Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 15 лютого 2010, 16:17
В.П..
Господа! Где-то видела на форуме письмо в налоговою по поводу невозможности предоставить им информацию по земельним участкам . Но не могу найти его.Налоговая пишет ... на виконання статт 12, 13... Закону України /[qoute] Про плату за землю/[qoute] від 03.07.1992 року просимо надати інформацію щодо відчудження домоволодінь у приватному секторі ( цільове призначення земельної ділянки, номер угоди та дату укладання, суму яка зазначена в угоді, грошову оцінку земельної ділянки .Коллеги уже писали аргументированый ответ. Может гто-то поделится им.Заранее благодарна.

ПовідомленняДодано: 15 лютого 2010, 16:20
Vatson
Насчет земли не знаю. но по форумк біло такое, может поможет:)30 січня 2009 року мною одержано лист за Вашим підписом (вих.№ №90/К/17-014 від 26.01.2009р.), в якому Ви зазначаєте, що мною ”в порушення вимог статті 14 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» № 889-ІУ від 22.05.2003 року, де сказано, що нотаріуси зобов'язані надсилати інформацію про посвідчені договори дарування податковому органу у строки, встановлені для податкового кварталу, не надавались звіти форми 1 -ДФ за І квартал 2006 року, III - IV квартали 2006 року, II - IV квартали 2007 року та І - III квартали 2008 року”. При цьому Ви, посилаючись на вимоги Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» № 889-ІУ від 22.05.2003 року, просите терміново подати зазначені звіти.Виходячи з вищезазначеного, а також на підставі статті 4 Закону України “Про нотаріат”, згідно якої нотаріус має право давати “консультації правового характеру”, тобто здійснювати неофіційне професійне тлумачення з питань, що стосуються будь-якої сфери правовідносин, в тому числі й з питань, що стосуються правовідносин в сфері оподаткування доходів громадян, вважаю за необхідне зробити наступне роз’яснення.Згідно пункту 14.1. статті 14 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» кошти, майно, майнові чи немайнові права, вартість робіт, послуг, подаровані платнику податку, оподатковуються за правилами, встановленими цим Законом для оподаткування спадщини. Згідно пункту 13.4. статті 13 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» нотаріус зобов'язаний надіслати інформацію про видачу свідоцтв про право на спадщину податковому органу у строки, встановлені для податкового кварталу, а згідно пункту 13.5. Правила виконання цієї статті визначаються Кабінетом Міністрів України.У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України №67 від 21 січня 2005р. ”Про реалізацію статті 13 Закону України “Про податок з доходів фізичних осіб” на Міністерство юстиції України покладено обов’язок по забезпеченню подання державними нотаріальними конторами відповідним органам державної податкової служби у строки, встановлені законом для податкового кварталу, інформації щодо виданих свідоцтв про право на спадщину за формою, визначеною Державною податковою адміністрацією. Посилання в цій постанові на обов’язковість подання відомостей приватними нотаріусами відсутнє.Державною податковою адміністрацією України 19.08.2005р. видано наказ за №352 “Про надання інформації державними нотаріальними конторами або приватними нотаріусами та про внесення змін до наказу Державної податкової адміністрації України від 29.09.2003 №451”. В ньому зазначається, що він виданий на виконання пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 21 січня 2005 року №67. Зазначеним наказом ДПА України протиправно розширила коло осіб з державних нотаріальних контор до приватних нотаріусів, які зобов’язані надавати відомості, що становлять нотаріальну таємницю, а саме, по нотаріально посвідченим договорам дарування. Необхідно зазначити наступне. Як постанови Кабінету Міністрів України, так і накази ДПА України є підзаконними нормативними актами, але у відповідності до ієрархії норм права постанови Кабінету Міністрів України мають вищу юридичну силу по відношенню до наказів ДПА України. Тобто, наказ ДПА України, що видається з метою реалізації постанови Кабінету Міністрів України, не може виходити за межі правового поля, безпосередньо визначеного такою постановою. Встановлення ДПА України форми звітності для приватних нотаріусів по посвідченим ними договорам дарування не є тотожним відносно обов’язку визначити форму інформації щодо виданих свідоцтв про право на спадщину для державних нотаріальних контор у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України №67 від 21.01.2005р.У відповідності до статті 8 (Нотаріальна таємниця) Закону України «Про нотаріат» №3425-XII від 02.09.1993 року ”Довідки про суму нотаріально посвідчених договорів, які необхідні виключно для встановлення додержання законодавства з питань оподаткування, надаються нотаріусом протягом 10 робочих днів на обґрунтовану письмову вимогу органів державної податкової служби.” Все вищезазначене означає наступне. Надання відомостей приватним нотаріусом по вчинених ним нотаріальним діям (посвідченим договорам, в тому числі й договорам дарування) органам державної податкової служби може бути здійснено тільки на підставі закону (а не підзаконного нормативного акта, навіть зареєстрованого в Міністерстві юстиції України, що виходить за межі правового поля, визначеного законом) по сумі посвідченого договору на підставі письмової вимоги, яка повинна бути обґрунтованою. Тобто містити в собі відомості стосовно конкретно визначеної особи, щодо якої вчинялася нотаріальна дія, найменування договору та дату його посвідчення нотаріусом із зазначенням необхідності витребування таких відомостей виключно для встановлення додержання законодавства з питань оподаткування. Відсутність правового визначення меж, якими визначається письмова вимога органу державної податкової служби обґрунтованою, покладає безпосередньо на самого нотаріуса встановлення достатності наведених у такій вимозі відомостей, необхідних для повідомлення за наданою вимогою, нотаріальної таємниці. В іншому випадку, при порушенні нотаріусом обов’язку додержання нотаріальної таємниці, він сам повинен притягатися до відповідальності.Таким чином, Ваша письмова вимога стосовно надання відомостей по посвідченим мною договорам дарування є безпідставною, у зв’язку з чим я відмовляю Вам в наданні відомостей, що становлять нотаріальну таємницю.

ПовідомленняДодано: 15 лютого 2010, 16:27
Nonna
во обнаглели...им уже и по земле все сведения подавай..... когда ж они сами оторвут свои задницы и начнут работать........

ПовідомленняДодано: 15 лютого 2010, 16:29
S-phone.
После этого моего письма жду уже почти три месяца, а ответа от налоговой все нет.Выберите, что для Вас подойдет, успеха!На Ваш лист № 40483/Н/173 від 11.11.2009 року стосовно сплати земельного податку мною, приватним нотаріусом **********, як ОРЕНДАРЕМ нежитлового приміщення та наданням у зв’язку цим податкової звітності про сплату земельного податку, повідомляю наступне:#9658Відповідно до ст. 19 Конституції України, норми якої є нормами прямої дії, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України.#9658В Законі України «Про податок з доходів фізичних осіб» від 22 травня 2003 року № 889-IV, в абзаці 2 підпункту «в» пункту 19.1 статті 19 визначено, що податковий орган має право вимагати від платників податку з доходу фізичних осіб (в тому числі від приватного нотаріуса) пред’явити документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу, обчисленням і сплатою податку, та підтвердити необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у декларації, тільки у межах своєї компетенції, визначеної законодавством.#9658Пункт 1. 9 статті 1 Закону України “Про податок з доходів фізичних осіб” визначає діяльність приватних нотаріусів як незалежну професійну діяльність. Статтею 3 Закону України «Про нотаріат» передбачено, що нотаріус не може займатися підприємницькою або адвокатською діяльністю, перебувати на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування, перебувати у штаті інших юридичних осіб, а також виконувати іншу оплачувану роботу, крім викладацької, наукової і творчої, у вільний від роботи час. Таким чином, приватна нотаріальна діяльність не є підприємницькою діяльністю. #9658 відповідно до ст. 5 Закону України «Про плату за землю» «Об’єктом плати за землю є земельна ділянка, а також земельна частка (пай), яка перебуває у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди». (Частина перша статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2271-III від 08.02.2001). «Суб’єктом плати за землю (платником) є власник земельної ділянки, земельної частки (паю) і землекористувач, у тому числі орендар». (Частина друга статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2271-III від 08.02.2001) #9658 відповідно до ст. 13 вищевказаного Закону «Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, а орендної плати за земельну ділянку, яка перебуває у державній або комунальній власності, — договір оренди такої земельної ділянки». (Стаття 13 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2505-IV від 25.03.2005) #9658 відповідно до Статті 796 Цивільного кодексу України «1.Одночасно з правом найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) наймачеві надається право користування земельною ділянкою, на якій вони знаходяться, а також право користування земельною ділянкою, яка прилягає до будівлі або споруди, у розмірі, необхідному для досягнення мети найму. 2. У договорі найму сторони можуть визначити розмір земельної ділянки, яка передається наймачеві. Якщо розмір земельної ділянки у договорі не визначений, наймачеві надається право користування усією земельною ділянкою, якою володів наймодавець. 3. Якщо наймодавець не є власником земельної ділянки, вважається, що власник земельної ділянки погоджується на надання наймачеві права користування земельною ділянкою, якщо інше не встановлено договором наймодавця з власником земельної ділянки». #9658 відповідно до Статті 797 Цивільного кодексу України «1. Плата, яка справляється з наймача будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), складається з плати за користування нею і плати за користування земельною ділянкою».#9658 відповідно до роз’яснення інформаційно-довідкового департаменту ДПА України, отриманого мною 11 листопада 2009 року, о 14 год. 50 хв., за телефоном 0 800 501 007, підставою для сплати земельного податку є відомості Державного земельного кадастру (в якому, зокрема, відсутні відомості про мене, як власника земельної ділянки), або Договір оренди земельної ділянки (який також не укладався за відсутністю як предмету так і об’єкту оренди). #9658 Конституцією України передбачено, що «кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом».#9658 Статтею 13 Закону України «Про податкову службу в Україні»передбачено, що «посадові особи органів державної податкової служби зобов'язані дотримувати Конституції і законів України, інших нормативних актів, прав та охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій…» #9658 Стаття 68 Конституції наголошує: Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.#9658 Частиною 2 статті 32 Конституції України та ч. 4 ст. 23 Закону України «Про інформацію» не допускається збирання, зберігання, використання й поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.#9658 Статтею 4 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» встановлені обмеження, спрямовані на запобігання та протидії корупції, зокрема забороняється: 1) використовувати своє службове становище з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб, у тому числі: в) неправомірно втручатися в діяльність інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування або посадових осіб.Таким чином, жоден з вищевказаних нормативних актів України не визначає - по перше: сплату додаткового окремого (подвійного) податку на землю одночасно орендарем частки нежитлового приміщення, розташованого в багатоповерховому будинку комунальної форми власності, та його власником. Відповідальний за перерахування плати за землю, яка в свою чергу включена в суму, яку ОРЕНДАР сплачує в якості комунальних платежів і плати за користування земельною ділянкою, у відповідності до діючого законодавства - є власник - по друге:взаємовідносини між ОРЕНДАРЕМ та ОРЕНДОДАВЦЕМ майна визначені у Договорі оренди нежитлового приміщення від 22.02.20** року (із відповідними додатками) і влаштовують на цей час сторони Договору. Договірні відносини між КП «Міська госпрозрахункова поліклініка профоглядів» та приватним нотаріусом ************стосовно оренди нежитлового приміщення – врегульовані відповідно до вимог діючого законодавства України і в частині земельних правовідносин також повністю відповідають вимогам чинного законодавства, внутрішнім домовленостям ОРЕНДОДАВЦЯ та ОРЕНДАРЯ, а в частині права користування земельною ділянкою, окрім того, - є конфіденційною інформацію. З урахуванням викладеного та з метою недопущення порушення конституційних прав громадян і юридичних осіб та вимог названих законодавчих актів України, як з боку працівників ДПІ так і з боку нотаріуса, вважаю, що вимоги податкового інспектора *******ї ДНІ Мем*ва Фе**** ***товича про сплату мною земельного податку і подання у зв’язку з цим податкової звітності – є безпідставними.НОТАРІУС ***********И еще в дополнение, может пригодиться:Закон [qoute]Про інформацію[qoute] Стаття 31. Доступ громадян до інформації про них Громадяни мають право:знати у період збирання інформації, які відомості про них і з якою метою збираються, як, ким і з якою метою вони використовуютьсядоступу до інформації про них, заперечувати її правильність, повноту, доречність тощо.Державні органи та організації, органи місцевого і регіонального самоврядування, інформаційні системи яких вміщують інформацію про громадян, зобов'язані надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених законом, а також вживати заходів щодо запобігання несанкціонованому доступу до неї. У разі порушень цих вимог Закон гарантує захист громадян від завданої їм шкоди використанням такої інформації.Забороняється доступ сторонніх осіб до відомостей про іншу особу, зібраних відповідно до чинного законодавства державними органами, організаціями і посадовими особами.Зберігання інформації про громадян не повинно тривати довше, ніж це необхідно для законно встановленої мети.Всі організації, які збирають інформацію про громадян, повинні до початку роботи з нею здійснити у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку державну реєстрацію відповідних баз даних.Необхідна кількість даних про громадян, яку можна одержати законним шляхом, має бути максимально обмеженою і може використовуватися лише для законно встановленої мети.Відмова в доступі до такої інформації, або приховування її, або незаконні збирання, використання, зберігання чи поширення можуть бути оскаржені до суду.( Офіційне тлумачення до статті 31 див. в Рішенні Конституційного Суду України N 5-зп ( v005p710-97 ) від 30.10.97)

ПовідомленняДодано: 15 лютого 2010, 16:31
Vatson
nonna, а зачем?у меня клиент в прошлом году приходил просил копию квитанции об уплате налога, свою где-то потерял, а в налоговой при подаче декларации сказали -мы не будем искать по базе данных дошел налог или нет, находите где хотите, или идите платите еще раз, приходил ко мне, я/ сняла копию со своей копии и предложила написать на них жалобу.