Номер повідомлення:#3
V
» 21 лютого 2007, 11:26
Розраховував на 26, не встигаю, вибачте колеги. Але деякі думки зовсім стисло.Зі спадщиною в результаті прийняття закону буде повне непорозуміння, яке викличе наступну хвилю обурення щодо нотаріусів та Уряду з боку пересічних громадян.Для належного вирішення питань спадщини у всіх регіонах потрібні функціонуючі приміщення архівів, фахові працівники з належною шаною до них з боку держави і вдосконалені реєстри по спадщині. При відсутності продуманої підготовки спадкова справа одночасно може заводитися у багатьох нотаріусів, які визначені, як такі, що мають на це право. Доступу до завалених архівів у них не буде, процесу спілкування для оперативного визначення права на спадщину не встановлено (передача справ, документів, гласність ...). Бачачи можливу прискіпливість до підтвердження кваліфікації і втрату права на професію при нездачі екзамену взагалі, враховуючи існуюче колосальне навантаження і тенденцію до збільшення відповідальності за речі, котрі не відносяться до обсягу контролю, уже багато нотаріусів не мають намір займатися як спадщиною, так і нотаріатом загалом. Порушується принцип права на працю ст. 43 Конституції.Поділ нотаріусів за здібностями – має навики для вирішення спадщини чи ні, несумісне з правом на професію нотаріуса. Сьогоднішня спадщина - це більшість підзаконних актів, листів, усних наказів та безвідповідальних вказівок керівництва і як результат масові скарги. Кваліфікація затверджується не теорією, яку кожен нотаріус свого часу здав при іспитах, а особистою практикою нотаріуса, шаною до професії і загальним професіоналізмом особи. При зазначених обставинах спадщина стане путами, що несе в собі жах стиду, втрату престижу і карою ні за що. Досвід роботи на протязі 3 років зі спадковим правом у державній конторі не гарантує зменшення потоку скарг по спадщині. Є надуманим за терміном і прирівнюється до знань нового працівника нотаріату, який тільки но склав іспит і не має жодного дня досвіду. Дивно. Відміна «квот» і введення «ринкових» відносин для нотаріусів реформує нотаріат із представництва держави до чистої підприємницької діяльності, але з особливим керуючим статусом - забороною підприємницької діяльності в супереч ст.42 Конституції. Зразу втрачає сенс у визначені округу для нотаріуса.Цивілізованим шляхом матеріальна відповідальність встановлюється в результаті безпосередньої вини за скоєне, судом. Професія нотаріуса обтяжена безвідповідальним страхуванням діяльності, надуманого розміру, що порушує конституційні вимоги, передбачені ст. 64..Прямим порушенням ст.42 Конституції є заборона займатися підприємницькою діяльністю та ст.38 Конституції є заборона права бути обраним до органів державної влади та органів місцевого самоврядування і разі обрання втрачати право на професію. Якимсь голим чудом всовується до закону, в розумінні клерка, обґрунтована причина анулювання свідоцтва: «обґрунтована скарга та безпідставна відмова нотаріусом у вчиненні нотаріальної дії», що протирічить всім існуючим законам доказу вини та безпосередньо ст.55 ст.59 Конституції про право захист в суді. Обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях і вина повинна мати наслідки збитків, це аксіома. Не має часу на вникнення в суть прямих суперечностей у запропонованому тексті проекту, який по своїй суті повністю антиконституційний. Маючи намір почати полеміку щодо цього закону із зеленим студентом університету Праги, почув просту відповідь – основана вимога закону – справедливість. На цьому вся розмова закінчилася.