Номер повідомлення:#21
ukrnot
» 21 травня 2009, 15:58
і взагалі згідно зі статтею 26 Закону України від 03.07.96 р. № 270/96-ВР «Про рекламу» (далі — Закон) контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснюють у межах своїх повноважень: спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів — щодо захисту прав споживачів Антимонопольний комітет України — щодо дотримання законодавства про захист економічної конкуренції Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення — щодо телерадіоорганізацій усіх форм власності. і до чого тут ЖЕК???[B]Nina[/B], дивиться ще такі листи, будемо боротися разом... ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВАЛИСТвід 04.12.2003 р. № 7053Про розгляд листаДержавний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув Ваш лист від 17.11.2003 р. № 23/11 і повідомляє таке.1. [B][U]Згідно зі статтею 26 Закону України від 03.07.96 р. № 270/96-ВР «Про рекламу» (далі — Закон) контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснюють у межах своїх повноважень: спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів — щодо захисту прав споживачів Антимонопольний комітет України — щодо дотримання законодавства про захист економічної конкуренції Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення — щодо телерадіоорганізацій усіх форм власності.На думку Держпідприємництва України, наведений вище перелік контролюючих органів, яким надано право здійснювати контроль за дотриманням діючого законодавства України про рекламу суб’єктами господарювання, є вичерпним.Інші контролюючі органи мають право здійснювати перевірки суб’єктів підприємницької діяльності лише з тих питань, що належать до їх компетенції.[/U][/B]2. Відповідно до частини 7 статті 8 Закону розміщення інформації про виробника товару та/ або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, не вважається рекламою.Згідно з пунктом 2 листа Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації від 01.10.2003 р. «Про застосування окремих положень Закону України «Про рекламу» в редакції від 11 липня 2003 року» у цьому разі йдеться про інформацію про товар та/ або його виробника, яка об’єктивно необхідна споживачу для здійснення свідомого вибору товару, його належного використання, захисту своїх споживчих прав тощо (інформація про дійсні споживчі якості товару, про порядок його використання, утилізації, про належні дії споживача у тих чи інших випадках у зв’язку з придбанням та використанням товару, контактна інформація про виробника тощо). Така інформація не може містити закликів до придбання або не придбання того чи іншого товару, закликів скористатися послугами того чи іншого виробника тощо.Комітет також звертає увагу на те, що всі заборони та обмеження, введені щодо реклами цим Законом, стосуються також і реклами алкогольних напоїв.На думку Держпідприємництва України, інформація про алкогольні напої в пунктах їх продажу (у тому числі дегустація алкогольних напоїв у пунктах їх продажу, якщо така дегустація не супроводжується закликами до придбання або не придбання алкогольного напою) не вважається рекламою, оскільки на неї розповсюджується дія частини 7 статті 8 Закону, але при наданні такої інформації необхідно враховувати особливості рекламування алкогольних напоїв, зазначені в статті 22 Закону.Заступник Голови О. СахненкоДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА ЛИСТвід 12.11.2007 р. N 8529Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув звернення … щодо надання роз'яснення з питань віднесення інформації, яка розміщена у вітрині установи, де відбувається надання послуг, до об'єктів зовнішньої реклами та, в межах компетенції, повідомляє наступне. Засади рекламної діяльності в Україні, регулювання відносин, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами встановлено Законом України [qoute]Про рекламу[qoute]. Статтею 1 Закону України [qoute]Про рекламу[qoute] визначено, що реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару. Зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг. [B][U]Підпунктом 1.3 пункту 1 Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві (далі - Порядок розміщення), затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 23.08.2007 N 1100 (зареєстрованим в Київському міському управлінні юстиції 28.08.2007 за N 21/756), визначено поняття вивіска чи табличка - інформація про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, профіль її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), про час роботи, розміщені на внутрішній поверхні (у вітрині) власного чи орендованого особою приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди, не вище першого поверху, або на поверсі, де знаходиться власне чи орендоване особою приміщення, біля входу у таке приміщення. Згідно з частиною другою підпункту 14.8 пункту 14 Порядку розміщення інформаційні табличка та інформація у вітрині, яка не містить торгових марок, назв, товарних знаків і знаків обслуговування інших підприємств, не потребує реєстрації та оформлення будь-яких дозволів та паспортів. Враховуючи вищенаведене, на думку Держпідприємництва України, у випадку, коли у вітрині власного чи орендованого особою приміщення розміщена інформація, яка не містить закликів до придбання товару чи надання послуги або іншої інформації, що призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару, така інформація не є рекламою і її розміщення не потребує одержання дозволу на розміщення об'єкта зовнішньої реклами. [/U][/B]Заступник Голови С. М. Іголкін