Додано:
19 січня 2011, 14:48
Армани
[URL=[qoute]http://www.pravda.com.ua/articles/2010/11/9/5554856/[qoute]]http://www.pravda.com.ua/articles/2010/11/9/5554856/[/URL]
Додано:
19 січня 2011, 14:49
Армани
[QUOTE]ОСОБИСТО!!!Для службового користуванняприм. № 1Прем’єр-міністру УкраїниТимошенко Ю.В.01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2Про неправомірні дії посадових осіб Міністерства юстиціїУкраїни, Державного підприємства «Інформаційний центр»,якими завдається збитків державі в особливо великих розмірахШановна Юліє Володимирівно! Керуючись ст.ст. 4, 13, 14 та 17 Закону України «Про комітети Верховної Ради України», ст.ст. 23-25 Закону України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю», звертаюся до Вас з метою вжиття невідкладних заходів з приводу неправомірних дій посадових осіб Міністерства юстиції України та Державного підприємства «Інформаційний центр», якими завдається збитків державі в особливо великих розмірах. За наявною у Комітету з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією інформацією, Державне підприємство «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України (далі – Держінформ’юст) здійснює свою діяльність на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 14.07.99 № 1272, відповідно до якої Держінформ’юст визначено адміністратором реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Мін’юсту. Підприємство працює виключно на госпрозрахунковій основі. Основним завданням та предметом діяльності підприємства є створення та системне забезпечення функціонування автоматизованих інформаційних ресурсів Міністерства юстиції України, здійснення інформатизації органів державної влади, таких як державна виконавча служба, органи нотаріату, а також банків та комунальних підприємств, бюро технічної інвентаризації. Крім того, в рамках своєї діяльності та з метою оперативного використання інформації Держінформ’юст впроваджує у вищезазначених органах сучасне обладнання, надає користувачам інформаційно-консультативні та технічні послуги щодо користування інформаційною мережею Міністерства юстиції, яка складається з низки Державних реєстрів. Реєстри, що підтримуються та обслуговуються Інформаційним центром, є електронними базами даних, інформація в яких накопичується, обробляється та використовується відповідно до цілей та завдань, що визначаються нормативно-правовими актами, які регламентують їх функціонування. На сьогоднішній день підприємство виконує функції адміністратора, зокрема реєстрів прав власності на нерухоме майно, застав та обтяжень рухомого майна, іпотек єдиних реєстрів доручень, посвідчених у нотаріальному порядку, заповітів та спадкових справ, виконавчих проваджень тощо. Разом з тим, значна частина коштів, отриманих Державним підприємством «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України, перераховується комерційним компаніям, зокрема ТОВ «Арт-мастер» та ТОВ «Фірма «3-Т» за здійснення супроводження даних програмних продуктів, у зв’язку з чим Державний бюджет недоотримує суттєву частку надходжень. Крім того, згідно з висновком Рахункової палати України тарифи, які встановлюються наказами Міністерства юстиції України, є економічно необґрунтованими. За результатами аудиту ефективності використання бюджетних коштів, який проводився Рахунковою палатою України, було встановлено, що замість створення реєстрів, відповідно до передбаченого законодавством про інформатизацію порядку, Мін’юст переклав ці функції на спеціально утворений Держінформ’юст, визначивши для нього власними наказами джерела фінансування за рахунок бюджету та платежів фізичних і юридичних осіб, що суперечить бюджетному законодавству. Замість зарахування до спеціального фонду Державного бюджету, платежі за виконання функцій держави, тобто за отримання інформації з реєстру, безпосередньо перераховувалися підприємству. Мін’юстом без проведення конкурсу було створено умови для функціонування підприємства – посередника, через якого замовлялися послуги із впровадження та експлуатації реєстрів. Таким чином, Мін’юстом з використанням непрозорої схеми переспрямовуються доходи спеціального фонду Держбюджету до посередника – Держінформ’юсту, який шляхом використання трудових, матеріальних ресурсів та інформації, що є власністю держави, надає платні послуги своєму ж засновнику – Міністерству юстиції, а також фізичним та юридичним особам. Співпраця Міністерства юстиції України з Держінформ’юстом носить вигідний для Держінформ’юсту характер та створює умови для корупції. Це дало змогу Держінформ’юсту протягом останніх шести років отримати дохід від впровадження та експлуатації 18 інформаційно-аналітичних систем у сумі понад один мільярд гривень, з яких значна частина була переспрямована на закупівлю товарів і послуг у інших виробників та постачальників». Згідно з інформацією, отриманою від правоохоронних органів у період з 2000 по 2007 роки директором Держінформ’юсту Добжанським В.Б. укладено низку договорів з ТОВ «Арт-мастер» і ТОВ «Фірма «3-Т» про створення та передачу права на використання комп’ютерних програм, які забезпечують функціонування державних реєстрів Мін’юсту. Комерційними структурами такі програми були створено та передано замовнику, за що отримано обумовлену в договорах винагороду. В подальшому, на зазначені програми товариствами «Арт-мастер» та «Фірма «3-Т» були зареєстровані авторські права та отримані відповідні свідоцтва на твори. ТОВ «Арт-мастер» зареєструвало на себе дев'ять творів (комп'ютерних програм), ТОВ «Фірма «3-Т» – три твори. Протягом 2002 – 2005 років товариствами було укладено низку авторських договорів з Держінформ’юстом про передачу на платній основі виключного права користування комп'ютерними програмами, які визначались як власність товариств. У період з 2005 по 2006 роки Держінформ’юстом у якості авторської винагороди за використання комп’ютерних програм товариству «Арт-мастер» перераховано 66,6 млн. грн., товариству «Фірма «3-Т» – 14,8 млн. грн. відповідно. Аналогічний механізм перерахування державних коштів на користь зазначених приватних структур був використаний на підприємствах, що входять до сфери управління Державної судової адміністрації, Міністерства аграрної політики, Державного агентства земельних ресурсів України, Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва. Служба безпеки України, яка проводила перевірку за даним фактом, зазначила, що причиною протиправного перерахування коштів стало прийняття окремими посадовими особами державних підприємств рішення на власний розсуд всупереч економічним інтересам держави. Шляхом укладення директором Держінформ’юсту Добжанським Віталієм Броніславовичем всупереч економічним інтересам держави з товариствами «Арт-мастер» та «Фірма «3-Т» зазначених угод державі було завдано збитків в особливо великих розмірах. Таким чином, внаслідок функціонування підприємства – посередника Мін’юстом кошти, отримані за використання трудових, матеріальних ресурсів та інформації, що є власністю держави, виводяться з доходів Держбюджету, спрямовуються державному підприємству «Інформаційний центр», яке в свою чергу перераховує дані кошти комерційним структурам у якості авторської винагороди за використання комп’ютерних програм та плати за здійснення супроводження даних програмних продуктів. Ураховуючи викладене, прошу Вас: 1. Розглянути питання щодо ліквідації підприємства – посередника ДП «Інформаційний центр» та створення в структурі Міністерства юстиції України підрозділу, спеціально уповноваженого на здійснення інформаційного забезпечення діяльності органів юстиції та нотаріату 2. Вжити заходів щодо передачі на баланс Мін’юсту права власності на програмне забезпечення всіх державних реєстрів, ведення яких здійснює Держінформ’юст, та забезпечення виконання вимог чинного законодавства у сфері закупівель щодо визначення виконавця по обслуговуванню державних реєстрів Мін'юсту 3. Доручити Міністерству фінансів України переглянути нормативно-правові акти, які регулюють порядок стягнення зборів та платежів, отриманих за експлуатацію державних реєстрів, та розробити механізм зарахування зазначених зборів та платежів до спеціального фонду Держбюджету України 4. Організувати комплексну перевірку ДП «Інформаційний центр» та Мін'юсту з питань законності використання бюджетних коштів на створення та функціонування всіх державних реєстрів Мін'юсту, провести повну ревізію фінансово-господарської діяльності ДП «Інформаційний центр» 5. Надати юридичну оцінку діям посадових осіб Мін’юсту, в тому числі Міністра та заступників Міністра юстиції, а також службових осіб ДП «Інформаційний центр», вжити заходів щодо притягнення винних осіб до відповідальності 6. Матеріали перевірок у порядку, передбаченому Законом України «Про боротьбу з корупцією» та Кримінально-процесуальним кодексом України, направити до правоохоронних органів для прийняття відповідних рішень. Про результати вжитих заходів прошу повідомити Комітет Верховної Ради України з питань боротьби з організованою злочинністю та корупцією в установленому законом порядку. Сподіваюсь на Ваш професіоналізм та принциповість, які дозволять припинити протиправну діяльність Мін’юсту і ДП «Інформаційний центр» та завдання подальших збитків державі.Додатки на __ арк. З повагоюГолова Комітету Верховної Ради Україниз питань боротьби з організованоюзлочинністю та корупцією І.Г.Калєтнік[/QUOTE]
Додано:
19 січня 2011, 14:55
lola
Armani, спасибо за вторую попытку.Теперь успела скопировать.
Додано:
19 січня 2011, 15:39
Violetta
Із вчорашнього виступу Азарова на 5-му каналі я зробила висновок. що таких [qoute]кровосісь[qoute] в державі - 11 тис.
Додано:
25 січня 2011, 16:58
notar95
Так это старый материал.Вообще хорошо бы нотариусам было бы начать кампанию по сбору подписей против [qoute]деятельности[qoute] ИЦ, и отнести заявления в генпрокуратуру, депутатам и премьер-министру. Только вот кто согласиться выступить с инициативой по сбору подписей?