складаю так:
1.заяви(про прийняття спадщини/відмову)- якщо однією датою. якщо різними - то по ходу формування справи.
2. свідоцтво про смерть
3. довідка ЖКП
4. витяги зі СР (спочатку витяг зі спадкового реєстру (спадкові справи), далі - реєстрація спадкової прави, а після- витяг(заповіти))
5. Заповіт( якщо є)
6. свідоцтво про народження спадкодавця, його податковий номер
7. копії документів що підтверджують родинні відносини зі спадкодавцем
8. копії паспортів спадкоємців
9. запити та відповіді на них (відповідь під відповідний запит. виходить, що трохи не по хронології, зате на мій погляд - логічно)
10. Правовстановлювальні документи (свідоцтво/договір/рішення суду, далі витяг БТІ)
11. заява про видачу свідоцтва про право на спадщину
12.
зараз мабудь будете яйця кидати
Витяги з реєстру обтяжень
13. Інформ. довідка зі СР (спадкові справи та видані на їх підставі свідоцтва про право на спадщину)
я так зрозуміла що "Інформаційна довідка зі СР (заповіти)" тягнути вже не потрібно перед видачею свідоцтва?!
хто як робить?
і взагалі, хто небудь бачив інструкцію до оновленого СР?
я посиділа через "Учбове підключення" і методом наукового тику чомусь дійшла висновку що треба тільки спадкові справи та видані на їх підставі свідоцтва про право на спадщину перевіряти...
14. Свідоцтво про право на спадщину
15. Витяг зі СР про реєстрацію.
16. Якщо видаємо свідоцтва іншою датою, то п.п.11-15 повторити.
десь так...
опис Ваш - ОЧЕНЬ ДАЖЕ
скорочення поприбирати і можна "ШИТЬ ДЕЛО"