Номер повідомлення:#510
devjuli
» 19 жовтня 2009, 13:13
183. До складу документів, що підлягають передачі на зберігання до державного нотаріального архіву, входять:[B]а) справи постійного і тривалого зберігання[/B]б) справи тільки постійного зберіганняв) тільки справи зі строком зберігання понад 10 роківРобоче місце приватного нотаріуса повинно мати:а) не менше ніж три кімнати і знаходитися в межах визначеного ним нотаріального округуб) не менше ніж дві кімнати і знаходитися в межах нотаріального округу, визначеного Міністерством юстиції Українив) не менше ніж дві кімнати і знаходитися в межах нотаріального округу, визначеного управлінням юстиції області. Приміщення приватного нотаріуса повинно складатись з:а) однієї кімнати та коридоруб) двох і більше кімнатв) однієї кімнати, площею більше ніж 12,00 кв. м.Ці два тести некоректні з огляду на зміни в законодавствіПриміщення приватного нотаріуса повинно:1. забезпечувати додержання нотаріусом і стажистом таємниці нотаріальних дій. [B]2. надавати можливість двом нотаріусам здійснювати діяльність незалежно один від одного.[/B]3. надавати можливість для роботи з документами нотаріусу і технічного персоналу в окремій кімнаті.191. У разі витрачання коштів на відшкодування заподіяної шкоди приватний нотаріус зобов’язаний поповнити страхову суму до встановленого розміру:[B]а) протягом одного року[/B]б) протягом 30 днів з дня виявлення цього порушенняв) до кінця року, в якому було здійснено витрачання коштівЦе старе, але якщо так, то на підставі листа НБУ №12-111/435-1780 від 03.04.06 [qoute]Щодо відкриття рахунків приватними нотаріусами[qoute]408. При посвідченні договору купівлі-продажу металевого переносного кіоску, нотаріус[B]а) є податковим агентом та до посвідчення договору повинен нарахувати податок і перевірити його сплату(якщо виходити з того, що кіоск-рухоме майно)[/B]б) тільки роз’яснює продавцю наслідки вчинюваної нотаріальної дії, тобто про необхідність подання декларації до податкового органу та сплати податку з продажу кіoскув) не є податковим агентом, але після посвідчення договору направляє інформацію податковому органу за встановленою формою.227. При посвідченні договору оренди нерухомого майна між фізичними особами, якщо орендар не є суб’єктом підприємницької діяльностіа) нотаріус є податковим агентомб) нотаріус не є податковим агентом, але зобов’язаний надіслати інформацію про такий договір податковому органу за місцем проживання платника податку-орендодавця за встановленою формою на протязі 40 днів після закінчення кварталу, в якому був посвідчений договір[B]в) нотаріус не є податковим агентом, але зобов’язаний надіслати інформацію про такий договір податковому органу за місцем проживання платника податку-орендодавця за встановленою формою в день посвідчення договору[/B]232. Дії нотаріуса як податкового агента при посвідченні договору міни одного об’єкта нерухомості на інший, якщо один об’єкт-квартира має загальну площу 70 кв.м., інший об’єкт - житловий будинок має загальну площу 135 кв.м. Нерухомість обома сторонами відчужується в звітному році вперше.[B]а) нотаріус нараховує та перевіряє сплату податку в розмірі 50 відсотків від суми податку, розрахованої в тому ж порядку, якщо б кожна із сторін продавала свій об’єкт.[/B]б) нотаріус нараховує та перевіряє сплату податку в розмірі 50 відсотків від суми податку, розрахованої в тому ж порядку, якщо б кожна із сторін продавала свій об’єкт за умови, якщо відчужувані об’єкти були набуті сторонами до набрання чинності Закону України „Про податок з доходів фізичних осіб”.в) нотаріус нараховує та перевіряє сплату податку в розмірі 1 відсотків від вартості 35 кв.м. житлового будинку.За який період підлягає плановій комплексній перевірці організація нотаріальної діяльності контори, архіву, нотаріуса п. 2 и 2.5 порядка проверкиа) за певний період, але не частіше одного разу в два рокиб) за весь період, що минув з часу проведення попередньої планової комплексної перевіркиЄ ось такий тестПеревірці підлягає організація нотаріальної діяльності контори, архіву, нотаріуса та виконання ними правил ведення нот.діловодства:[B]а) за весь період, що минув з часу проведення попередньої планової комплексної перевірки[/B]б) за весь час, що минув з часу проведення попередньої планової комплексної перевірки, але не рідше ніж 2 рокив) за весь період, що минув з часу проведення попередньої планової комплексної перевірки згідно з Графіком проведення планових комплесних перевірок погоджених з Мінюстом, затверджени начальником Головного управління юстиції на рікП.2.5. Порядку про перевірки Перевірці підлягає організація нотаріальної діяльності контори, архіву, нотаріуса та виконання ними правил ведення нотаріального діловодства за весь період, що минув з часу проведення попередньої планової комплексної перевірки контори, архіву, нотаріуса. І ще такий тест є, тоді....Перевірка організації нотаріальної діяльності здійсьнюєся:а) не частіше одного разу в два роки, за графіком проведення планових комплексних перевірок, який надсилаєсть для затверження до Міністерства юстиції України [B]б) не частіше одного разу в два роки, за графіком який затвержується начальником управління юстиції [/B]в) не рідше одного разу в два роки, за графіком який оприлюднюється та направляється на адресу нотаріуса.2.6. Графік проведення планових комплексних перевірок організації нотаріальної діяльності контори, архіву, нотаріуса та виконання ними правил ведення нотаріального діловодства затверджується начальником управління юстиції на рік і оприлюднюється шляхом розміщення на сайті управління юстиції, а також направляється на адресу контори, архіву, нотаріуса, які підлягають перевірці. Копія затвердженого графіка надсилається до Міністерства юстиції України.І такий Комплексній перевірці підлягає діяльність приватного нотаріуса за:[B]а) весь період з часу попередньої комплексної перевірки[/B]б) останні два роки на час проведення комплексної перевіркив) період, який вибірково визначається територіальним управлінням юстиції.