Сторінка 1 з 1
Додано:
18 листопада 2009, 01:58
Legenda
Науково-дослідницький інститут орендував у багатопрофільного підприємства /[qoute]Профіт/[qoute] приміщення загальною площею 200 кв. м, що складається з трьох кімнат, для розміщення відділу, що працює по новій тематиці, Запланованої інститутом. Через 10 днів з'ясувалося, що приміщення в поганому стані. Фахівці, запрошені інститутом, після огляду приміщення вказали у висновку, що потрібна заміна перекриття, без чого кімнати не можуть використовуватися по прямому призначенню. Інститут звернувся до підприємства з вимогою замінити балки горищного перекриття і привести кімнати в придатний для експлуатації стан. Одночасно інститут повідомив про припинення перерахування орендної плати на увесь час проведення ремонтних робіт.Як повинно вчинити підприємство /[qoute]Профіт/[qoute]?
Додано:
18 листопада 2009, 02:46
lyuda
як я вас зрозуміла, то інститу попросив здійснити невідємні порліпшенння за рахунок орендаря. В цьому разі Вам неообхідно оформити письмову згоду на здійснення невідємних поліпшень та зменшити суму орендної плати на суму цих поліпшень. Окремо необхідно здійнити аналід договору найму. Чи є там ствердження орендаря, що приміщення єх придатним до використання, чи ви при підписанні акту прийому-передачі майна оглядали приміщення та прийняли без зауважень. Чи є там відповідальність орендодавця за неповідомлення про недоліки приміщення чи приховування цих недоліків, чи є опис про скриті недоліки.Якщо це розписано в договорі, т о підприємство має право предявити право вимоги про здійснення відшкодування збитків та права утраченої вигоди через добровільне виконання чи через примусове - через суд. Або можна вийти на обоюдку склавши акт про взаєморазрахунки в рахунок майцбутніх орендних платежів. У будь-якому випадку необхідний технічний висновок експертів про непридатність приміщення для використання ( в.т.ч. пожежників, органів охорони праці)...
Додано:
27 січня 2010, 18:13
alex_icop
Дорогие юристы подскажите пожалуйста как лучше дуйствовать в такой ситуации, 1996 году по приказу фонда [qoute]держ майна[qoute] було створено ВСАТ на базе совхоза после приватизации было получено свидетельство о колективной собственности. в ноябре 2005 года общим собранием акционеров было принято решение о реорганизации из ВСАТ в СТОВ, однако регистрационная палата отказала в регистрации СТОВ ссылаясь на то что ВСАТ не ликвидировано. Руководитель ВСАТ он же Главный акционер 84% акций продолжает пудрить мозги акционерам о не прибыльности предприятия и в мае 2006г. собирает собрание соучередителей (т.е. акционеров) на котором принимают решение о выделении его части из состава учредителей, а остальное ликвидировать О чем составили протокол общего собрания учредителей предприя СТОВв мае 2006 тем же протоколом принято решение о слиянии двух СТОВ в части выделенного и третьего СТОВ (назовем его СТОВ 12)после чего оформляет право собственности по акту приема передачи на основании протоколов собрания соучередителей так и не заригистрированного предприятия. Теперь недвижеммость принадлежит СТОВ 12, но ведь как без купли продажи как вернуть все обратно?