Додано: 01 грудня 2010, 20:07
Відкритий лист Володимира Марченка щодо намірів прийняти участь у виборах на посаду Президента Української нотаріальної палатиШановні колеги!17 грудня цього року відбудеться звітно-виборча Конференція Української нотаріальної палати. Головними питаннями порядку денного будуть: обрання Президента та центральних керівних органів Української нотаріальної палати.На мою особисту думку та на думку всієї нотаріальної спільноти останніми роками Українська нотаріальна палата, що свого часу була створена як громадська організація нотаріусів, перетворилась на повністю інертну структуру, далеку від проблем та потреб кожного її члена, байдужу до всіх подій, що відбуваються в нотаріаті.Нинішній керівний склад палати головною метою своєї діяльності бачить лише збереження такого бездіяльного статус-кво та утримання будь-що своєї влади та контролю над фінансовими ресурсами палати.УНП, в особі її керівних органів, абсолютно не займається захистом прав і законних інтересів ні нотаріусів ні професії в цілому і , як результат, на теперішній час цілком втратила авторитет серед нотаріальної спільноти, як організація, яка всюди і завжди повинна здійснювати захист практикуючих нотаріусів і професії в цілому.Бездіяльність і безпорадність – це ті епітети, якими на цей час можливо характеризувати роботу центральних керівних органів УНП. Палата остаточно не втратила свій авторитет серед колег лише тому, що окремі регіональні відділення, всупереч та без оглядки на центральне керівництво підтримують, або намагаються підтримувати роботу на місцях.Також, абсолютно неприйнятною, на мій погляд, і на погляд більшості колег є практика, коли посада Президента Української нотаріальної палати розглядається окремими особами лише як «тепле місце» для чиновників ( особливо предпенсійного або пенсійного віку). Адже на цій посаді необхідно працювати 24 години на добу і тоді хоча б частину з наступного переліку завдань можливо було виконати:- необхідність законодавчого закріплення і створення в Україні єдиного нотаріату латинського типу( прийняття нової редакції ЗУ «Про нотаріат»)- необхідність законодавчого врегулювання нотаріального процесу ( прийняття Нотаріального процесуального кодексу)- законодавче врегулювання питання доступу до професії (квотування)- пенсійне забезпечення, соціальний захист нотаріусів (створення професійної організації нотаріусів)- розвиток професії (захист прав нотаріусів, професійне лобіювання інтересів, формування позитивного іміджу нотаріуса у нашому суспільстві).- врегулювання питання сучасної та достойної системи оплати праці нотаріусів.- прозорість діяльності нотаріальних самоврядних організацій (відкрита щорічна звітність)- доступність офіційного видання Української нотаріальної палати (обов’язкове офіційне друковане видання як палати, так і профспілки повинно видаватися за рахунок членських внесків та бути безкоштовним)Саме тому прогресивні кола нотаріальної спільноти, обурені непридатністю та небажанням працювати нинішнього керівництва УНП дійшли висновку, що далі такий стан терпіти не можна. Поділяючи цілком зрозуміле та обґрунтоване занепокоєння нотаріусів за майбутнє нотаріату, я прийняв рішення виставляти свою кандидатуру на посаду Президента Української нотаріальної палати.Я готовий докласти все, що у мене є: напрацювання, час, досвід, організаторські здібності, власний авторитет лідера, можливості і потужну професійну команду – для того, щоб Українська нотаріальна палата стала дійсно реальною, міцною, відкритою, демократичною, активною і корисною організацією нотаріусів і для нотаріусів.Тому, шановні колеги і однодумці, я прошу вас підтримати мою кандидатуру на майбутній звітно-виборчий Конференції УНП. З повагоюПриватний нотаріус Харківського міського нотаріального округу Володимир Марченко [B]А тепер факти по темі :[/B] 1. Для початку , в суботу та в неділю технікою не користуюся і думки не мав , що тут розмістили [qoute] новая правда о кандидате в президенты УНП [qoute] .2. За активну громадську діяльність та сприяння авторитету професії «Нотаріус» Володимира Марченка було відзначено: - Золотим параграфом (посвідчення № 26) вищою відзнакою Української Нотаріальної палати - Дипломом лауреата ІІІ Всеукраїнського конкурсу на вище професійне досягнення «Юрист року» у номінації «Нотаріус» за підсумками 2002 року ( представлення було зроблено безпосередньо УНП )3. Асоціація приватних нотаріусів Харківської області є одним з найстарішим членом УНП . Була прийнята до лав колективних членів УНП ( і по цей час таковив є , іншого рішення не приймали не Асоціація ні Рада УНП і один до одного іншого не доводили ) Протоколом Ради УНП 27 лютого 1998 року .Загальними зборами Асоціації на ряду з іншим колегою висунут делегатом на звітно-виборчу Конференцію УНП що відбудеться 17.12.2010.Я так сподіваюсь сумніви на цю тему зняв ( підкреслюю , що з вище наведеного є документальна база ) .4. На сьогодні я є членом декількох громадських організацій і в деяких навіть входжу до керівних органів і це не заборонено чинним законодавством .Відповідно будь-який колективний член УНП за рішення своїх загальних зборів ( вищого органу ) має право визначити своїх делегатів і ні хто (окрім загальних зборів) не має права їм на це вказувати . І якщо виявилося , що це моя кандидатура , то я можу висловити виключно свою вдячність і пообіцяти , що я їх довіру виправдаю . [B] 5. Наші пропозиції щодо внесення змін до Уставу УНП.[/B][B]Витяг з Протокола від 25 листопада 2010 рокузагальних зборів Ассоціації приватних нотаріусів Харківської областіколективного члена Української нотаріальної палати[/B]3. а) СЛУХАЛИ: про розгляд проекту Пропозицій щодо внесення змін і доповнень до Статуту Української нотаріальної палати запропонованих до обговорення Радою Української нотаріальної палати від 29.10.2010 року та дійшли висновку, що пункти проекту:• 4. З абзацу другого пункту 2.3 виключити слова “з наступним затвердженням цього рішення Конференцією нотаріальної палати”.• 5. З абзацу першого пункту 2.4 виключити останнє речення. Доповнити цей пункт новим абзацем такого змісту:“Порядок справляння, витрачання звітування про розподіл членських внесків у відділеннях нотаріальної палати встановлюєьтся Радою Української нотаріальної палати”.У зв”язку з цим абзац другий і третій пункту вважати абзацами третім і четвертим.• 6. З абзацу першого пункту 2.7 виключити слова “делегувати свого представника до вищих органів управління нотаріальної палати”.• 7. Доповнити розділ 2 новим пунктом 2.11 такого змісту:“2.11 Колективний член автоматично вибуває зі складу Української нотаріальної палати за рішенням її Ради у разі невиконання статутних вимог.”• 10. В абзаці другому пункту 3.6 цифру “1/5” замінити цифрою “1/4”.• 12. У пункті 3.9:в абзаці першому слово “таємним” замінити словом “відкритим”доповнити пункт новим абзацом третім такого змісту:“Віце-президенти Української нотаріальної палати обираються Радою палати з числа її членів. Кількість віце-президентів визначається рішенням Ради палати”.• 14. Пункт 3.14 доповнити новим абзацом третім такого змісту:“У разі відсутності на засіданні члена Ради з поважних причин він може передати свій голос президенту нотаріальної палати або одному з членів Ради палати”.[B]підлягають відхиленню з підстав їх недемократичності, недоцільності та спроби обмежити права членів Української нотаріальної палати.[/B][B]б) СЛУХАЛИ: пропозиції членів Асоціації приватних нотаріусів Харківської області щодо внесення змін та доповнень до Статуту Української нотаріальної палати:[/B]1. Пункт 2.1. статті 2 Статуту викласти у наступній редакції:“ 2.1. Українська нотаріальна палата створюється на принципах індивідуального та колективного членства.Індивідуальними членами Української нотаріальної палати можуть бути практикуючі нотаріуси та нотаріуси-пенсіонери.”2. Абзац перший пункта 2.4 статті 2 Статуту викласти у наступній редакції:“Розміри вступних та членських внесків визначаються кожнорічно звітною Конференцією членів Української нотаріальної палати у відповідності до вимог часу та економічно-обгрунтованої програми розвитку на наступний рік, але виключно після прийняття Конференцією звіту витрачання коштів за попередній фінансовий рік.”3. Пункт 3.1. статті 3 Статуту викласти у наступній редакції:“Місцевими осередками Української нотаріальної палати є відділення.Для розв”язання практичних завдань, проведення організаторської та іншої роботи згідно з цілями і завданнями нотаріальної палати в Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі створюються відділення нотаріальної палати.”Також далі по тексту Статату виключити усі логічні конструкції щодо застосування словополуки “первинної організації”4. Пункт 3.6. статті 3 Статуту викласти у наступній редакції:“Вищим керівним органом Української нотаріальної палати є Конференція членів нотаріальної палати, яка скликається обов”язково один раз на рік і правомочна вирішувати будь які питання ії діяльності.Позачергові конференції скликаються Радою Української нотаріальної палати з власної ініциативи або на вимогу не менше 1/5 членів нотаріальної палати.Норми представництва і порядок обрання делегатів на чергову Конференцію встановлюються звітною Конференцією. Конференція вважається правомочною, якщо в ії роботі бере участь не менше 2/3 обранних делегатів.”5. Пункт 3.9. статті 3 Статуту викласти у наступній редакції:“Очолює Українську нотаріальну палату Президент, який обирається з числа делегатів таємним голосуванням більшістю голосів делегатів, які беруть участь в роботі Конференції.На посаду Президента Української нотаріальної палати має право балатуватись нотаріус, який має загальний стаж нотаріальної практики понад 10 років, який за два місяця до планових перевиборів надав до обговорення членам Української нотаріальної палати свою програму подальшого розвитку Української нотаріальної палати.В разі позачергового переобрання Президента Української нотаріальної палати кандидатам на цю посаду потрібно надати відповідну програму подальшого розвитку Української нотаріальної палати для обговорення членами Української нотаріальної палати не менше ніж за два тижня до проведення звітно-виборчої Конференції Української нотаріальної палати.Президент Української нотаріальної палати здійснює свою діяльність на професійних засадах.”6. Пункт 3.11 статті 3 Статуту викласти у наступній редакції:“До Ради Української нотаріальної палати входить по одному представнику від Автономної Республіки Крим, кожної області, міст Києва та Севастополя делегованих загальними зборами відділень Української нотаріальної палати. Не може бути членом Ради Української нотаріальної палати керівник відділення Української нотаріальної палати.Рада Української нотаріальної палати поділяється на Велику і Малу Раду.До Великої Ради входять усі обрані та визначені Конференцією Української нотаріальної палати члени Ради.Засідання Великої Ради проводяться в міру необхідності.До Малої Ради входить третина членів Великої ради за принципом ротації кожного року однієї третини Малої Ради за умови, що кожний член Великої Ради відпрацює равновеликий термін членом Малої Ради. Склад та черговність ротації Малої Ради визначається на першому засіданні Великої Ради.Засідання Малої Ради проводяться один раз на місяць.Рада (Мала або Велика) правомочна вирішувати питання, якщо на засіданні присутні дві третини її складу.Президент входить до складу Ради за посадою та очолює її.Рішення Ради приймаються більшістю голосів і вносяться до Протоколу.”7. Пункт 3.13 статті 3 Статуту викласти у наступній редакції:“Президент Української нотаріальної палати обирається строком на три роки.У разі, коли жоден з кандидатів на обрання Президентом не набире необхідної кількості голосів, проводиться другий тур голосування, в якому болотуються два кандидати, які набрали найбільшу кількість голосів.У цьому випадку обранним вважається кандидат, який отримав більшість але не менше половини голосів.”[B]ВИРІШИЛИ: затвердити запропоновані пропозиції членів Асоціації приватних нотаріусів Харківської області щодо внесення змін та доповнень до Статуту Української нотаріальної палати та надіслати їх Президенту Української нотаріальної палати Павловій Людмилі Миколаївні і Раді Української нотаріальної палати.[/B] [B]Узагальнюючі наші пропозиції .[/B]1. Звіт УНП кожного року , з відкритою публікацією .2. Розмір внесків встановлюється Конференцією кожного року, але виключно після звітування за підсумками попереднього року . І їх розмір буде встановлюватися [qoute] не з потолка [qoute] , а виключно під конкретні програми розвитку та захисту прав нотаріусів .3. Члени УНП виключно практикуючі нотаріуси .4. Норми представництва і порядок обрання делегатів на чергову Конференцію встановлюються звітною Конференцією , а не кулуарно Радою УНП .5.Президент УНП - практикуючий нотаріус зі стажем роботи .6. Строк повноважень Президента зменшити до З років даби не відривався від реального життя та спрощення можливості переобрати у разі незадовільної роботи .7. В Раду обираються по одному представнику від кожної області , Києва та Севастополя .[B]І головне потрібно змінити центр ваги !!! Рішення повинна приймати Рада , а Президент повинен бути виключно координатором . [/B]Тоді : а) Ця посада буде не так [qoute]жаданна[qoute] б) Зменшиться [qoute] можливість влияния [qoute] на одну особу в) Ми зможимо досягти дійсно политики врахування інтересів кожного нотаріуса [B] Продовжуємо :[/B]1. Член Академії нотаріату України - Рішення президії Академії нотаріату України від 14червня 2010 року , протокол № 3 .2. Усі [qoute] пропозиції [qoute] у нас у колег напрацьовуються виключно колективно та відкрито , а не кулуарно . І за загально прийнятою практикою ці пропозиції подаються від громадських організацій і знов таки за загальною практикою від імені громадських організацій ставить підпис її керівник .Завжди за Вашим бажанням можливо зробити відкрите звернення за особистим підписом або за колективним і цього ні хто Вам зробити незабороняє ! Головне робіть це !3. [qoute] В каких отношения Вы [qoute]состоите[qoute] и какие совместные планы готовите с куратором по нотариату МЮ (замминистром от авт.)? [qoute]- ні в яких , в мене правильна орієнтація , давно визначився і в моємо віці вже змінюватися пізно .А якщо без скарезних намьоків , то Леонід Васильович є перед усім людиною , фаховим спеціалістом і той факт , що його обрано делегатом на звітно-виборчу Конференцію не дає права ні кому займатися наклепами і писати про те чого не існує в природі .На вибори іду особисто з твердим переконанням в перемогу .4.Зїзд офіційно підтримали та відзначили його актульність : Президент України ( третій ) , лідер партії Регіонів Янукович Віктор Федорович , а нині діючий Президент України ,Міністр юстиції України , Комітет з питань правової політики Верховної Ради України ,Комітет з питань економічної політики ВР України , Лідер [qoute] Фронту змін [qoute] , депутатска фракція [qoute] Блок Юлії Тимошенко [qoute] і т.д. .5. Кримские Встречи Нотариусов є зустрічами без краваток , проходять вони вже одиннадцять років поспіль з незмінним позитивним настроєм . Якщо Ви про них згадали , то це є лише ще одним твердженням , що КВН на потрібному напрямку .Доречі зараз готуються до проведення Карпатские Встречи Нотариусов . [B] На звітно-виборчій Конференція УНП головними будуть два моменти:[/B]1)Звіт. 2)Вибори Президента УНП та Ради.1)На сьогодні є надзвичайно важливим щоб звіт не пройшов в стилі соцреалізму.Також неприпустимо проведення формального звітування Ревізійною комісією.З урахуванням того, що члени Ревізійної комісії не є бухгалтерами за фахом згідно до сталої практики, повинна бути призначена за рішенням Голови ревізійної комісії незалежна аудиторська перевірка або потрібно використати послуги консультантів за фахом бухгалтерського обліку. І вже виключно на висновках аудиторської перевірки або використаної допомоги фахівця (а не на вигідних керівництву УНП наданих ними даних) повинен ґрунтуватися висновок Ревізійної комісії.2)Реальних виборів Президента і членів Ради у нас ніколи не було.а) як сьогодні усе проходить: спочатку по незрозумілому принципу Радою УНП встановлюється система квотування делегатів . Як приклад встановлено загальне делегування у відношенні 1:50 (умисно звужене делегування з розрахунком можливої наявності мінімальної кількості прибічників діючого складу керівництва), інакше не можливо пояснити настільки звужений склад делегування .При цьому навіть встановлення такого звуженого представництва порушено ще одним технологічним кроком, що у разі якщо відділення УНП або колективний член має у складі до 50 членів , то в цьому випадку він має 2 делегати.[B]„Цікавий” висновок:[/B] у Вас [B]усього 30 членів[/B] і Ви маєте[B] 2 делегата[/B] , а якщо у Вас [B]98 членів [/B], то Ви (у разі відсутності „благосклонності” з боку Президента) маєте тільки[B] 1 делегата[/B] і головне , що той факт кому скільки і чому погодили, на їх думку ніхто не взнає.б) на сьогодні делегати обираються „фіктивно” , вони реально не мають повноважень делегатів!- ні хто не представив для обговорення кандидатури претендентів на посаду Президента УНП та членів Ради на час обрання делегатів- і нарешті ні хто не обговорював програми цих претендентівА чому це вибудується таким чином?Мабуть тому що раніше нотаріат почував себе більш менш комфортно і тільки зараз ми зрозуміли, що свої права потрібно захищати. [B] Окремі міркування щодоКонцепції розвитку нотаріату України(тези виступу на „академічних слуханнях” 19.11.2010 м. Київ)[/B][B]1) Необхідність врегулювання на законодавчому рівні порядку вчинення нотаріальних дій шляхом прийняття Нотаріального процесуального кодексу.[/B]Сьогодні кожний практикуючий нотаріус стикається з тим, що після вчинення нотаріальної дії сторони нотаріального процесу часто роблять спробу визнати дії нотаріуса „неправомірними” при цьому часто наводять абсурдні обґрунтування , а нотаріус , який виконав усі належні дії , не має можливості це довести.За загальним розумінням конструкції науково-практичного захисту порядку вчинення нотаріальних дій, встановлення їх безспірності є нагальним впорядкувати процедуру вчинення нотаріальних дій шляхом прийняття Нотаріального процесуального кодексу. Відповідно діючий на сьогодні ЗУ „Про нотаріат” повинен перетворитися на ЗУ „Про організацію нотаріату” в який увійде його загальна частина та на „Нотаріальний процесуальний кодекс” основу якого складе особлива частина нині діючого ЗУ „Про нотаріат”.Головним завданням Нотаріально процесуального кодексу , окрім чіткого врегулювання нотаріального процесу, є закріплення в його нормах не тільки обов’язків нотаріуса – також в його наповненні повинні знайти відображення і обов’язки особи яка звернулася за вчиненням нотаріальної дії , як, наприклад , надати відповідні заяви, відповідні документи, повідомити відповідні факти і т.д і т.і.[B]2) Питання встановлення граничної чисельності нотаріусів у нотаріальних округах .[/B] Це питання вже давно є суспільно загостреним. І як не давно ініціатором відміни квот у 2005 році виступила Президент УНП Л.М.Павлова, не провівши перед цим ніякого обговорення з нотаріальною спільнотою, а запереченням які звучали від понад п’ятнадцяти представників різних регіонів України на зборах у Міністра юстиції України були нею просто проігноровані з посиланням на те, що вона як Президент УНП має право на висловлення особистої думки . Але ця посада за логікою, одночасно є і обмеженням на особисте та є обов’язком керуватися думкою нотаріальної спільноти. .Залишимо поза скобками це право, але як і тоді, так і на цей час практика підтвердила помилковість відміни „квот” .Звісно тоді „політика часу” мала тиск, але завжди можливо знаходити компроміси і, наприклад, „відмінити квоти” можливо було у „депресивних” регіонах де і на сьогодні вони є вільними , та не в якому разі не потрібно було відміняти їх у м. Києві та обласних центрах.Сьогодні квоти потрібно терміново повернути.В контексті цього питання потрібно взагалі переглянути питання стажування. За загальним розумінням далеко не кожний нотаріус , що має стаж понад 10 років автоматично має педагогічні здібності.На мою думку питанням підготовки стажистів повинен займатися спеціалізований заклад, наприклад, Академія нотаріату України, з активною програмою проходження практики у діючих нотаріусів. І ця практика повинна мати грошову винагороду для нотаріуса, а не так як це викривлено зараз коли нотаріус сам вчить стажиста і сам же йому ще і зарплату сплачує. Тим більше, що проект Податкового кодексу має обмеження для незалежної професійної діяльності щодо кількості найманих працівників у кількості однієї особи. Крім педагогічних здібностей, не менш важливою є також і реальна згода нотаріуса на проведення стажування (навіть за умови оплатності) . Ні для кого не є таємницею, що на цей час управління юстиції змушені нав’язувати стажистів як державним, так і приватним нотаріусам, продавлюючи через адмінресурс. Якої ж якості стажування ми можемо чекати, коли наставник рахує дні до кінця цієї «принуділовки».[B]3) Професійна організація нотаріусів .[/B]В цьому питанні є розбіжності , але їх складові є надзвичайно прості:а) Як створювати професійну організацію „з низу” чи „зверху”? Якщо це професійна організація нотаріусів, якщо ми вже маємо надвелику кількість (понад 7000) зареєстрованих нотаріусів, то створювати її потрібно „знизу вверх” , бо усі повсякденні робочі питання вирішуються саме в регіонах. Головному офісу на відкуп повинні залишатися питання представництва, лобіювання , узагальнення і т.і.б) Яким чином формувати розмір та порядок сплати членських внесків? За напрацьованим законопроектом за участю діючого керівництва УНП розмір членського внеску пропонується встановити 4% від вала, з яких 2% в головний офіс, а 2% в регіональний.Цей принцип та розмір є неприпустимим , навіть податкова і ПФ беруть від чистого доходу , а не від вала.Потім не вказано на що саме збираються витрачати такі кошти. На моє переконання розмір членських внесків це компетенція загальних зборів, а не редакції закону.При такому формуванні законопроекту ця складова буде корупційною, вона не буде давати можливості адекватно обрати керівний склад без втручання „адмінресурсу” зі сторони.На моє переконання членські внески в ідеалі повинні затверджуватися кожного року саме на загальних зборах і при цьому тільки після прозорого звітування за витрачання за попередній рік, практично за принципом прийняття бюджету України. І ось тут ми підходимо до ще одного питання. [B]4) Проведення звітних зборів та їх відображення.[/B]З метою прозорості діяльності та контролю результатів найбільш доцільним є проведення обов’язкових звітних зборів один раз на рік. При цьому звіт до кожної копійки повинен бути розміщений як у офіційному виданні професійної організації так і в електронному вигляді на власному сайті. І тільки після затвердження звіту за минулий рік , приймати рішення по встановленню розміру внесків на майбутній рік з чітким розписом призначення бюджету на рік.[B]5) Обов’язкове офіційне печатне видання професійної організації повинно видаватися за рахунок членських внесків, бути безкоштовним для членів організації[/B], повинно містити в собі усю інформацію про кожномісячну роботу виборних органів , усі напрацьовані матеріали , методичні рекомендації , відповіді на питання та т.і., а в кінці року при підготовці до звітною конференцією повинен бути надрукован повний, розгорнутий фінансовий річний звіт затверджений ревізійною комісією.[B]6) Одним з головних завдань професійної організації повинно стати захист прав нотаріусів, професійне лобіювання інтересів, формування позитивного іміджу нотаріуса у нашому суспільстві.[/B]На сьогодні цим напрямком нажаль займаються лише одинаки ентузіасти.[B]7) З урахуванням вимог діючої Конституції потрібно відповідально проаналізувати яким чином сьогодні вирішувати питання пенсійного забезпечення, соціального захисту нотаріусів.[/B]Тут потрібно визначитися чи нам потрібно створювати профспілки, чи нова форма професійної організації нотаріусів зможе усе це перебрати на себе.На моє переконання на сьогодні є нагальним створення профспілок нотаріусів на базі діючого законодавства.Відповідно в ідеалі ми повинні мати труімвитрат: УНП – вирішує питання представництва нотаріусів у межах повноважень наданих громадським організаціям.Академія нотаріату України – забезпечує науково-практичне обґрунтування захисту нотаріального процесу , прав і свобод нотаріусів.Профспілка нотаріусів – забезпечує соціальний захист , вирішує питання пенсійного забезпечення інші питання соціального захисту, що на сьогодні віднесено за Конституцією та діючим законодавством до професійного захисту .Усе інше на сьогодні це територія поки що далека від практики і тому ми сьогодні маємо те що маємо.[B]8) Вимоги до керівника та керівних органів професійної організації нотаріусів. [/B]З урахуванням адміністративно-територіального складу України керівні органи (Рада) повинні бути складені з розрахунку по одному представнику від кожної області України, Києва та Севастополя, у підсумку це 27 осіб.Керівник (Президент) повинен обиратися виключно з практикуючих нотаріусів який має стаж роботи нотаріусом від 10 років. Чому саме 10 років – досвід, розуміння професії , відповідальність і нарешті на сьогодні керівником стажування має право бути нотаріус зі стажем від 10 років. В протилежному випадку важко уявити розуміння Керівником як повсякденних проблем професії так і її перспективу розвитку. За загальним опитуванням можливо стверджувати , що термін обрання Керівника та Ради повинен знаходитися в межах 3х років . Не повинен Керівник втрачати нотаріальну практику і він повинен відчувати зміну вимог часу до неї.Керівний орган (Рада ) повинна мати Велику Раду (27 осіб), що збирається раз на квартал і Малу Раду (9 осіб) , яка працює кожного місяця і яка має характер ротації таким чином щоб кожний член Великої Ради на протязі свого терміну відпрацював равновеликий термін у Малій раді.[B]9) Тарифи.[/B]Розуміючи необратимість цього питання з точки зору влади, але зроблю своє застереження . Сьогодні прив’язувати встановлення тарифів до часу прийняття нової редакції ЗУ „Про нотаріат” не припустимо . Про тарифи можливо буде говорити не раніше ніж через рік після створення професійної організації нотаріусів. На сьогодні просто не має сторони хто зможе напрацювати адекватні критерії. Ті критерії , яким сьогодні „керуються” ми вже бачили на прикладі встановлення ставок мита для окремих видів посвідчення нотаріальних дій, а показовою є ставка для отримання спадщини , там просто не має елементарної градації , що для мільйона , що для гривні. Виходить , що за багатого платить бідний.Якщо ми зараз будемо затверджувати тарифи, то наслідки будуть ще гірші ніж відміна квот, ми просто втратимо професійний та незалежний нотаріат.[B]Яким чином формувати розмір та порядок сплати членських внесків? [/B]За напрацьованим законопроектом за участю діючого керівництва УНП розмір членського внеску пропонується встановити 4% від вала, з яких 2% в головний офіс, а 2% в регіональний.[B]Цей принцип та розмір є неприпустимим [/B], навіть податкова і ПФ беруть від чистого доходу , а не від вала.Потім не вказано на що саме збираються витрачати такі кошти. На моє переконання розмір членських внесків це компетенція загальних зборів, а не редакції закону.При такому формуванні законопроекту ця складова буде корупційною, вона не буде давати можливості адекватно обрати керівний склад без втручання „адмінресурсу” зі сторони.[B]На моє переконання членські внески в ідеалі повинні затверджуватися кожного року саме на загальних зборах і при цьому тільки після прозорого звітування за витрачання за попередній рік,[/B] практично за принципом прийняття бюджету України. [B] Коротко про себе:МАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ[/B]Дата народження: 23.12.1966 року. Освіта: вища, 1994 року закінчив Харківський юридичний інститут. На даний час працюю приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу.Робоче місце розташовано за адресою: вул. Ольмінського, 6, к. 11, м. Харків, 61024, Україна. Займав посаду державного нотаріуса з 1993 року.Приватну нотаріальну діяльність розпочав з травня 1994 року. [B]На цей час ( станом на 01.10.2010 ) :[/B] – член Консультативно – методичної Ради з питань нотаріату при Департаменті нотаріату, фінансового моніторингу юридичних послуг та реєстрації адвокатських об’єднань– член Академії нотаріату України– член Правління Асоціації правників України– Голова Секції нотаріусів Асоціації правників України – Президентом Асоціації приватних нотаріусів Харківської області– Шеф-редактором науково-практичного журналу «Мала енциклопедія нотаріуса» – членом робочої групи по напрацюванню нової редакції Закону України «Про нотаріат» – автором ідеї та постійним головою оргкомітету Щорічних «Крымских Встреч Нотариусов», які проводяться з 2000 року – автором ідеї проведення Всеукраїнського щорічного конкурсу «Єдина нотаріальна практика», у тому числі номінації «Нотаріус року» – автором ідеї та головуючим на Першому Всеукраїнському З’їзді нотаріусів України. [B]Автор (співавтор) низки статей, монографій, у тому числі книг:[/B] – Іпотека – аналіз, коментарі, практика застосування / Серія «Юридичний радник». – Х.: «Страйд», 2006. – 640 с. – Коментовані зразки документів (за чинним законодавством України). Книга 1 / Серія «Юридичний радник». – Х.: «Страйд», 2005. – 368 с.– Оподаткування фізичних осіб в Україні / Серія «Юридичний радник». – Х.: «Страйд», 2004. – 336 с. – Цивільний кодекс України науково-практичний коментар том 1 Загальні положення– Цивільний кодекс України науково-практичний коментар том 2 Фізична особа – Цивільний кодекс України науково-практичний коментар том 3 Юридична особа – Цивільний кодекс України науково-практичний коментар том 4 Об’єкти. Правочини. Представництво. Строки – Цивільний кодекс України науково-практичний коментар том 12 Спадкове право– „Коментовані зразки документів” серії „Золоті сторінки „Малої енциклопедії нотаріуса” том 1– „Коментовані зразки документів” серії „Золоті сторінки „Малої енциклопедії нотаріуса” том 2[B]За активну громадську діяльність та сприяння авторитету професії «Нотаріус» Володимира Марченка було відзначено:[/B] - Золотим параграфом (посвідчення № 26) вищою відзнакою Української Нотаріальної палати - Дипломом лауреата ІІІ Всеукраїнського конкурсу на вище професійне досягнення «Юрист року» у номінації «Нотаріус» за підсумками 2002 року - Почесною грамотою Спілки юристів України- Почесний член Спілки юристів України- Подякою (1999 року) виконкому Харківської міської ради- Почесною грамотою (2006 року) виконкому Харківської міської ради - Почесною грамотою Харківської обласної державної адміністрації Харківської обласної ради. - Диплом Всеукраїнського благодійного Фонду [qoute]Сприяння реформування нотаріату [qoute] - Диплом Асоціації правників України за визначний внесок в розвиток та діяльність АПУ у 2008 році