Додано:
29 липня 2008, 00:04
Bona Mente
Стаття 24. Документи, що подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи 1. Для проведення державної реєстрації юридичної особизасновник (засновники) або уповноважена ними особа повинніособисто подати державному реєстратору (надіслати рекомендованимлистом з описом вкладення) такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державноїреєстрації юридичної особи примірник оригіналу або нотаріально посвідчену копію рішеннязасновників або уповноваженого ними органу про створення юридичноїособи у випадках, передбачених законом { Абзац третій частинипершої статті 24 в редакції Закону N 3456-IV ( 3456-15 ) від22.02.2006 } два примірники установчих документів документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору запроведення державної реєстрації юридичної особи. 2. У разі, якщо проводилося резервування найменуванняюридичної особи, крім документів, які передбачені частиною першоюцієї статті, додатково подається чинна довідка з Єдиногодержавного реєстру про резервування найменування юридичної особи. 3. У випадках, що передбачені законом, крім документів, якіпередбачені частиною першою цієї статті, додатково подається(надсилається) копія рішення органів Антимонопольного комітетуУкраїни або Кабінету Міністрів України про надання дозволу наузгоджені дії або на концентрацію суб'єктів господарювання. 4. У разі державної реєстрації юридичної особи, для якоїзаконом встановлено вимоги щодо формування статутного фонду(статутного або складеного капіталу), крім документів, якіпередбачені частиною першою цієї статті, додатково подаєтьсядокумент, що підтверджує внесення засновником (засновниками)вкладу (вкладів) до статутного фонду (статутного або складеногокапіталу) юридичної особи в розмірі, який встановлено законом. 5. У разі державної реєстрації відкритих акціонернихтовариств крім документів, які передбачені частиною першою цієїстатті, додатково подається звіт про проведення підписки на акції,який засвідчено Державною комісією з цінних паперів та фондовогоринку України. 6. У разі державної реєстрації фермерського господарства крімдокументів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатковоподається копія Державного акта на право приватної власностізасновника на землю або копія Державного акта на право постійногокористування землею засновником, або нотаріально посвідчена копіядоговору про право користування землею засновником, зокрема наумовах оренди. ( Частина шоста статті 24 із змінами, внесенимизгідно із Законом N 2454-IV ( 2454-15 ) від 03.03.2005 ) 7. У разі державної реєстрації юридичної особи, засновником(засновниками) якої є іноземна юридична особа, крім документів,які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подаєтьсядокумент про підтвердження реєстрації іноземної особи в країні їїмісцезнаходження, зокрема витяг із торговельного, банківського абосудового реєстру, який відповідає вимогам частини шостої статті 8цього Закону( Документ про підтвердження реєстрації іноземної юридичноїособи в країні її місцезнаходження повинен бути легалізований увстановленому порядку.) 8. Державному реєстратору забороняється вимагати додатковідокументи для проведення державної реєстрації юридичної особи,якщо вони не передбачені частинами першою - сьомою цієї статті. 9. Якщо документи для проведення державної реєстраціїюридичної особи подаються засновником юридичної особи, державномуреєстратору додатково пред'являється його паспорт. Якщо документи для проведення державної реєстрації юридичноїособи подаються особою, уповноваженою засновником (засновниками)юридичної особи, державному реєстратору додатково пред'являєтьсяїї паспорт та надається документ, що засвідчує її повноваження.{ Частина дев'ята статті 24 в редакції Закону N 3575-IV( 3575-15 ) від 16.03.2006 }
Додано:
22 серпня 2008, 20:02
Дерек
Продивіться дозволи на працевлаштування, якщо Директором буде нерезидент
Додано:
28 серпня 2008, 17:42
masha
не забудьте на статуті підписи нотариально завірити! Реєстратору дасте заповнену реєстраційну картку по формі 1,затв. наказом 2007 року, здається. Уставник ще можна напхати майном - тоді оцінка по домовленості та акт приймання-передавання, примірник якого даєте реєстратору і не треба банку. Фонди повідомлення самі надсилають, якщо загубиться - треба заяву писати. А ще з печаткою проблема - дозвільна система не дозволяє отримувати по довіреності - дозвіл видають на руки тільки директору, особі, яка і буде відповідальна. Якийсь наказ вийшов, не розбиралась у цьому питанні. Але якщо дасте таке замовлення (отримання дозволу на печатку) відповідній фірмі - зроблять.