Форум

Інформаційний ресурс

Реформы и непорядок

Re: Реформы и непорядок

Номер повідомлення:#31


Повідомлення notar95 » 05 вересня 2011, 16:03

Ынотио написав:посмотрите на мою аватарку *ROFL* *ROFL* *ROFL*


Класс! *BRAVO* До этого лучшая была у меня (скромно)
И, главное, в тему :mrgreen:
- Простите, а часовню тоже я развалил? (с)
Аватар користувача
notar95
 
Повідомлення: 475
З нами з: 14 грудня 2010, 02:42
Дякував (ла): 194 раз.
Подякували: 553 раз.

Re: Реформы и непорядок

Номер повідомлення:#32


Повідомлення Ынотио » 05 вересня 2011, 16:04

Serhio написав:А кто это? Один из "Реформаторов"?



это возможно станет реалиями, если сильно нервничать с этими реформами
Ынотио
 
Повідомлення: 5281
З нами з: 04 лютого 2008, 15:03
Дякував (ла): 415 раз.
Подякували: 244 раз.

Re: Реформы и непорядок

Номер повідомлення:#33


Повідомлення Vatson » 05 вересня 2011, 16:10

аватаркой просто убилиииииииииииииииии *CRAZY* *ROFL*
Каждый вечер наступает вдруг
Если кушать нечего тебе, мой друг,
Если ты от жизни от такой устал,
Может, вспомнишь, курва,
За кого голосовал?
Аватар користувача
Vatson
 
Повідомлення: 22384
З нами з: 14 червня 2007, 15:04
Дякував (ла): 80964 раз.
Подякували: 45719 раз.

Re: Реформы и непорядок

Номер повідомлення:#34


Повідомлення Tanyushkina » 05 вересня 2011, 16:11

Serhio написав:А кто это? Один из "Реформаторов"?

это рехворматор и дерегулятор в одном лице. смеются с нас :'(
"Жизнь на 10% состоит из того, что происходит, и на 90% - как мы к этому относимся."
Аватар користувача
Tanyushkina
 
Повідомлення: 1016
З нами з: 02 березня 2010, 03:41
Дякував (ла): 54 раз.
Подякували: 228 раз.

Re: Реформы и непорядок

Номер повідомлення:#35


Повідомлення наивная дура » 05 вересня 2011, 16:37

Якщо повернутися до історії розвитку приватного нотаріату в Україні, то за першої каденції міністра економіки України В.М. Пинзеника та міністра юстиції України С.П. Головатого, ці питання стояли досить гостро в контексті поширення на вчинювані приватними нотаріусами нотаріальні дії ставок державного мита і окремого оподаткування доходів нотаріуса, які він мав би отримати за надання додаткових послуг правового характеру при вчиненні нотаріальних дій. Таке бажання держави в той час мало «пікантне» економічне обґрунтування, оскільки не давали всім спокою так звані «надприбутки» приватних нотаріусів. Чи це справді були надприбутки? Думається, що ні. Ситуація полягала в іншому.
Надприбутки отримували ті, хто їх не показував, а реальні доходи нотаріусів, які побачила держава, оскільки вони були відкриті (легальні), тобто доступні усім, починаючи від податкових органів, отримувались ними від своєї праці, в основі якої лежала повна майнова відповідальність та самофінансування нотаріальної діяльності.
Звичайно, такий майновий стан представників окремої професії не міг не хвилювати контролюючі органи, депутатів, представників влади, які також зверталися за вчиненням нотаріальних дій.
Однак приватні нотаріуси в цей період відстояли своє право на нотаріальну діяльність, на отримання гідних гонорарів, які підвищували рівень довіри до нотаріусів з боку суспільства та піднімали престиж професії нотаря.
Сьогодні ж ситуація один до одного, тільки з протилежністю до навпаки. Нотаріусів безмежно багато, а кількість нотаріальних дій зменшилась наполовину, а то й більше, відповідно доходи нотаріусів різко впали. Цьому є і суб’єктивні, і об’єктивні передумови. на реєстрацію нотаріальноїДо суб’єктивних ми можемо віднести зняття квоти діяльності, а до об’єктивних — обвал ринку нерухомості, банківської системи, економічного зубожіння українського народу, зростання цін на енергоносії і т.ін.
Думається, що в Україні вистачить здорового глузду, бажання, досвіду та мудрості спочатку завершити реформування нотаріату відповідно до тих програмних засад, які закладені в Концепції реформування органів нотаріату в Україні, затвердженій наказом Міністерства юстиції України вiд 24.12.2010 р. № 3290/5 , а наступним кроком впорядкувати питання тарифів за участю вже діючої на той час професійної організації нотаріусів.

Таким чином, для наступного кроку, а саме встановлення нотаріального тарифу в діяльності нотаріусів України, його концепції, необхідно:
1) завершити реформу нотаріату;
2) встановити відповідні пільги при оподаткуванні доходу нотаріуса, оскільки слід врахувати пільги фізичних осіб, які звертаються до нотаріуса;
3) встановити тарифи, які мають забезпечити та гарантувати нотаріусу здійснення нотаріальної діяльності гармонійно та неупереджено;
4) зменшити відповідальність нотаріуса до меж страхової суми;
5) встановити граничну чисельність нотаріусів у межах нотаріального округу залежно від чисельності населення.
http://www.mirn.com.ua/publikaciyi/1-pu ... 9-10-17-07
Аватар користувача
наивная дура
 
Повідомлення: 6947
З нами з: 26 лютого 2007, 14:17
Дякував (ла): 1646 раз.
Подякували: 8727 раз.

Re: Реформы и непорядок

Номер повідомлення:#36


Повідомлення наивная дура » 05 вересня 2011, 16:39

С нашим руководством нужно «ловить за язык». Давайте вспомним собственно саму концепцию, выполнением которой так озабочено наше Министерство.

Концепція реформування органів
нотаріату в Україні

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Концепція реформування органів нотаріату (далі – Концепція) визначає сучасний стан інституту нотаріату, цілі, пріоритетні завдання та стратегічні напрями, окреслює механізми її реалізації та очікувані результати.
Метою Концепції є сприяння становленню цілісного підходу до визначення функцій нотаріату та побудови чіткої структури нотаріальних органів з метою надання населенню послуг правового та нотаріального характеру у відповідності до міжнародних стандартів, а також поступового і системного реформування українського нотаріату, як інституту позасудового захисту цивільних прав громадян.
Реформування галузі зумовлено наступними факторами:
1. Невизначеністю статусу нотаріальних органів, зокрема, державних нотаріальних контор, приватних нотаріусів, державного нотаріального архіву.
2. Необхідністю встановлення критеріїв для оптимального забезпечення населення нотаріальними послугами та надмірною концентрацією надання нотаріальних послуг в столиці України – м. Києві та обласних центрах.
3.Відсутністю правової бази, яка б давала можливість нотаріусу як представнику державної публічної влади мати чітко визначені процесуальні права та обов’язки.
4.Відсутністю законодавчо закріплених морально-етичних та професійних правил поведінки у нотаріальній діяльності, системи цінностей.
5.Законодавчою неврегульованістю пенсійного, соціального забезпечення нотаріусів України та системи оподаткування доходів нотаріуса. 6. Відсутністю єдиного підходу щодо оплати за надання нотаріусами послуг, які не пов’язані з учиненням нотаріальних дій. 7. Відсутністю комплексної програми стажування осіб, які мають намір займатися нотаріальною діяльністю, яка передбачала б не лише навчальний процес з питань нотаріату, але й елементи практики, психології, етики, деонтології, логіки, конфліктології, норм процесуального права тощо.
8. Відсутністю комплексної програми підвищення кваліфікації осіб, які вчиняють нотаріальні дії, в тому числі посадових осіб органів місцевого самоврядування тощо.
9. Колізією нормативно-правових актів, що регулюють діяльність нотаріату. 10. Величезною кількістю підзаконних нормативно-правових актів, які часто суперечать один одному (Інструкції, Положення, Порядки).
11. Відсутністю професійної нотаріальної палати та невизначеністю її статусу.
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ
З метою забезпечення реалізації Концепції першочергово проводиться аналіз нормативної бази у сфері нотаріату, ініціюється внесення відповідних змін і доповнень до діючого законодавства, запроваджується прийняття інших нормативних актів, які сприятимуть регулюванню процесу реформування органів нотаріату, створення механізму захисту інтересів трудового колективу державної нотаріальної контори та державного нотаріального архіву при переході до єдиного нотаріату, законодавче закріплення соціальних прав та врегулювання пенсійного забезпечення нотаріуса.
Серед першочергових заходів, які ставить перед собою дана Концепція, є:
1) розробка та прийняття Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, посадовими особами виконавчих комітетів органів місцевого самоврядування, консульськими установами;
2) вжиття заходів щодо зменшення кількості підзаконних нормативно – правових актів, які регулюють питання діловодства, архівної справи, ведення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій та їх узгодженості між собою. 3) визначення критеріїв для оптимального забезпечення населення нотаріальними послугами;
4) розроблення та затвердження Порядку підвищення кваліфікації кадрів, які працюють у сфері нотаріату;
5) вжиття заходів щодо створення галузевого нотаріального архіву при Міністерстві юстиції України.
З метою збереження єдності регулювання організації нотаріальної діяльності та порядку її здійснення наступним кроком у реалізації Концепції є підготовка проекту Закону України «Про нотаріат та організацію нотаріальної діяльності в Україні», прийняття якого забезпечило б належне функціонування реформованого нотаріату.
Для наступного забезпечення функціонування перетвореної системи, дана Концепція передбачає наступні кроки:
1. Створення Академії нотаріату як учбового закладу для підготовки фахівців у сфері нотаріату.
2. Унесення до класифікатора галузей права змін щодо виділення окремої галузі – нотаріального процесу.
3. Приведення у відповідність підзаконних нормативно-правових актів з діючого законодавства. 4. Підготовка та прийняття на законодавчому рівні кодексу професійної етики нотаріуса.
5. Створення професійної самоврядної організації нотаріусів.
Ну где здесь хоть слово о тарифах!!!!

6. Відсутністю єдиного підходу щодо оплати за надання нотаріусами послуг, які не пов’язані з учиненням нотаріальних дій. НЕ ПОВ язанних!
А вот почему-то
2) вжиття заходів щодо зменшення кількості підзаконних нормативно – правових актів, які регулюють питання діловодства, архівної справи, ведення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій та їх узгодженості між собою. Выполняется с точность до наоброт с 2011 у нас очередное новее деловодство, номенклатура и т.д., а уж о "Приведення у відповідність підзаконних нормативно-правових актів з діючого законодавства "можно только мечтать.

Так что все это делается не ради госов, народа (причем в понятие "народ" и "население" нотариусы у Минюста не входят категорически!) а ради реформаторства как такового и личных амбиций.

(я специально выделила сереневым то что действительно архиважно для нотариата и на что начхать минюсту)
Аватар користувача
наивная дура
 
Повідомлення: 6947
З нами з: 26 лютого 2007, 14:17
Дякував (ла): 1646 раз.
Подякували: 8727 раз.

Поперед.

Повернутись в Загальний Форум

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів