Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 21 січня 2010, 22:24
Вовчич
Шановні колеги! Будь-ласка допоможіть розібратися в ситуації. Є будівля власником якої є районна рада. Ця будівля була передана згідно рішення сесії ради в оперативне управління одному з відділів райдержадміністрації. Тепер частину цієї будівлі мають намір передати в оренду фермерському господарству. Відділом адміністрації своїм наказом був проведений конкурс, який затверджений рішенням ради, проведена незалежна експертна оцінка, є рішення про передачу частини будівлі в оренду ФГ з правом укладання договору керівником відділу адміністрації від імені ради,затверджений типовий договір, орендна плата та ін. Чи може відділ держадміністрації в даному випадку виступати орендодавцем? Які особливості цього договору, на що необхідно звернути увагу та які документи необхідно витребувати? Хто має досвід з цього питання будь –ласка поділіться. Дякую!

ПовідомленняДодано: 22 січня 2010, 15:16
Вовчич
0

ПовідомленняДодано: 22 січня 2010, 16:14
FINA.
Може керівник відділу адміністрації підписувати договір. Витребуйте ще розрахунок орнедної плати ( зверніть увагу щоб не було менше мінімальної дозволеної законом суми, акт прийому передачі в день посвідчення, щоб не виникало питань коли починає діяти договір, ну і все інше- витяги реєстратора, кадастровий номер .

ПовідомленняДодано: 22 січня 2010, 18:57
Вовчич
Дуже дякую Вам FINA! А як вважаєте в договорі зазначати .... відділ адміністрації в особі ПІБ який діє на підставі рішення райради чи ...райрада в особі керівника відділу держадміністрації ПІБ, який діє на підставі рішення райради?

ПовідомленняДодано: 22 січня 2010, 20:47
FINA.
відділ адміністрації в особі ПІБ який діє на підставі рішення райради

ПовідомленняДодано: 22 січня 2010, 23:12
Вовчич
Дякую !!!