Сторінка 1 з 1
Додано:
08 лютого 2010, 18:52
В.П..
Заповнюю додаток 33 до розрахунку суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування. У лютому місяці я отримала валові витрати за мінусом в сумі 8000 гривень.Що мені записати в графі 2 ( Сума доходу, заявлена в податковій декларації )? Якщо запишу від'ємну суму - не прийме пенсійний фонд, якщо мінімальну заробітну плату - буде розбіжності з податковою декларацією. Порадьте, будь-ласка.
Додано:
08 лютого 2010, 18:59
Vatson
разногласия итак с декларацией будут, по ПФ в отчетности иногда доход получается больше, так как из декларации Вы вычитаете суммы, уплаченные юриками, а для ПФ используете, за вычетом расходов.
Додано:
08 лютого 2010, 19:12
В.П..
Все дело в том, что пенсионный фонд требует чтобы сумы совпадали
Додано:
08 лютого 2010, 19:15
Vatson
А Вы им скажите, что в налоговой декларации не предусмотрен раздел дохода по месяцам, а есть только годовой.
Додано:
08 лютого 2010, 19:38
Лелека
Прочитайте МЕН №6 за 2009год,там описан порядок заполненя приложения 33.
Додано:
08 лютого 2010, 19:40
BMW
Возьмите доход предыдущих двух-трёх месяцев, и разбросайте его в том числе и на месяц, в котором минус. Т.е. общая сумма чистого дохода от этого не изменится и месяца с минусом у Вас не будет.
Додано:
08 лютого 2010, 19:49
В.П..
Спасибо Вам Всем!
Додано:
08 лютого 2010, 19:57
Виктор иЯ
[QUOTE]Якщо запишу від'ємну суму - не прийме пенсійний фонд,[/QUOTE]А чего вы думаете что Пенсионный фонд не примет? Вам уже сказали, или вы просто так думаете ?
Додано:
08 лютого 2010, 20:29
Starusha
Я не згідна брати річний дохід і розбивати по місяцях, так як в одному місяці в мене дохід, наприклад 11 тисяч, а в другому 2 тисячі. З 11 тисяч я плачу максимальну величину в пенсійний, а з двох тисяч тільки 664 грв.А з 13 тисяч поділити на два = 6,5 тисяч та на 33,2 проценти...
Додано:
08 лютого 2010, 20:43
В.П..
Виктор иЯ ! Послала секретаря второй раз , вернули.
Додано:
08 лютого 2010, 20:49
В.П..
Ссылаются на Постанову правління Пенсійного Фонду України від 19.12.2003 року за № 21-1, сижу читаю...Уж и не знаю чем доказать Пенсионникам , что Декларация и Додаток 33 могут не совпадать
Додано:
08 лютого 2010, 21:39
Виктор иЯ
[QUOTE]Якщо запишу від'ємну суму - не прийме пенсійний фонд[/QUOTE]у меня тоже такая ситуация в одном месяце. но я еще не ходила, и мне интересно, какие у них аргументы, почему они не принимают???
Додано:
08 лютого 2010, 21:40
Виктор иЯ
[QUOTE]Я не згідна брати річний дохід і розбивати по місяцях,[/QUOTE]и как вы решили заполнить этот додаток ?
Додано:
08 лютого 2010, 21:57
В.П..
Виктор иЯ! Старуха имела ввиду, что в пенсионном предлагают годовой доход разбить на 12 месяцев и таким образом сплачивать пенсионный. И конечно же переплата очевидная. Так что подождем ответ наших аксакалов.
Додано:
09 лютого 2010, 12:13
Весна :)
справа в тім, що при -за місяць у вас не буде йти відрахування до пенсійного, отже і цей місяць вам не зараховується до стажк, може коряво висловлююсь, але я не бухгалтер, так нам пояснювали в ПФ.тому варіанти 2, перший все розбити рівномірно, підходить у тому випадку коли прибуток не дуже великий, а другий перші 11 місяців йде мінімальна заробітна, чи трохи більше це кожен для себе визначає, а залишок кидається на 12 місяць.
Додано:
09 лютого 2010, 12:19
OLENA
Весна , то есть в стаж зачисляется сумма за год общая и неважно, сколько указывать по месяцам? я правильно поняла?
Додано:
09 лютого 2010, 12:26
Весна :)
мається на увазі, що сплата до ПФ не можу бути менша ніж від мінімальної зп, якщо менша то трудовий стаж не йде в повному обсязі.якщо людина на півставки працює, тобто сплата йде з 1/2 мінімал. зп то і стаж буде нарахований не за 1 рік , а тільки за 6 місяців.
Додано:
09 лютого 2010, 15:22
andy
Постановою правління Пенсійного фонду України від 05.11.2009 № 26-1 затверджено ПОРЯДОК формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України, починаючи з 1 січня 2010 року.Згідно п. 2 цієї Постанови визначено, що Порядок регулює питання подання звіту до органів Пенсійного фонду України за звітні періоди починаючи з 1 січня 2010 року. Думаю звернутись у ПФ щодо надання роз'яснень, оскільки стоїть питання в правильному розумінні формулювання [qoute]за звітні періоди починаючи з 1 січня 2010 року[qoute]Тобто, чи подається звіт по новій формі починаючи з 1 січня 2010 року, або мова йде про звітні періоди, починаючи з 01.01.2010 р.Якщо перше, тоді нотаріусам слід подавати звіт по-новому, якщо друге - тоді звіт подається по-старому, а нова форма звіту буде подаватись лише за наслідками 2010 року до 01.04.2011 року.Згідно цієї Постанови звіт у ПФ подається за додатком № 5Подача нотаріусами звіту, якщо слідувати цій Постанові, відбувається на 2-х аркушах: 1-й) Перелік таблиць, в якому галочкою відмічається таблиця № 3 „Нарахування внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування особами, які забезпечують себе роботою самостійно”, 2-й) Безпосередньо Таблиця 3 «Нарахування внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування особами, які забезпечують себе роботою самостійно”, яка по формі практично відповідає колишньому додатку № 33.
Додано:
09 лютого 2010, 15:34
Vatson
дык это теперь новая форма?а самим додатком новым кто-нибудь поделиться?
Додано:
09 лютого 2010, 15:39
andy
поки що в телефонному режимі у ПФ повідомили, що подаєм звіт за 2009 рік по-старому (додаток 33), по-новому будемо подавати за 2010 р.якщо є наймана робоча сила, тоді щомісячні звіти подаються по-новому (у лютому - за січень місяць 2010 р.)
Додано:
09 лютого 2010, 17:10
СКІФ
Як заповнити Додаток 33[B][I][U][QUOTE][/QUOTE][/U][/I][/B], очень просто - чернилами или пастой (синей или черной), но не томатной. Шутка. Вариант выхода из ситуации - смотри пост. Ника 911
Додано:
16 лютого 2010, 18:37
Vatson
я посмотрела єтот додаток № 5-можно повеситься:(
Додано:
16 лютого 2010, 18:46
КЛЕОПАТРА
Vatson, по такій формі ми будемо здавати за 2010 рік. До цього часу все може змінитися.
Додано:
16 лютого 2010, 18:53
Vatson
КЛЕОПАТРА, я надеюсь,что в этом году мы все еще будет сдаваться по-старому, но в этом Постановлении от 05.11.2009 года написано, что оно действует с 01.01.2010 года и если мы сдаем отчет в 2010 году, то вполне может быть,что заставят сдавать по новой форме:((
Додано:
16 лютого 2010, 18:56
Vatson
КЛЕОПАТРА, поговорила сейчас с бухгалтером и она тоже придерживается Вашего мнения. извечный вопрос-что делать?подготовлю бумаги по-старому, если не примут-буду переделывать по-новому:( (тут бы смайлик, что вешаюсь).
Додано:
16 лютого 2010, 19:02
Per se
Vatson, у нас сдают по старым формам… ниче ..вроде бы тьюфу -тьюфу))