Сторінка 1 з 1

ПовідомленняДодано: 02 квітня 2010, 17:40
fora
У оператора мобільного звязку /[qoute]МТС/[qoute] існує тарифний план /[qoute]Простий МТС/[qoute] де за вхідні дзвінки нараховується плата на бонусний рахунок. На мій номер в мережі МТС було зроблено вхідні дзвінки великою тривалістю (з одного номеру іншого оператора мобільного звязку). Після цього вищевказаний номер (мережі МТС) був заблокований оператором /[qoute]за шахрайство/[qoute]. Ніяких порушень умов діючого тарифного плану (Простий МТС) не було. Як себе вести та якими нормативно-правовими актами керуватися при вирішенні данного питання?

ПовідомленняДодано: 08 квітня 2010, 20:13
fora
Питання вирішилося саме собою. Написав заяву керівництву МТС, 3 листа по електронній пошті і номер знову обслуговується