення залізничним транспортом послуги з підготовки фахівців, науково-педагогічних кадрів, підвищення кваліфікації, перепідготовки (післядипломна освіта) та підготовки робітничих кадрів за державним замовленням поштові послуги, поштові марки та марковані конверти послуги з транспортування, розподілу та постачання природного газу природний газ протезно-ортопедичні вироби ортопедичне взуття технічні засоби реабілітації інвалідів, послуги з їх ремонту та комплектувальні вироби до них протезно-ортопедичні послуги і послуги з реабілітації, лікування та оздоровлення інвалідів (у тому числі спинальників) твори образотворчого мистецтва: живопис, графіка, скульптура, а також твори декоративно-прикладного та народного мистецтва для поповнення Державного музейного фонду книги, періодичні видання та інші документи, зафіксовані на папері, магнітній, кіно- і фотоплівці, оптичних дисках або інших носіях інформації для поповнення бібліотечних фондів товари і послуги для створення нових постановок (концертів), виготовлення вихідних фільмових матеріалів, аудіовізуальних творів телекомунікаційні послуги, в тому числі з ретрансляції радіо- і телесигналів (за винятком послуг мобільного зв'язку та послуг Інтернет-провайдерів) товари і послуги, пов'язані з розробленням дизайну, виготовленням захищеного паперу, банкнот і монет послуги, закупівля яких здійснюється з метою забезпечення виконання державного бюджету в частині здійснення державних запозичень, обслуговування і погашення державного боргу товари, роботи і послуги, закупівля яких здійснюється замовниками, розташованими за межами України товари і послуги, які закуповуються для безпосереднього проведення виїзних гастрольних заходів творчих колективів та виконавців товари, роботи і послуги, які закуповуються органами, установами, навчальними закладами та підприємствами криміналь-новиконавчої системи у підприємств кримінально-виконавчої системи централізоване водопостачання, водовідведення та обслуговування каналізаційних систем централізоване постачання теплової енергії юридичні послуги, пов'язані із здійсненням захисту прав та інтересів України під час розгляду справ у закордонних юрисдикційних органах закупівля науково-технічних, науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, що пройшли конкурсний відбір згідно з порядком проведення конкурсів наукових проектів. 8. Координацію закупівель товарів, робіт і послуг за
Аватар користувача
sello
 
Повідомлення: 14219
З нами з: 21 січня 2006, 00:06
Дякував (ла): 27319 раз.
Подякували: 33292 раз.

Номер повідомлення:#6


Повідомлення sello » 04 квітня 2008, 13:22

lenishka, я лично полностью временное положение, которое частично копировал выше, не читал. Одна, посколько в инструкции НБ это положение присутствует со ссылкой на законо, котрый утратил действие, а нових изменений в Инсрукцию НБ не внес, а Временное положение не предусматривает, то я бы, на ДАННОМ ВРЕМЕННОМ отрезке таки отчеты не требовал бы.
Аватар користувача
sello
 
Повідомлення: 14219
З нами з: 21 січня 2006, 00:06
Дякував (ла): 27319 раз.
Подякували: 33292 раз.

Номер повідомлення:#7


Повідомлення Patrick » 04 квітня 2008, 14:47

Говорить, что у нас правовое государство, конечно, глупо. Но основы права еще никто не отменял. Поэтому здесь не нужно быть юристом Банка или Нацбанка, а нужно просто быть юристом.
Patrick
 


Повернутись в Обговорення юридичної практики

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів