Номер повідомлення:#4
S-phone.
» 15 лютого 2010, 16:29
После этого моего письма жду уже почти три месяца, а ответа от налоговой все нет.Выберите, что для Вас подойдет, успеха!На Ваш лист № 40483/Н/173 від 11.11.2009 року стосовно сплати земельного податку мною, приватним нотаріусом **********, як ОРЕНДАРЕМ нежитлового приміщення та наданням у зв’язку цим податкової звітності про сплату земельного податку, повідомляю наступне:#9658Відповідно до ст. 19 Конституції України, норми якої є нормами прямої дії, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України.#9658В Законі України «Про податок з доходів фізичних осіб» від 22 травня 2003 року № 889-IV, в абзаці 2 підпункту «в» пункту 19.1 статті 19 визначено, що податковий орган має право вимагати від платників податку з доходу фізичних осіб (в тому числі від приватного нотаріуса) пред’явити документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу, обчисленням і сплатою податку, та підтвердити необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у декларації, тільки у межах своєї компетенції, визначеної законодавством.#9658Пункт 1. 9 статті 1 Закону України “Про податок з доходів фізичних осіб” визначає діяльність приватних нотаріусів як незалежну професійну діяльність. Статтею 3 Закону України «Про нотаріат» передбачено, що нотаріус не може займатися підприємницькою або адвокатською діяльністю, перебувати на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування, перебувати у штаті інших юридичних осіб, а також виконувати іншу оплачувану роботу, крім викладацької, наукової і творчої, у вільний від роботи час. Таким чином, приватна нотаріальна діяльність не є підприємницькою діяльністю. #9658 відповідно до ст. 5 Закону України «Про плату за землю» «Об’єктом плати за землю є земельна ділянка, а також земельна частка (пай), яка перебуває у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди». (Частина перша статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2271-III від 08.02.2001). «Суб’єктом плати за землю (платником) є власник земельної ділянки, земельної частки (паю) і землекористувач, у тому числі орендар». (Частина друга статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2271-III від 08.02.2001) #9658 відповідно до ст. 13 вищевказаного Закону «Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, а орендної плати за земельну ділянку, яка перебуває у державній або комунальній власності, — договір оренди такої земельної ділянки». (Стаття 13 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2505-IV від 25.03.2005) #9658 відповідно до Статті 796 Цивільного кодексу України «1.Одночасно з правом найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) наймачеві надається право користування земельною ділянкою, на якій вони знаходяться, а також право користування земельною ділянкою, яка прилягає до будівлі або споруди, у розмірі, необхідному для досягнення мети найму. 2. У договорі найму сторони можуть визначити розмір земельної ділянки, яка передається наймачеві. Якщо розмір земельної ділянки у договорі не визначений, наймачеві надається право користування усією земельною ділянкою, якою володів наймодавець. 3. Якщо наймодавець не є власником земельної ділянки, вважається, що власник земельної ділянки погоджується на надання наймачеві права користування земельною ділянкою, якщо інше не встановлено договором наймодавця з власником земельної ділянки». #9658 відповідно до Статті 797 Цивільного кодексу України «1. Плата, яка справляється з наймача будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), складається з плати за користування нею і плати за користування земельною ділянкою».#9658 відповідно до роз’яснення інформаційно-довідкового департаменту ДПА України, отриманого мною 11 листопада 2009 року, о 14 год. 50 хв., за телефоном 0 800 501 007, підставою для сплати земельного податку є відомості Державного земельного кадастру (в якому, зокрема, відсутні відомості про мене, як власника земельної ділянки), або Договір оренди земельної ділянки (який також не укладався за відсутністю як предмету так і об’єкту оренди). #9658 Конституцією України передбачено, що «кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом».#9658 Статтею 13 Закону України «Про податкову службу в Україні»передбачено, що «посадові особи органів державної податкової служби зобов'язані дотримувати Конституції і законів України, інших нормативних актів, прав та охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій…» #9658 Стаття 68 Конституції наголошує: Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.#9658 Частиною 2 статті 32 Конституції України та ч. 4 ст. 23 Закону України «Про інформацію» не допускається збирання, зберігання, використання й поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.#9658 Статтею 4 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» встановлені обмеження, спрямовані на запобігання та протидії корупції, зокрема забороняється: 1) використовувати своє службове становище з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб, у тому числі: в) неправомірно втручатися в діяльність інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування або посадових осіб.Таким чином, жоден з вищевказаних нормативних актів України не визначає - по перше: сплату додаткового окремого (подвійного) податку на землю одночасно орендарем частки нежитлового приміщення, розташованого в багатоповерховому будинку комунальної форми власності, та його власником. Відповідальний за перерахування плати за землю, яка в свою чергу включена в суму, яку ОРЕНДАР сплачує в якості комунальних платежів і плати за користування земельною ділянкою, у відповідності до діючого законодавства - є власник - по друге:взаємовідносини між ОРЕНДАРЕМ та ОРЕНДОДАВЦЕМ майна визначені у Договорі оренди нежитлового приміщення від 22.02.20** року (із відповідними додатками) і влаштовують на цей час сторони Договору. Договірні відносини між КП «Міська госпрозрахункова поліклініка профоглядів» та приватним нотаріусом ************стосовно оренди нежитлового приміщення – врегульовані відповідно до вимог діючого законодавства України і в частині земельних правовідносин також повністю відповідають вимогам чинного законодавства, внутрішнім домовленостям ОРЕНДОДАВЦЯ та ОРЕНДАРЯ, а в частині права користування земельною ділянкою, окрім того, - є конфіденційною інформацію. З урахуванням викладеного та з метою недопущення порушення конституційних прав громадян і юридичних осіб та вимог названих законодавчих актів України, як з боку працівників ДПІ так і з боку нотаріуса, вважаю, що вимоги податкового інспектора *******ї ДНІ Мем*ва Фе**** ***товича про сплату мною земельного податку і подання у зв’язку з цим податкової звітності – є безпідставними.НОТАРІУС ***********И еще в дополнение, может пригодиться:Закон [qoute]Про інформацію[qoute] Стаття 31. Доступ громадян до інформації про них Громадяни мають право:знати у період збирання інформації, які відомості про них і з якою метою збираються, як, ким і з якою метою вони використовуютьсядоступу до інформації про них, заперечувати її правильність, повноту, доречність тощо.Державні органи та організації, органи місцевого і регіонального самоврядування, інформаційні системи яких вміщують інформацію про громадян, зобов'язані надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених законом, а також вживати заходів щодо запобігання несанкціонованому доступу до неї. У разі порушень цих вимог Закон гарантує захист громадян від завданої їм шкоди використанням такої інформації.Забороняється доступ сторонніх осіб до відомостей про іншу особу, зібраних відповідно до чинного законодавства державними органами, організаціями і посадовими особами.Зберігання інформації про громадян не повинно тривати довше, ніж це необхідно для законно встановленої мети.Всі організації, які збирають інформацію про громадян, повинні до початку роботи з нею здійснити у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку державну реєстрацію відповідних баз даних.Необхідна кількість даних про громадян, яку можна одержати законним шляхом, має бути максимально обмеженою і може використовуватися лише для законно встановленої мети.Відмова в доступі до такої інформації, або приховування її, або незаконні збирання, використання, зберігання чи поширення можуть бути оскаржені до суду.( Офіційне тлумачення до статті 31 див. в Рішенні Конституційного Суду України N 5-зп ( v005p710-97 ) від 30.10.97)