Форум

Інформаційний ресурс

Змінено порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю

Змінено порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю

Номер повідомлення:#1


Повідомлення Армани » 01 червня 2011, 14:02

НАКАЗ. Змінено порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю




МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

24.05.2011 м. Київ №1412/5

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.05.2011 за № 632/19370

Про затвердження Змін до Порядку
видачі свідоцтва про право на зайняття
нотаріальною діяльністю

Відповідно до статті 11 Закону України «Про нотаріат», наказу Міністерства юстиції України від 08.04.2011 № 367/к «Про затвердження структури та чисельності працівників центрального апарату Міністерства юстиції» та з метою удосконалення процесу видачі свідоцтв про право на зайняття нотаріальною діяльністю

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Зміни до Порядку видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 22.06.2009 № 1107/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.06.2009 за № 565/16581 (із змінами), що додаються.

2. Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.):

2.1. Забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.92 № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».

2.2. Довести цей наказ до відома начальника Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, начальників головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Чижмарь К.І.

Міністр
Олександр Лавринович





ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції України
24.05.2011 № 1412/5

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.05.2011 за № 632/19370

Зміни до Порядку
видачі свідоцтва про право на зайняття
нотаріальною діяльністю

1.1. У пункті 4:

абзац четвертий викласти в такій редакції:

«витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії нотаріату при управлінні юстиції або рішення Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату (долучається до документів Управлінням нотаріату та фінансового моніторингу юридичних послуг Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (далі - Управління)»;

в абзаці дев’ятому слова «ксерокопія паспорта відповідних сторінок» замінити словами «фотокопія відповідних сторінок паспорта».

1.2. Пункт 5 викласти в такій редакції:

«5. Копії документів повинні бути засвідчені уповноваженою особою управління юстиції або Міністерства юстиції України або в іншому порядку, встановленому чинним законодавством України».

1.3. Абзац другий пункту 6 після слова «особисто» доповнити словами «або надсилаються».

1.4. Абзац другий пункту 10 викласти в такій редакції:

«Висновок підписується виконавцем, начальником відповідного відділу або особою, яка виконує його обов’язки, погоджується заступником директора департаменту - начальником Управління і затверджується директором Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (далі - Департамент)».

1.5. Абзац другий пункту 11 викласти в такій редакції:

«У випадках видачі свідоцтва на підставі подання управління юстиції свідоцтво надсилається до відповідного управління юстиції рекомендованим листом в дводенний строк з дня прийняття рішення про видачу свідоцтва. У разі видачі свідоцтва на підставі рішення Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату свідоцтво видається особисто заявнику або його представнику за довіреністю або надсилається заявнику рекомендованим листом в дводенний строк з дня прийняття рішення про видачу свідоцтва. Про надіслання або видачу свідоцтва у графу 7 Журналу заноситься відповідний запис».

1.6. В абзаці четвертому пункту 15 слова «ксерокопія паспорта відповідних сторінок» замінити словами «фотокопія відповідних сторінок паспорта».

1.7. Абзац перший пункту 18 після слова «приймається» доповнити словами «у разі невідповідності поданих документів законодавству та».

1.8. Пункт 19 викласти в такій редакції:

«19. У випадках, передбачених пунктом 18 цього Порядку, готується висновок про відмову у видачі свідоцтва, який є підставою для підготовки проекту наказу про відмову у видачі такого свідоцтва.

Висновок підписується виконавцем, начальником відповідного відділу або особою, яка виконує його обов’язки, погоджується заступником директора департаменту - начальником Управління і затверджується директором Департаменту.

Наказ про відмову у видачі свідоцтва підписується Міністром юстиції України.

Копія наказу про відмову у видачі свідоцтва надсилається до відповідного управління юстиції або заявникові із супровідним листом за підписом директора Департаменту в дводенний строк після прийняття рішення про відмову у видачі свідоцтва.

Рішення про відмову у видачі свідоцтва може бути оскаржене в суді у порядку адміністративного судочинства».

Директор Департаменту нотаріату,
банкрутства та функціонування
центрального засвідчувального органу


К.І. Чижмарь

http://www.minjust.gov.ua/0/35413
http://palata.notariat.org.ua/news/639.html
DE PUTA MADRE
Аватар користувача
Армани
 
Повідомлення: 27525
З нами з: 28 грудня 2006, 20:15
Дякував (ла): 19477 раз.
Подякували: 14030 раз.

Повернутись в Загальний Форум

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів