А обоснование?seta написав:Пожарная сигнализация нужна так же, как и была...
Теперь эту мысль разделяет МЮ (что меня приятно удивило). Это очень весомый аргумент в "тактичной беседе" с УЮ.Про пожарную сигнализацию написано в ст.24 нашего Закона, вернее не написано ничего.
Это не то средство, которое препятствует несанкционированному доступу в помещение. Положение о рабочем месте разработано на основании ст.24, и в положении, где выписаны требования к месту, о пожарке требования нет.
То что о наличии/отсутствии указывают в акте ни на что не влияет, акт - это такэ -пришел увидел, написал.
Odio написав:А кто себе делал уже новую вывеску, скиньте пожалуйста эскиз на drey114@ukr.net или сдесь выложите!
9. Біля входу у приміщення повинна знаходитись інформаційна
вивіска, що ідентифікує робоче місце (контору) приватного
нотаріуса.
Вивіска має містити інформацію про державу Україну,
Міністерство юстиції України, найменування головного управління
юстиції, до сфери діяльності якого належить нотаріус, найменування
нотаріального округу, напис "НОТАРІАЛЬНА КОНТОРА", якщо приватний
нотаріус має контору (працюють два та більше приватних
нотаріусів), або "НОТАРІУС", якщо нотаріус працює одноособово.
Біля входу у приміщення також розміщується інформація щодо
часу прийому громадян - час початку та закінчення робочого дня,
час обідньої перерви, вихідні дні.
NATA_notar написав:9. Біля входу у приміщення повинна знаходитись інформаційна
вивіска, що ідентифікує робоче місце (контору) приватного
нотаріуса.
Вивіска має містити інформацію про державу Україну,
Міністерство юстиції України, найменування головного управління
юстиції, до сфери діяльності якого належить нотаріус, найменування
нотаріального округу, напис "НОТАРІАЛЬНА КОНТОРА", якщо приватний
нотаріус має контору (працюють два та більше приватних
нотаріусів), або "НОТАРІУС", якщо нотаріус працює одноособово.
Біля входу у приміщення також розміщується інформація щодо
часу прийому громадян - час початку та закінчення робочого дня,
час обідньої перерви, вихідні дні.
Честно говоря, требования глупые, я не вижу смысла в двух табличках, а еще мне не нравится, что нету имени нотариуса, человек к тебе приходит и не знает как зовут нотариуса, это как конфиденцыальная информация или что... И чем не информация перед входом о графике прима, если она розмещена на одной табличке с информацией про нотариса, бред...
NATA_notar написав:Если офис в жилом доме, то нужен отдельный выход, если не жилой, то можна и на третьем и на пятом этаже, лиш бы тебе удобно было. Так было раньше и такого мнения придерживаются управы.
Астра написав:NATA_notar написав:Если офис в жилом доме, то нужен отдельный выход, если не жилой, то можна и на третьем и на пятом этаже, лиш бы тебе удобно было. Так было раньше и такого мнения придерживаются управы.
Основание?
Berizka написав:Скажіть будь ласка я повинна спочатку пройти сертифікацію робочого місця, а потім вже подавати документ на отримання реєстраційного посвідчення чи треба отримати реєстраційне поствідчення, а потім вже проходити сертифікацію?
Андрій написав:Нотка11 в тому то і справа, що вимога щодо прикріплення сейфу була в Положенні в редакції від 17.04.2007 року, а з 01 січня 2009 року це відмінили. Але судячи по всьому, що всі управи все одно вимагають це, питання: на підставі чого????? Справа в тому, що приміщення я буду орендувати, і чи дадуть мені згоду на псування підлоги, дуже сумніваюсь.
Астра написав:
NATA_notar написав:
Если офис в жилом доме, то нужен отдельный выход, если не жилой, то можна и на третьем и на пятом этаже, лиш бы тебе удобно было. Так было раньше и такого мнения придерживаются управы.
Основание?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів