Сторінка 1 з 2
Додано:
11 листопада 2008, 03:09
Alla31
Добрий вечір. Підскажіть будь-ласка. Моя мама народилася в 1942 році, отже, вона підходить до категорії /[qoute]діти війни/[qoute]. Що робити якщо жодного разу їй не нарахували надбавку до пенсії? Що вона повинна була зробити, щоб це здійснювалось? Чи потрібна була для цього певна реєстрація? Щиро дякую.
Додано:
11 листопада 2008, 13:30
ТТК.
Всі питання у віділ соціального забезпечення, повині видати посвідчення,нараховувати надбавки, сповістити комунальні служби для знижки 25 процентів.
Додано:
14 листопада 2008, 01:47
Alla31
Чи зроблять перерахунок за минулі місяці? Дякую
Додано:
18 листопада 2008, 18:13
Добрая фея с топором
"Треба звернутися до суду! Всім дітям війни не виплачували у 2006-2007 роках допомогу, тому треба звернутися до суду з позовом про поновлення строку для звернення до суду та стягнення заборгованості!.[U][B]Зразок позовної заяви:[/B][/U]Я, _____________________, 20 травня 1938 року народження, відповідно до статті 1 Закону України № 2195-IV від 18 листопада 2004 року «Про соціальний захист дітей війни» є дитиною війни. Згідно зі статтею 6 зазначеного Закону з першого січня 2006 року мені повинна виплачуватись щомісячна соціальна допомога у розмірі 30 відсотків (в редакції до 28.12.2007 року) мінімальної пенсії за віком. У 2006-2007 роках мені така допомога не виплачувалась.Верховна Рада України своїм Законом України від 20.12.2005 року за № 3235-IV «Про Державний бюджет України на 2006 рік», а саме статтями 77 та 110 та Законом України від 19.12.2006 року № 489-V «Про Державний бюджет України на 2007 рік», статтями 71, пункт 12 призупинила дію статті 6 Закону України № 2195-IV від 18.11.2004р. «Про соціальний захист дітей війни».Однак Конституційний Суд України своїм рішенням № 6-рп/2007 від 9 липня 2007 року по справі № 1-29/2007, керуючись статтями 147, 150,152 Конституції України та статтями 45,51,61,63,65 Закону України «Про Конституційний Суд України», вирішив: пункт 1. Визнати таким, що не відповідають Конституції України і є неконституційним положення Закону України « Про Державний бюджет України на 2007 рік» пункт 12 статті 71, яким зупинено дію статті 6 Закону України № 2195-4 від 18 листопада 2004 року «Про соціальний захист дітей війни, пункт З положення статті 71 Закону України, «Про державний бюджет України на 2007 рік» № 489-5 від 19.12.2006 року визнані неконституційними.Пункт 5 Рішення Конституційного Суду в цій справі має преюдиціальне значення для суддів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'язку з правовідносинами, які виникли внаслідок дій положень статей зазначених законів, що визнані неконституційними.Пункт 6 Рішення Конституційного Суду є обов'язковим до виконання на території України, остаточним і .не може бути оскаржене. Відповідно до частини 2 статті 3 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» державні соціальні гарантії дітям війни, встановлені цим законом, не можуть бути обмежені або скасовані іншими нормативно-правовими актами. Згідно частини 2 статті 19 та частини 3 статті 22 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти на підставі в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.Таким чином, зважаючи на вищевикладене, не виплата мені соціальної допомоги, передбаченої статтею 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», є протиправною і такою, що суперечить Конституції та Законам України.Розмір соціальної допомоги відповідно до статті 6 «Про соціальний захист дітей війни» становив 30 відсотків мінімальної пенсії за віком (дану статтю було змінено Законом України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» вiд 28.12.2007 за № 107-VI - на сьогоднішній день соціальна допомога виплачується у розмірі надбавки, встановленої для учасників війни). Мінімальна пенсія за віком відповідно до статті 28 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.Згідно із Законом України «Про Державний бюджет на 2006 рік» прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, становить з 1 січня - 350 гривень, з 1 квітня - 359 гривень, з 1 жовтня - 365 гривень.Згідно із Законом України «Про Державний бюджет на 2007 рік» прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, становить з 1 січня - 380 гривень, з 1 квітня - 406 гривень, з 1 жовтня - 411 гривень.Таким чином, сума невиплаченої соціальної допомоги за 2006-2007 роки становить:Місяць 2006 рік 2007 рікСічень 105 114Лютий 105 114Березень 105 114Квітень 107,70 121,80Травень 107,70 121,80Червень 107,70 121,80Липень 107,70 121,80Серпень 107,70 121,80Вересень 107,70 121,80Жовтень 109,80 123,80Листопад 109,80 123,80Грудень 109,80 123,80Сума недоплати допомоги за рік 1290,60 1442,70 грн.Загалом недоплачена відповідачем соціальна допомога на 01.10.2008 р. становить:1290,60 + 1442,70 = 2733,30 грн.Відповідно до статті 99, 100 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересі особи встановлюється річний строк, який обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Мої законні права було обмежено шляхом прийняття окремих неконституційних положень нормативно-правових актів вищої сили, Законів України, крім того, про належні мені як дитині війни виплати мені повідомлено не було, тому про факт порушення моїх прав мені стало відомо лише після висвітлення зазначених подій у пресі у зв'язку з ухваленням відповідного рішення Конституційним Судом України від 9 липня 2007 року. Отже, про грубе порушення моїх прав, що на момент винесення рішення Конституційним Судом тривало понад півтора року, мені стало відомо тільки після висвітлення зазначених подій у засобах масової інформації.На підставі викладеного, керуючись частиною 2 статті 3, статтею 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», статтями 8,22,55,95, Конституції України, статтями 6,17,18,19 та статтями 104-108 Кодексу адміністративного судочинства України, -ПРОШУ:1. Відновити пропущений строк для звернення до суду за захистом порушених прав, свобод та інтересів за період з 01.01.2006 до 31.12.2007 року.2. Визнати дії відповідача неправомірними та стягнути з Головного Управління Пенсійного фонду України у районі м. Миколаєва на мою користь недоплачену мені як дитині війни щомісячну державну соціальну допомогу з січня 2006 року по грудень 2007 року включно у сумі 2733,30 грн. (дві тисячі сімсот тридцять три гривні тридцять копійок).В зв’язку з тяжким матеріальним положенням на підставі ст.88 КСУ прошу звільнити мене від сплати судового збору.Додатки:"
Додано:
29 листопада 2008, 17:43
Золотая Рыбка
http://www.yurradnik.com.ua/yurforum/index.php?action=topicid=11340
Додано:
30 липня 2009, 00:03
echermet1
Подскажите пожалуйста!!!! Если я написала письмо в Пенсионный фонд о просьбе разъяснить почему мне не выплачивали 30% надбавку [qoute]детям войны[qoute] за 2006-2008годы. Они ответили,я не согласна с ответом и буду подавать в суд. В этом случае сроки всё равно пропущены??? И положительногорезультата ждать только за 2008г. Что делать с недоплатой за 2006-2007 год????!!!!!!
Додано:
18 лютого 2010, 01:02
FINA.
Люди, хто має практику оскарження відмови місцевого суду у задоволенні позову по такій заяві. як вказана? Відмовляють тільки по причині пропуска строку позовної давності. дякую.
Додано:
18 лютого 2010, 01:07
FINA.
Ссилка вказана в №5 і №6 ... не знайшла нічого по темі діти війни. Поділіться будь ласка зразком скарги на рішення місцевого суду про відмову у задоволенні позову по причині пропуску строку. Дякую.
Додано:
18 лютого 2010, 13:36
Netland
В одному із останніх номерів Урядового кур'єру в рубриці Запитуйте-відповідаємо піднімалася така тема.Суть коротко така:згідно до ЗУ[qoute]Про соціальний захист дітей війни[qoute],який чинний з 01.01.2006 р.,дітям війни пенсії були підвищені на 30 відсотків,але грошей на ці виплати не було,бо ці фінансування можуть здійснюватися лише за рахунок державного бюджету,а законами про державний бюджет за минулі роки ці видатки передбачені не були.І хоча закони про держбюджет за 2007 р. і 2008 р. визнані некоституційними,існує прогалина у вирахуванні мінімальної пенсії за віком,і грошей на задоволення позовних вимог дітей війни також таки не передбачено держбюджетом.Ще й пальцем посварився представник Мінпраці на місцеві суді,які продовжують такі заяви приймати.
Додано:
16 вересня 2010, 23:24
Karpik08
Допоможіть написати позов по справі [qoute]Діти Війни[qoute] нового взірця , включаючи зміни в посиланні на закон (№19 РП та справа №1-40/2010р)
Додано:
17 вересня 2010, 14:41
Куница
Alla31,непременно обращайтесь!Мотиворовочная часть правильная как в № 4, осталось шапку написать и подпись + к заявлению приложить:1.копию пенсионного с отметкой [qoute]дети войны[qoute]2. копию паспорта3. копяю распечатки ПФУ о начислениях (выдается в отделениях ПФУ по заявлению)4. квитанция об уплате судебного сбора - 65 грн.(освобождаются инфалиды 1, 2 групп, чернобыльцы - приложить копию справочки о инвалидности)5. Квитанция об уплате за информационное рассмотрение дела в суде - 120 грн.6 Все - в трех экземплярах подается в суд. и ждите повестки.7 Дело выиграете, но в меньшей сумме, чем Вам положено (телефонное право работает)Можно еще, чтобы эти суммы не платить массово сходить на прием в прокуратуру: прокурор обязан в интересах всех пенсионеров Вашего региона и бесплатно обратиться в суд в их интересах(это предусмотрено законом)..., но у нас же прокуратура спит, надо ж до конца людей ободрать...Попробуйте.
Додано:
22 вересня 2010, 22:21
Маришка
Як я зрозуміла, то до позову нового зразка не потрібно додавати квитанцій по сплаті держмита та інформаційного розгляду судових справ, так як позовні заяви складаються по КАСу, мито сплачується у мінімальному розмірі. Також і термін змінено, на сьогоднішній день беруться минулий та поточній рік. Чи я не так зрозуміла, підкажіть будь-ласка!
Додано:
23 вересня 2010, 12:50
Куница
Маришка,я подавала своим родителям по КАсу, квитанции все платила и прикладывала. В связи с постановлением Конституционного суда одни судьи, принимают по КАСУ, другие - в порядке искового производства, соответственно первые возвращают подавшим по ЦПК чтобы подавали по КАСУ, вторые возвращают поданные по КАСУ, чтобы оформляли по ЦПК. Бардак полнейший, ждут какого-то разъяснения, сил смотреть на них нету. Ну все сделано в этом государстве для детей войны, чтобы их их не было совсем!!!
Додано:
11 жовтня 2010, 03:15
dotsent
звертаючись до суду з адмін позовом, а враховуючи Рішення КСУ 19-рп/2010 - судовий розгляд справ даної категорії здійснюється на тепер безумовно в порядку адмін судочинства, судові витрати на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи, як при поданні цивільного позову, - сплачувати позивачу не потрібно, а щодо строків, то вважаю за необхідне попередньо звернутись до самого УПФУ, і стосовно відмітки у пенсійному - [qoute]Дитина війни[qoute] - неграє ніякої ролі...
Додано:
13 жовтня 2010, 15:45
Справедливость
З 07.07.2010 року внесено зміни до ст. 99 КАСУ: 2. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.{Частина друга статті 99 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2453-VI від 07.07.2010 - щодо набрання чинності зміни див. п.1 розділу XII [qoute]Прикінцеві положення[qoute] Закону N 2453-VI від 07.07.2010}
Додано:
13 жовтня 2010, 15:51
Справедливость
"Зараз діє позовна заява така: У Краматорський міський суд 84333 вул. Маяковського 21 місто Краматорськ Позивач: ________________________________________ «___»______.19___ року народження, дитина війни,проживаюча по адресі: місто Краматорськ 84300 вул. ________,б. ____ кВ. _ І.п. ________ тел. ______ Відповідач: Управління Пенсійного Фонду в м. Краматорську Донецькій області, 84307 м. Краматорськ вул. Поштова. 5 п.і. 84302, тел. 41-87-40 Позовна заява про стягнення недоплаченої щомісячної державної допомоги [qoute]Дітям війни[qoute] (адміністративне судочинство)Я, відповідно до ст. 1 Закону України № 2195 - IV від 18 листопада 2004 року [qoute]Про соціальний захист дітей війни[qoute], маю соціальний статус дитини війни. Стою на обліку в УПФУ в м Краматорську Донецької області та отримую пенсію. Згідно ст. 6 зазначеного Закону з 1 січня 2006 року маю право на одержання щомі-сячну соціальну допомогу у розмірі 30% мінімальної пенсії за віком, яка встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. Однак вищевказана соціальна допомога Управлінням Пенсійного фонду м. Крама-торську – відповідачем по справі, в 2010 році мені сплачувалась частково, в розмірі 10%.В зв’язку з цим я вважаю, що виплата мені надбавки в меншому розмірі, ніж пе-редбаченого Законом є неправомірною та порушує мої права та законні інтереси, принци-пи справедливості, рівності громадян перед законом та зменшує захищеність пенсіонерів - [qoute]дітей війни[qoute] в умовах постійного зростання цін на товари та послуги.Ці обставини змушують мене звертатися до суду з позовом про зобов’язання відпо-відача – Управління Пенсійного фонду м. Краматорську Донецької області – нарахувати та сплатити мені суму недоплаченої щомісячної державної соціальної допомоги [qoute]Дітям вій-ни[qoute] в межах 6-ти місячного строку позивної давності. Згідно з Законом України N 1646-VI від 20.10.2009 року [qoute]Про встановлення про-житкового мінімуму та мінімальної заробітної плати[qoute] і відповідно із Законом України [qoute]Про державний бюджет на 2010 рік[qoute] прожитковий мінімум особам, які втратили працездат-ність становить: з 1 січня 2010 року - 695 грн., з 1 квітня - 706 грн., з 1 липня - 709 грн., з 1 жовтня 723 грн., з 1 грудня - 734 грн. За період з «___»______20___ року по «___»______20___ року сума невиплаче-ної мені соціальної допомоги з урахуванням фактично здійсненних виплат (10%) згідно розрахунку, що додається становить - ________ гривень. На підставі викладеного, керуючись частиною 2 ст.3, ст.6,7 Закону України [qoute]Про соціальний захист дітей війни[qoute], рішеннями Конституційного суду України №8-рп/99 від 06.07.99, №5-рп/2002 від 20.03.02, №7-рп/04 від 17.03.04, №20-рп/04 від 01.12.04, №5-рп/2005 від 22.09.05, №6рп/2007 від 09.07.07 по справі №1-29/2007, №10-рп/2008 від 22.05.08 по справі №1-28/2008 та №26-рп/2008 від 27.11.08 по справі №1-37/08, №19-рп/2010 від 09.09.2010 р. по справі №1-40/2010, керуючись постановами Пленуму Верховного суду України №9 від 01.11.96 «Про застосування Конституції України при здійсненні правосуддя» та №8 від 13.06.07 «Про незалежність судової влади», ст. 17 ЗУ «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини», ст. ст. 69, 74 Закону України «Про Конституційний Суд України» ст. 1 Протоколу до Конвенції про захист прав і основоположних свобод людини відповідно Декрету № 7-93 від 21.01.1993 року Кабінету Міністрів України [qoute] Про державне мито [qoute], положеннями статей ст.1, ч.2 З 6, ст. 8,19,21,22, 24, 46,48, 55,56,64 ч.2, 68, 92,95,124, 152 Конституції України як актом прямої дії, ст. 6,18,19, 104-108, 111, 121 ч.5, 122 ч.4, 128 ч.6, 133, 135, 167 ч.3, 254, 255, 257, 258, 259 Кодексу адміністративного судочинства України, -ПРОШУ: 1) Визнати неправомірними дії Управління Пенсійного Фонду України у м. Краматорську Донецької області щодо відмови у проведенні перерахування та виплати мені державної соціальної підтримки дітей війни у вигляді підвищення до пенсії у розмірі 30 відсотків мі-німальної пенсії за віком відповідно до статті 6 Закону України “Про соціальний захист ді-тей війни“ за період 6 місяців : з «___»______20___ р. та по момент винесення рішення судом першої інстанції по справі. 2)Зобов’язати Управління Пенсійного Фонду України у м. Краматорську Донецької об-ласті здійснити перерахунок та виплату підвищення до пенсії у відповідності до статті 6 Закону України “Про соціальний захист дітей війни” у розмірі 30 відсотків мінімальної пен-сії за віком, визначеної відповідно до ч.1 ст.28 Закону України [qoute]Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування[qoute], з «___»______20___ р. та по момент винесення рішення судом першої інстанції по справі , а також нараховувати і виплачувати 30% надбавку до пенсії як дитині війни у повному розмірі в подальшому. 3) Зобов’язати Управління Пенсійного Фонду України у м. Краматорську Донецької області починаючи з моменту винесення рішення судом першої інстанції по справі, нара-ховувати та виплачувати в подальшому підвищення до пенсії у розмірі не меншому за встановлений статтею 6 Закону України “Про соціальний захист дітей війни ” - 30 відсотків мінімальної пенсії за віком, визначеної відповідно до ч.1 ст.28 Закону України [qoute]Про зага-льнообов'язкове державне пенсійне страхування[qoute], до законодавчої зміни діючого Закону України, на час нарахування та здійснення цих виплат.4) Стягнути з відповідача на мою користь судовий збір, та інші витрати документаль-но підтверджені. 5) Розглянути мою Позовну заяву до відповідача: Управління Пенсійного Фонду міста Краматорська розглядати без моєї участі, у зв’язку з тим, що я хворію і маю вже більше 70 років через що я сам(а) не маю змоги прибути в Краматорський міський суд Донецької області.6) Своєчасно вислати прийняте рішення по моєї справі, на мою адресу. Додатки: на ____ аркушахІ.Копія паспорта позивача2.Копія ідентифікаційного КОДУ3. Копія пенсійного посвідчення з відміткою штампа - [qoute]Дитина війни[qoute] 4. Квитанція про сплату держмита.5.Копія Позовної заяви з додатками.6. Розрахунок суми соціальної допомоги за 6 місяців. «_____» ________ 201__ року ___________(____________________) "
Додано:
13 жовтня 2010, 15:57
Справедливость
До цього в нашому місті пропують ще поставити питання про Відшкодування моральної шкоди! Однак поки що ні чього не змогли зробити! Якщо в когось з Вас є нащот цього думки просимо писати на сайті!
Додано:
05 листопада 2010, 19:06
Anton7995
Относительно 6-ти месячного срока попробуйте так: Статтею 99 Кодексом адміністративного судочинства України встановлено, що Адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.Про те, до 09.09.2010 року, Позивач не мав правових підстав звертатись до адміністративного суду, а право на звернення до адміністративного суду виникло саме з 09.09.2010 року, оскільки Рішенням Конституційного суду України у справі за конституційним поданням Верховного Суду України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень Закону України [qoute]Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвідомчості справ, пов'язаних із соціальними виплатами[qoute] від 09.09.2010 року по справі № 1-40/2010 визнані неконституційними зміни, що внесені до статті 18 Кодексу адміністративного судочинства України.Згідно статті 73 Закону України “Про Конституційний суд України” у разі якщо акти або їх окремі положення визнаються такими, що не відповідають Конституції України (неконституційними), вони оголошуються нечинними і втрачають чинність від дня прийняття Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність. До 09.09.2010 року спірні правовідносини розглядались у порядку цивільного судочинства, згідно якому, суми допомоги стягувались у межах строку позовної давності. Таким чином, положення Кодексу України адміністративного судочинства застосовується до спірних правовідносин лише з 09.09.2010 року, та саме з цієї дати виникло право звернення до адміністративного суду та починає перебіг строк, встановлений статтею 99 Кодексу України адміністративного судочинства.Припущення, що звернення до адміністративного суду можливе з 09.09.2010 року, але лише в межах шестимісячного строку, позбавляє незаконно права на стягнення виплат, право на які вже існувало на день ухвалення Конституційним судом України рішення та порушує приписи статті 22 Конституції України, та рішення Конституційного суду України від 09.09.2010 року по справі № 1-40/2010, яким визнані неконституційними зміни до ст.18 Кодексу адміністративного судочинства України, зазначено: “Відповідно до частини третьої статті 22 Конституції України при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод. Проте зміни до КАС України і ЦПК України звузили процесуальні права позивача у справах, пов'язаних із соціальними виплатами, обмеживши його можливості в судовому захисті своїх прав у спорах із суб'єктом владних повноважень, що порушує частину третю статті 22‚ частину першу статті 55 Основного Закону України ”, а також статтю 64 Конституції України Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. Таким чином Позивач не пропустив строку для звернення до адміністративного суду. Але, тільки у тому разі, якщо суд буде вважати протилежне, Позивач просить поновити йому строк для звернення до суду, оскільки, він керувався тим, що стягнення сум може бути здійснене у межах строку позовної давності, і він не знав та міг знати про рішення, яке прийняте Конституційним судом України.
Додано:
17 листопада 2010, 12:43
hybrid
Доброго здоров`я усім. Таке питання ,чи потрібно перед подачею позову писати лист з вимогою сплатити заборгованність за нарахування надбавки до пенсії дитині війни до пенсійного фонду , щоб була суть спору ? чи сам факт ненарахування вказанної надбавки є суттю спору ?
Додано:
01 грудня 2010, 18:49
СА
Кто-то уже столкнулся с ситуацией, когда решение вступило в силу, но истец умер, не успев его получить. Жене (наследнице) в выдаче решения отказывают, т.к. не участник процесса. Замену стороны сделают только при предоставлении св-ва о праве на наследство, а нотариус не выдает св-во, нет оснований.
Додано:
09 грудня 2010, 17:03
Элка
Стаття 1227. Право на одержання сум заробітної плати, пенсії, стипендії, аліментів, інших соціальних виплат, які належали спадкодавцеві 1. Суми заробітної плати, пенсії, стипендії, аліментів, допомог у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю, відшкодувань у зв'язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, інших соціальних виплат, які належали спадкодавцеві, але не були ним одержані за життя, передаються членам його сім'ї, а у разі їх відсутності - входять до складу спадщини. Так что, уважаемый или уважаемая, ваш нотариус немножко не прав. Обжалуте его отказ. Он обязан вам выдать свидоцтво.
Додано:
13 грудня 2010, 20:55
Куница
На №№ 21, 22Уважаемые СА, Элка,нотариус вправе сделать запрос в суд по наследственному делу, которое находится в его производстве, и запросить копию решения суда по такому-то гражданскому делу. Без этого решения он не может указать конкретную сумму возмещения, которую унаследовал(и) наследник(и). В запросе также нотариус может (но не обязан) указать, что такую-то копию решения суда просит выдать на руки такому-то наследнику или направить в его адрес почтой.А вообще, ту политику геноцида, которую проводит ПФУ против пенсионеров - граждан государства, беззащитных людей преклонного возраста - это просто ужасающая ситуация, когда сотни тысяч дел уже рассмотрены судами в пользу детей войны, совершенно аналогичны друг другу, десятки тысяч решений суда по таким делам областными судами оставлены в силе, несмотря на что ПФУ продолжает затягивать и оттягивать максимально процедуру выплаты и вступление решения суда в законную силу ( и это при том, что из заявленной суммы иска, которую фактически недоплатили пенсионеру - ребенку войны, безосновательно взыскивается судом только третья часть), обжалуя каждое решение по каждому конкретному пенсионеру, затрачивая материальные ресурсы, заранее зная, что решение будет оставлено в силе, т.к. процент недоплат и принцип расчета практически у всех один и тот же, ПФУ все равно не успокаивается. В № 21 четко указана цель, которая преследуется такой тяжбой! Прокуратура так и не подает единый иск от всех пенсионеров региона, дабы те не мучились, не платили судебные сборы, госпошлину и т.д... , хотя обязана это сделать.Ну что это за геноцид государства против собственного народа? Какое уважение народ должен испытывать к такому государству???Делайте выводы, боритесь и забирайте деньги свои принципиально!
Додано:
16 грудня 2010, 12:47
Deus
Уважаемая Куница, сдесь реч идет не о том, что это геноцид, или какое-то массовое игнорирование пенсионеров, либо же нежелание защиты прав человека, просто прокуратуре есть чем заниматься, кроме как составлять иск о нарушении прав детей войны, пусть лучше расследуют уголовные дела, а юристы занимаются [qoute]детьми войны[qoute], или вы считаете, что лучше отпустить пару уголовников, что бы составить исковое заявление по детям войны, тем более что все детки, получают свои надбавки в судебном процессе без всяких для них моральных затрат, потому что этим занимаемся мы [qoute]Юристы[qoute]
Додано:
17 грудня 2010, 14:08
Куница
Уважаемый Deus,не смешно!
Додано:
18 грудня 2010, 13:12
Deus
Я не говорю что это должно быть смешно, просто говорю, что детям войны нее отказывает суд и это не геноцид.Народ у кого есть практика по детям войны, скажите плз кто-то выставлял в исковом заявлении моральный ущерб? и были ли удовлетворительные результаты?
Додано:
18 грудня 2010, 13:13
Deus
и кстати вот пара набросков на счет срока давности искового заявления Частиною 4 статті 99 КАСУ визначено, що «якщо законом встановлена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, то обчислення строку звернення до адміністративного суду починається з дня, коли позивач дізнався про рішення суб'єкта владних повноважень за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб'єкта владних повноважень». Також у відповідності до ч.2 ст.87 Закону України від 05.11.1991 р. №1788-ХІІ «Про пенсійне забезпечення» із змінами «суми пенсії, не одержані своєчасно з вини органу, що призначає або виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком». Крім того, державні соціальні гарантії, зокрема підвищення до пенсії дитині війни, право на які передбачене чинним законодавством, є додатком до основних джерел існування, необхідною складовою конституційного права на забезпечення достатнього життєвого рівня, передбаченого статтею 48 Конституції України, тому право на соціальний захист не може бути обмежено і строк позовної давності на соціальні виплати не поширюється.
Додано:
18 грудня 2010, 14:02
Куница
Deus,ну что ж Вы спорите-то, не зная сути?! Это и есть не смешно, а даже как-то...........!Спасибо за общение.
Додано:
21 грудня 2010, 19:42
Deus
Снегуронька моя, я человек такой привык спорить доводя все до абсурда, в суде очень часто помогает
Додано:
21 грудня 2010, 19:54
Куница
Deus,я не Ваша снегуронька, и вообще чем обязана Вашему вниманию????Может в суде доводить до абсурда и помогает в частности - у нас вся судебная система - один большой абсурд, но всё доводить до абсурда - это глупый абсурд!