Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 03 лютого 2010, 01:31
оксана84
Намагаюсь систематизувати для себе, які документи вимагати для подальшого підтвердження витрат (щоб не було проблем з податковою): 1) витрати за купівлю офісних меблів (який документ вимагати, чи потрібно ще й договір укласти письмовий)2) витрати на виготовлення вивіски (які документи вимагати)3) витрати на комунальні послуги (документ, чи потрібно переоформляти договір з КП з фіз.особи на приватний нотаріус) Будь-ласка підкажіть молодій колезі

ПовідомленняДодано: 03 лютого 2010, 01:39
Сана
Я думаю, с этим вопросом молодой коллеге лучше перейти на Малый...

ПовідомленняДодано: 03 лютого 2010, 02:35
НЮТА
3)не нужно2) вывески нельзя включать1) мебель тоже нельзя, если по письму Лекаря....

ПовідомленняДодано: 03 лютого 2010, 03:00
оксана84
На жаль, на малий форум поки зась, ще не отримала Реєстраційне посвідчення.Тому надіюсь на Вашу підтримкуНЮТА: а що за лист вкажіть реквізити

ПовідомленняДодано: 03 лютого 2010, 03:49
оксана84
Знайшла всі листи, дійсно вичерпний перелік, а для інтернет звязку, якщо в мене МТС-коннект, якось у витрати можна поставити, на канцелярські - достатньо товарного чека? І ще практика ведення книги обліку доходів та витрат (невже необхідно записувати усі доходи, з витратами простіше - їх менше).

ПовідомленняДодано: 03 лютого 2010, 03:50
Людомира
оксана841. Лист Міністерства юстиції України від 01 вересня 2005 року № 31-35/1488 щодо порядку оподаткування доходів фізичних осіб, у тому числі тих, які здійснюють незалежну професійну діяльність, зокрема приватну нотаріальну діяльність.2. Лист Міністерства юстиції України від 02.02.2006 року №31-35/20 (на додаток до листа від 01.09.2005 року за №31-35/1488), щодо порядку оподаткування доходів фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність, зокрема, приватну нотаріальну.

ПовідомленняДодано: 03 лютого 2010, 12:10
Ex lege
МІНІСТЕРСТВОЮСТИЦІЇ УКРАЇНИУкраїна0100К м.Київвул. Городецького, 13тел: (38-044) 379-66-64Факс: (38-044) 279-56-31Державна податкова адміністрація УкраїниЗ 1 січня 2004 року порядок оподаткування доходів фізичних осіб, у тому числі тих, які здійснюють незалежну професійну діяльність, зокрема приватну нотаріальну діяльність, регламентується загальними нормами Закону України від 22.05.2003 [qoute]Про податок з доходів фізичних осіб[qoute] (далі Закон). Спеціального розділу (групи статей), який передбачив би особливості оподаткування доходів осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність і, зокрема, приватну нотаріальну діяльність, у Законі немає.Тобто, хоча приватні нотаріуси і належать до окремої групи платників податку, законодавством встановлено, що з початку 2004 року їхні доходи оподатковуються за загальними нормами закону, в т.ч. щодо порядку визначення загального оподатковуваного доходу, ведення книг обліку доходів і витрат, обов’язків декларування та термінів сплати і таке інше.Згідно пункту 22.2 статті 22 Закону, у разі, якщо норми інших законів чи законодавчих актів містять правила оподаткування доходів фізичних осіб, які суперечать нормам цього Закону, пріоритет мають норми цього Закону.Згідно підпункту [qoute]з[qoute] пункту 1.3 статті І Закону, доходом з джерелом його походження з України визначено будь-який дохід, одержаний платником податку або нарахований на його користь від здійснення будь-яких видів діяльності на території України, зокрема у вигляді доходів від здійснення незалежної професійної діяльності на території України.Доходи платників податку, які здійснюють приватну нотаріальну діяльність це сума коштів, що сплачується за вчинення нотаріальних дій та надання додаткових послуг правового і технічного характеру. Загальний річний оподатковуваний дохід складається з суми загальних місячних оподатковуваних доходів звітного року (пункт 4.1 статті 4 Закону).Статтею 3 Закону України від 02.09.1993 [qoute]Про нотаріат[qoute] визначено, що нотаріус не може перебувати в штаті інших державних, приватних та громадських підприємств і організацій, займатися підприємницькою і посередницькою діяльністю, а також виконувати іншу оплачувану роботу, крім тієї, яка передбачена абзацом другим статті 4 цього Закону (складати проекти угод і заяв, виготовляти копії документів та виписки з них, давати роз’яснення з питань вчинення нотаріальних дій і консультації правового характеру), а також викладацької, наукової у вільний від роботи час.Згідно статті 32 цього Закону, з доходу приватного нотаріуса справляється податок за ставками, встановленими чинним законодавством України.Одночасно цим Законом та іншими нормативно-правовими актами встановлено інші вимоги і обов’язкові умови щодо організації роботи приватного нотаріуса. Так, згідно статті 25 Закону України [qoute]Про нотаріат[qoute], приватний нотаріус повинен мати своє робоче місце в межах нотаріального округу, а відповідно до статті 52 цього Закону використовувати у своїй роботі реєстри для реєстрації нотаріальних дій, нотаріальні свідоцтва та посвідчувальні написи на правочинах і нотаріально засвідчуваних документах за встановленими формами.Відповідно до Положення про вимоги до робочого місця приватного нотаріуса та здійснення контролю за їх дотриманням, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.06,1998 № 36/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12.06.1998 за № 376/2816, приміщення, яке є робочим місцем приватного нотаріуса, має складатися із двох і більше кімнат, належати нотаріусу на праві власності або бути орендованим. Це приміщення має бути забезпечене сейфом для зберігання печаток, штампів, спеціальних бланків та металевими шафами для зберігання архіву.Приміщення має бути підключено до засобів охоронної та пожежної сигналізації, на вікнах мають встановлюватися грати. Робоче місце нотаріуса повинно бути обладнане комп’ютерною та оргтехнікою, телефоном.Крім того, при вчиненні нотаріальних дій (посвідченні та реєстрації правочинів видачі свідоцтв про право на спадщину, накладенні заборони відчуження майна тощо) нотаріуси зобов’язані вносити відповідну інформацію та отримувати витяги з Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, що передбачено відповідними нормативно-правовими актами і пов’язано з певними витратами. Крім того, робота нотаріуса пов’язана з постійним документообігом та використанням спеціальних бланків.Статтею 28 Закону України [qoute]Про нотаріат[qoute] передбачено, що приватний нотаріус зобов'язаний укласти з органом страхування договір службового страхування або внести на спеціальний рахунок у банківську установу страхову заставу.Підтримання належного професійного рівня нотаріуса (статті 5, 6 Закону України [qoute]Про нотаріат[qoute]) потребує систематичної участі його в заходах по підвищенню кваліфікації, що проводяться Міністерством юстиції України та регіональними управліннями юстиції, а також придбання офіційних видань, рекомендованих Мінюстом України, іншої юридичної літератури.З огляду на викладене, Міністерство юстиції України вважає, що вищезазначені та інші обов’язкові витрати приватних нотаріусів, пов’язані з організацією їх роботи, випливають з вимог чинного законодавства і повинні бути відображені у його податковому обліку відповідно до вимог пункту 1.9 статті 19 Закону. Сподіваюсь па розуміння і підтримку.Заступник Міністра Л.В. Єфіменко

ПовідомленняДодано: 03 лютого 2010, 12:26
Ex lege
"На додаток до листа Міністерства юстиції від 01.09.05 № 31-35/1488, з метою встановлення єдиного переліку витрат, пов’язаних з організацією роботи приватних нотаріусів слід зазначити наступне.З 1 січня 2004 року порядок оподаткування доходів фізичних осіб, у тому числі тих, які здійснюють незалежну професійну діяльність, зокрема приватну нотаріальну діяльність, регламентується загальними нормами Закону України від 22.05.2003 «Про податок з доходів фізичних, осіб» (далі Закон). Спеціального розділу (групи статей), який передбачив би особливості оподаткування доходів осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність і, зокрема, приватну нотаріальну діяльність, у Законі немає.Хоча приватні нотаріуси і належать до окремої групи платників податку, їхні доходи оподатковуються за загальними нормами Закону, в т.ч. щодо порядку визначення загального оподатковуваного доходу, ведення книг обліку доходів і витрат, обов’язків декларування та термінів сплати і таке інше.Доходи платників податку, які здійснюють приватну нотаріальну діяльність це сума коштів, що сплачується за вчинення нотаріальних дій та надання додаткових послуг правового і технічного характеру. Загальний річний оподатковуваний дохід складається з суми загальних місячних оподатковуваних доходів звітного року (пункт 4.1 статті 4 Закону).Згідно вимог Закону України «Про нотаріат» організація роботи приватних нотаріусів, як вже зазначалось у попередньому листі Мін’юсту, пов’язана з певними обов’язковими умовами її забезпечення, що регламентовано нормативними правовими актами. Зокрема, нотаріус повинен мати робоче місце, використовувати у своїй роботи реєстри для реєстрації нотаріальних дій та бланки нотаріально засвідчуваних документах за встановленими формами.У зв’язку з викладеним, необхідно при оподаткуванні доходів приватних нотаріусів за звітний податковий період враховувати документально підтверджені обов’язкові витрати, що пов’язані з організацією їх роботи:- користування приміщенням (оренда плата, платежі за надання комунальних послуг та інших обов’язкові платежі), яке є робочим місцем приватного нотаріуса (ст. 25 Закону України «Про нотаріат»)- користування телефонним зв’язком,- одержання спеціальних бланків нотаріальних документів, книг обліку та реєстрів., необхідних у роботі нотаріуса- виготовлення печаток та штампів, а також їх заміна (ст. 26 Закону України «Про нотаріат»)- укладання договору службового страхування або внесення страхової застави (ст. 28 Закону України «Про нотаріат»)- придбання канцелярських приладь- оплата інформаційно-технічних послуг щодо користування Державними реєстрами, що діють в системі нотаріату- модернізація та обслуговування комп’ютерної та копіювальної техніки, придбання комплектів катриджів- оплата праці найманих працівників за трудовими угодами- сплата нотаріусами внесків до Пенсійного фонду, в тому числі на користь найманих працівників, та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування- придбання офіційних, видань, рекомендованих Міністерством юстиції, проходження навчання по підвищенню професійного рівня- використання електронної бази законодавства.Вказані витрати приватних нотаріусів, пов’язані з організацією їх роботи, є необхідними для забезпечення законності та професійності їх діяльності та випливають з вимог чинного законодавства і повинні бути відображені у його податковому обліку відповідно до вимог пункту 19.1 статті 19 Закону. При цьому, понесені витрати враховуються за звітний податковий період (рік) та не переносяться на наступний звітний податковий період (рік).З повагою,Заступник Міністра Л.В. Єфіменко"

ПовідомленняДодано: 04 лютого 2010, 14:44
tim
Книгу доходів веду поквартально: вказую лише крайні дати кварталу, відповідні номери по реєстру (замість джерел надходження), загальні суми по кварталам (доходи, витрати). Цю книгу нереально вести без помилок, тому штрафу до 85 грн.))) не уникнути. Так чому [qoute]запарюватись[qoute], як кажуть: [qoute]беріть 100 грн. без здачі[qoute]. Це мені підказали в ... податковій)))

ПовідомленняДодано: 05 лютого 2010, 15:31
Вуаля
а у нас налоговая разослала вот такое письмо, о том, что у нас нет расходов. не знаю что с ним делать - то ли в мусор, то ли начинать бояться