Номер повідомлення:#33
Semiramida
» 15 лютого 2010, 16:20
на №23, ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК документів, що не підлягають реєстрації [B] 1. Листи, що надійшли в копії до відома. [/B] 2. Повідомлення про засідання, наради, збори і порядок денний. 3. Графіки, наряди, заявки, рознарядки. [B] 4. Інформація, надіслана до відома. [/B] 5. Навчальні плани, програми (копії). 6. Тарифи (копії). 7. Поздоровчі листи і запрошення. 8. Друковані видання (книги, журнали, бюлетені). 9. Квартальні звіти. 10. Форми статистичної звітності. Згідно цього переліку листи ГУЮ, які надходять до відома, не реєструються...Тепер не знаю - записувати їх чи ні.... минулого року записувала.
Каждому человеку кажется, что он не каждый.