Номер повідомлення:#8
Букет роз
» 04 березня 2014, 16:06
Із запровадженням з 01січня 2013 року в Україні системи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень проводиться, зокрема, органами державної реєстрації прав – структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції України (стаття 6 Закону).
При оформленні спадкових прав непоодинокими є випадки втрати правовстановлюючого документа, на підставі якого нерухоме майно належало спадкодавцю. Так, до 01 січня 2013 року існував чіткий механізм, діючи за яким, спадкоємець мав можливість відновити документ: спадкоємець за запитом нотаріуса мав право отримати дублікат правовстановлюючого документа та подати його до БТІ для відновлення відомостей, які свідчили б про проведення державної реєстрації такого майна та, в результаті, отримати правовстановлюючий документ, який засвідчував право власності, на ім’я померлого.
Частина 7 статті 16 Закону передбачає, що державна реєстрація прав проводиться на підставі заяви власника, іншого правонабувача, сторони правочину, за яким виникло право, уповноваженої ними особи або державного кадастрового реєстратора у випадках, передбачених цим Законом.
Частиною 3 статті 1223 Цивільного кодексу України закріплено, що право на спадкування виникає у день відкриття спадщини, а відповідно до частини 5 статті 1268 Цивільного кодексу України незалежно від часу прийняття спадщини вона належить спадкоємцеві з часу відкриття спадщини.
Вот такие туманные 2 абцаза из Узагальнення нотаріальної практики з питань видачі приватними та державними нотаріусами Київського міського нотаріального округу дублікатів документів, выложенные 11.11.13г.
Можно увидеть тут туманное, что спадкоємець є іншим правонабувачем і може подати заяву на держ.реєстрацію у РС. Але не відомо чи прийме таку заяву РС.